1
1 заняття
Тема:

Ігри на знайомство.Правила сидіння за столом. Вивчення віршика для моторики руки. Штрихування вправо, вліво, вверх, вниз. Гра розминка на закріплення понять: підніми праву руку, торкнись лівого вуха і т.д.. Ознайомлення з клітинкою (асоціація з клітинкою – стеля, підлога, дві стіни). Робота з зошитом в клітинку (в кожній клітинці позначаємо крапку в кожному куточку, потім з’єднуємо ці крапки в квадрати пропускаючи клітинку між квадратами). Вправи на мислення (об’єднання фігур за кольором, розміром, формою). Точкове малювання.
Мета:

Розвивати мовлення, пам’ять, фантазію, мислення, просторове уявленя.Сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок.Виховувати поважне ставлення один до одного, сумлінність до праці.

Організаційний момент.Привітання.
- Доброго дня, дітки! Сьогодні ми починаємо наше перше заняття. Ми з вами будемо давати один одному «п’ять» та говоримо «Привіт!».
Вивчення нового матеріалу.

Правила сидіння за столом.
- Діти, як на вашу думку потрібно правильно сидіти за столом?
- Давайте розглянемо малюнок, як потрібно правильно сидіти за столом.
(Діти розглядають плакат, сідають правильно).
Пальчикові вірші.
- Дітки,давайте налаштуємо на роботу наші голівки!У цьому нам допоможуть ручки і пальчики!
(Виконуємо пальчикову гімнастику,щоб налаштуватись на роботу.)

Перший пальчик – наш дідусь,
Другий пальчик – то бабуся,
Третій пальчик – наш татусь,
А четвертий – то матуся,
А мізинчик – наш малюк,
Він сховався тут.

(Показуємо на пальчик, розминаємо його та кажемо: «перший пальчик...», і продовжуємо з кожним пальчиком.)
Використовуємо картинку нижче:
Продовження пальчикових віршів.
Я – малий веселий хрущ.
Мене знає кожен кущ.
Маю я великі вуса.
І нікого не боюся
(Стиснути кулачок. вказівний палець і мізинець розвести в різні боки -«вуса», ворушити вусами)
Використовуємо картинку нижче:
Продовження пальчикових віршів.
Ми капусту шаткували!
(Прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири).
Солі в неї ми поклали!
(Пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту»).
Ми капусту м’яли, дерли!
(Енергійно стискаємо пальці в кулачок, то одночасно на двох руках, то по черзі).
Смачну моркву туди терли!
(Пальці однієї руки зжаті в кулак і здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки, після цього міняємо руки).
Робота у зошиті. Завдання 1.
-Виконайте завдання у зошиті.Після завершення завдання проведіть руханку !
Вивчення нового матеріалу. Робота в зошиті, завдання 2.
1. Орієнтація в просторі.Штрихування.
- Підійміть, будь ласка, праву руку; ліву руку; скажіть, що є зверху; що є знизу.
- Штрихуємо картинки.За бажанням можна розфарбувати.
2.Гра-розминка.
- Покажіть те, що я говорю:
- Підніміть праву руку, підніміть ліву руку, доторкніться до лівого вуха, покажіть праву ногу і т.д..
Вивчення нового матеріалу. Ознайомлення з клітинкою.
- Давайте розглянемо ваші зошити у клітинку.
- В них є облкладиинка і листки на яких ми пишемо. За червону лінії виходити не можна.Це поле зошита.
- Малюємо клітинку. На що вона схожа із нашої кімнати? (стеля, підлога, 2 стіни).
- Робота з зошитом в клітинку. Працюємо разом із дошкою,або вчитель пише на аркуші паперу,а дитина повторює у своєму зошиті. В кожній клітинці позначаємо крапку в кожному куточку, потім з’єднуємо ці крапки в квадратики. Пропускаємо клітинку між квадратами.
Вивчення нового матеріалу. Робота в зошиті, завдання 3.
- Які геометричні фігури ви знаєте?
- Нам потрібно у першому ряді – з’єднати однакові за формою фігури, у другому – за кольором, у третьому – за розміром.
- Таким чином ми розвиваємо мислення дитини!
Вивчення нового матеріалу. Робота в зошиті, завдання 4.
Точкове малювання.
- Я вам роздам ватні палички і фарби. Ви маєте гарно замалювати кружечки.
- Вирівняйте спиночки і сядьте рівненько! Будьте уважні!
Підсумки заняття
Запитання по вивченому матеріалу:
  • Що нового Ви сьогодні вивчали?
  • Які геометричні фігури Ви знаєте?

Оцінювання старань діток.
  • Ви сьогодні молодці! Всі старались та уважно слухали!


Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! В добру путь !

2
2 заняття
Тема:


Обговорення допустимих дій учнів у школі. Обведення по контуру
малюнків. Ознайомлення із зошитом в косу лінію. Письмо довгих та
коротких похилих паличок. Малюнки на знаходження відмінностей.
Виокремлення перших складів у словах. Ознайомлення з методом
«ребус читання».
Мета:
Ознайомлення із зошитом в косу лінію; навички письма довгих та коротких похилих паличок; виховання правил поведінки в школі.
Привітання.
  • Привітання з дітками ,за допомогою м`ячика.
  • Діткам, задаємо запитання. Наприклад: який у тебе настрій?; яка сьогодні погода? (дощ, сонечко, сніг, вітер).
Пальчикові вірші.
Перший пальчик – наш дідусь,
Другий пальчик – то бабуся,
Третій пальчик – наш татусь,
А четвертий – то матуся,
А мізинчик – наш малюк,
Він сховався тут.

(Показуємо на пальчик, розминаємо його та кажемо: «перший пальчик...», і продовжуємо з кожним пальчиком.)

Використовуємо картинку нижче:
Продовження пальчикових віршів.
Я – малий веселий хрущ.
Мене знає кожен кущ.
Маю я великі вуса.
І нікого не боюся

(Стиснути кулачок. вказівний палець і мізинець розвести в різні боки -«вуса», ворушити вусами)

Використовуємо картинку нижче:
Продовження пальчикових віршів.
Ми капусту шаткували!
(Прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири).

Солі в неї ми поклали!
(Пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту»).

Ми капусту м’яли, дерли!
(Енергійно стискаємо пальці в кулачок, то одночасно на двох руках, то по черзі).

Смачну моркву туди терли!
(Пальці однієї руки зжаті в кулак і здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки, після цього міняємо руки).
Правила поведінки в школі.
  Обговорення допустимих дій учнів у школі:
-        Скажіть будь ласка, чи можна у школі: кричати, битись?
-        Як потрібно себе поводити?

Вивчення нового матеріалу. Робота у зошиті.Завдання 1.
-Виконайте завдання у зошиті!
Руханка.
-Виконуйте вправи разом з дитиною!
Вивчення нового матеріалу.Ознайомлення з зошитом в косу лінію.
ліній- Подивіться на картинку!
- Ми завжди пишемо в основному рядку. Також, як і у зошиті в клітинку за червону лінію не виходимо.
Перед початком роботи у зошиті в косу лінію,виконуємо розминку для рук!
- Трясемо ручки угорі, внизу, перед собою.
- Обведення по контуру малюнків(можна брати малюнки будь які)
- А зараз розпочинаємо написання похилих ліній в зошитах у косу лінію.
( Письмо довгих та коротких похилих ліній.)
- Перегляньте відео!

Вивчення нового матеріалу. Робота у зошиті.Завдання 2.
Опропрацюйте завдання у зошиті
Вивчення нового матеріалу. Робота у зошиті.Завдання 3.
1. Ознайомлення з методом «ребус читання». Виокремлення перших складів у словах
- Працюємо разом із зошитом. Зараз із вами будемо грати гру. Нам потрібно поділити слово. Я вам буду говорити слово а ви лише мені його початок (перший склад). Називаємо слова: каша, ложка, кактус, маска. А тепер подивимось у зошит. Там теж є схоже завдання, але дещо важче. Давайте спробуємо його виконати. Виокремлюємо перший склад на одному та іншому малюнку та складаємо слово.
Підсумок заняття.
Запитання по вивченому матеріалу.
- Як потрібно поводити себе у школі?
- У якому зошиті ми сьогодні вчились писати?
- Скажіть мені будь ласка, який перший склад у словах: диван, дівчинка, лампа, собака.

Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні дуже активні і старанні!
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

3
3 заняття
Тема:

Друкування будиночка,в зошиті у клітинку . Усна тема «Осінь. Ознаки
осені». Розвиток мовлення. Малювання квадратів. Виокремлення
перших складів з слів. Робота з геобордом ( складання будинку з резинок).

Мета:

Розвиток мовлення, навичок друкування навичок у зошиті в клітинку; вивчення пір року; виховання охайного ставлення до робочого місця.

Привітання.
Треба дружно привітатись.(Помахати долоньками)
-Добрий день- усім сказати.(Повернути голівку в право ,в ліво і покивати нею)
Вліво -вправо поверніться,(Ручки на пояс і повернутися в ліво і в право)
Туди-сюди посміхніться!(Один одному посміхнутися)

Пальчикові вірші.
Сорока-ворона на припічку сиділа
Діткам кашку варила:
- Оцьому дам,
Оцьому дам,
Оцьому дам,
Оцьому дам,
А цьому не дам:
Бо він дров не рубав, води не носив,
Печі не топив, каші не варив.


Повторення вивченого матеріалу.
Узагальнення знань.
- Які правила поведінки у школі Ви запам`ятали?
- З чого складається зошит в косу лінію?
- З чого складається зошит у клітинку?
- Як правильно сидіти за партою?
Вивчення нового матеріалу.
1. Друкування будинку в зошиті у клітинку
- Друкування будиночків. (У зошитах у клітинку, можна по клітиночках, для дітей малювати будиночки крапочками, щоб діткам було легше на початку роботи).
Робота у зошиті. Завдання 1.
-Розвиток мовлення.


-А далі - відпочиваємо!

Робота у зошиті. Завдання 2.
-Виконуємо завдання в зошиті.Допомагаємо дитині.(за потребою)

Осінні явища в природі та звички людей.
Пори року-
- Сьогодні ми будемо з вами вести розмову про певну пору року. Коли ви відгадаєте загадку, то взнаєте про яку пору року.
Жовте листячко летить,
Під ногами шелестить.
Сонце вже не припікає.
Коли, діти, це буває?
(Восени)
- Що у нас відбувається у природі восени?
- Що з тваринами?
- Яка погода?
- Переглядаємо відео і ведемо бесіду за змістом відео!
-За бажанням можна пограти у гру "Квітка".
Робота у зошиті. Завдання 3.
-Виконуємо завдання в зошиті.Допомагаємо дитині.(за потребою)

Підсумок заняття.
Запитання по вивченому матеріалу:
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
- Яку пору року Ви запам`ятали?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?

Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні дуже активні і старанні!
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

4
4 заняття
Тема:

Письмо похилих великих та малих гачків в зошиті в косу лінію. Вивчення осінніх місяців. Розвиток пам’яті .Малювання кола. Вправи на увагу. Поділ слів на склади.

Мета:

Удосконалення навичок роботи у зошиті в косу лінію; продовження вивчення теми «Осінь»; розвиток уваги.

Привітання.
Доброго ранку Сонцю! (руки піднімають угору, розводячи в сторони)
Доброго ранку Землі! (руки опускають додолу, вклоняються)
Доброго ранку всім вам! (руки розводять у сторони, усміхаються один одному)
Доброго ранку мені! (руки кладуть на груди)
Доброго ранку, Україно! (широко розводять руки, піднімаючи вгору).
Пальчикові вірші.
Я – малий веселий хрущ.
Мене знає кожен кущ.
Маю я великі вуса
І нікого не боюся.
(Стиснути кулачок. Вказівний палець і мізинець розвести в різні боки («вуса»). Ворушити вусами).

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(О)
- Яку цифру?(2)
- Які частини потяга Ви пам`ятаєте?
Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка») .Кожна бува має своє місце і дуже важлива у цій родині.
Вивчення нового матеріалу.
1. Письмо похилих великих та малих гачків в зошиті в косу лінію
- Повторення правил сидіння за партою, як повинен лежати зошит.
- Написання похилих великих та малих ліній з нижнім правим заокругленням.
Руханка.

-Ось і настав час відпочити!(використокуємо відео нижче)
Робота у зошиті.Завдання 1.
1. Малювання кола.
- Сьогодні ми навчимось малювати коло. Давайте подивимось на що схоже коло? (Малюнок нижче).
- Давайте спробуємо намалювати коло у повітрі.
- А зараз обводимо кола по контуру на метеликах.
Робота у зошиті.Завдання 2.
-Виконай завдання в зошиті.Будь уважним!
Робота у зошиті. Завдання 3.
1. Поділ слів на склади.
- Дітки, а ви знаєте що таке склад?
- Скажіть, будь ласка, ви можете поділити шоколадку на шматочки?
- Слова також можна поділити на шматочки, розділяючи їх паузами. От ми і дізнались, що склади - це шматочки слова, складаючи які, можна легко навчитися читати.
- Сьогодні ми будемо ділити слова на склади за допомогою плескання в долоні.
- А зараз попрацюємо у зошиті!
Робота у зошиті. Завдання 4.
-        Яку пору року ми вже вивчили?
-        Давайте перевіримо, як ви запам’ятали.
-        Які ви ще знаєте пори року?

Осінні місяці.
- Перегляд відео.
- Які місяці ви запам’ятали?
- Який місяць на вашу думку найхолодніший ?
- Давайте назвемо місяці по порядку.

Підсумок заняття.
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
- Давайте поділимо слова на склади: мама, груша, лак.
- Які осінні місяці ви запам’ятали?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?

Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні старанні і уважні!(Можна завести спеціальний «блокнот-щоденник», у який дитина буде клеїти «наклейки-оцінки» ).

Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

5
5 заняття
Тема:

Опис малюнку. Вивчення звука /а/ , літери "Аа".Друкування в зошиті у клітинку.
Хвиляста лінія. Виготовлення літери "Аа" з пластиліну. Позначення голосного звука. Вивчення та письмо цифри 1.Складання букви А та цифри 1 на геоборді.

Мета:

Вивчення звука /а/ та літери "Аа", цифри 1.Розвиток зв’язного мовлення, дрібної моторики руки, мислення.Виховання охайного ставлення до робочого місця та зошита.

Привітання.
«Павутинка вітання»
Діти сидять у колі.Їм пропонується привітатись за допомогою клубка ниток. Дитина тримає частину ниток в руці а потім перекочує учню навпроти. При цьому промовляє приємні слова: «вітаю», «радий тебе бачита», «чудово, що ти прийшов». І так утворюється павутинка привітання.

Повторення вивченого матеріалу.
- Які місяці осені ми вивчили?
- На що схоже коло?
Вивчення нового матеріалу.
1. Вивчення літери А, друкування в зошиті в клітинку.
- Сьогодні ми починаємо вивчати літери. Першу літеру яку ми вивчемо А.
- Давайте розглінемо на що схожа літера А. (Малюнок 1)
- Ви знаєте які слова починаються на звук а? давайте перевіримо. (Малюнок 2)
- А тепер ми будемо друкувати букву А в зошитах в клітинку. Сідаємо правильно.
За зразком з малюнка 3 пропишіть букву Аа у зошиті у клітинку,а дитина пропише 1 рядок.

Робота у зошиті. Завдання 1.
1. Хвиляста лінія, виготовлення літери а з пластиліну.
- Давайте спробуємо зробити літеру а з пластиліну.
Робота у зошиті. Завдання 2.
1. Позначення голосного звука.
- Сьогодні ми починаємо вчита з вами голосні звуки. Голосні звуки, це звуки які ми можемо проспівати. Давайте спробуємо проспівати звук а. Співається?
- Коли ми працюємо у зошитах чи на дошці ми його позначаємо крапочкою під буквою. (малюнок 3)
Вивчення та письмо цифри 1.
-        А ви вже знаєте цифри?
-        Сьогодні ми з вами почнем і цифри вивчати. Як ви думаєте, яку першу цифру ми вивчемо? Правильно 1.
-        На що схожа цифра 1?
Робота у зошиті. Завдання 3.
-Опрацюйте завдання в зошиті.Нагадуйте дитині правила сидіння під час письма!Звертайте увагу на поставу дитини,коли вона працює за столиком(пише,малює...).
-Після гарної роботи,потрібно відпочити!Вмикаємо руханку і танцюємо,або виконуємо рухи за зразком вчителя(батьків,вихователя,няні..)!
Робота у зошиті. Завдання 4.
- Розгляньте картинку!
- Що Ви на ній бачите?
- Спробуйте описати.
Робота з геобордом.
- Складіть букву "А" та цифру 1.
Геоборд можна виготовити власноруч.Використати шматок дощечки та канцелярські кнопки.
І чудовий навчальний матеріал готовий!
Підсумок заняття.
Запитання по вивченому матеріалу:
- Що нового Ви сьогодні вивчали?
- Яку літеру сьогодні вивчали?
- Які слова починаються на звук а?
- Як позначаються голосні звуки?
- Яку цифру вивчали?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?

Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні старанні і уважні!(Якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу! Ви побачите ще кращі результати!

6
6 заняття
Тема:

Письмо в зошиті косу лінію маленьких півовалів . Виокремлення перших складів (ребус - читання). Малювання піраміди. Вивчення літери Оо. Пропис та позначення а,о в словах. Вивчення та пропис цифри 2, складання її на геоборді. Завдання на увагу.

Мета:

Вивчення літери О, цифри 2; удосконалення навичок письма; розвиток уваги.

Привітання.
"Чарівний клубочок"
Діти з батьками сидять на стільцях або на килимі, утворюючи коло. Батько передає клубок ниток дитині, яка намотує нитку на палець і при цьому говорить лагідне слово, або добре побажання, або лагідно називає того, хто сидить біля неї, на ім’я, або вимовляє «чарівне ввічливе слово» тощо. Потім передає клубок наступному...

Пальчикові вірші.
Задрімав мізинчик трішки,
Безіменний- стриб у ліжко,
А середній там лежить,
Вказівний давно вже спить.
Вранці ксі вони схопились враз-
У «Навчалочку» бігти час.
(По черзі загинаємо пальчики до долоні. Потім великим пальцем торкаємося всіх інших-«будимо». Розкриваємо всі пальці «враз»).

Повторення вивченого матеріалу.
1. Яку літеру вивчали на минулому занятті?
2. Яку цифру вивчали?

3. Як позначаються голосні звуки?

Письмо в зошиті у косу лінію.
1. Письмо в зошиті в косу лінію малих півовалів.

- Сьогодні продовжуємо працювати у зошитах в косу лінію. Сідаємо правильно, ложимо правильно зошит і починаємо працювати.

Перед початком роботи перегляньте відео,як пишемо півовали.

Робота у зошиті.Завдання 1.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Виокремлення перших складів.
- Ми уже з вами вчились, як потрібно визначати на який склад починається слово. На який склад починається слова: каша,картина, бегемот, собака.
Робота у зошиті.Завдання 2.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Малювання піраміди.
- Можливо піраміда Вам нагадує якусь геометричну фігуру?
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Вивчення нового матеріалу.Звук /о/,буква "Оо".
- Минулий раз ми вивчили букву … ? А сьогодні ми будемо вчити літеру О.
- Давайте визначимо, вона голосна?
- На що схожа літера О? (Малюнок вище )
Перегляньте відео і скажіть:
- Які слова починаються на звук / О/?
- Які імена діток починаються на звук /О/?

Робота у зошиті.Завдання 3.
- Пропис та позначення о, а в словах. Працюємо уважно та охайно!
Вивччаємо число та цифру 2.
1. Вивчення та пропис цифри 2.
- Минулий раз ми вчили цифру 1. Як ви думаєте, яку цифру ми будемо вчити сьогодні?
- На що схожа цифра 2? (малюнок 2)
- Давайте пропишимо цифру 2 в повітрі.
Робота у зошиті.Завдання 4.
- Пропис цифри 2. Працюємо уважно та охайно!
Нижче перегляньте відео,як правильно писати цифру 2.
Робота у зошиті.Завдання 5.
Зозвиток уваги дитини.
- Працюємо уважно та охайно!
Підсумок заняття.

Запитання по вивченому матеріалу:
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
- Яку літеру сьогодні вчили?
- Яку цифру?
- Яку фігурку малювали?
Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні старанні і уважні!(Якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу! Ви побачите ще кращі результати!

7
7 заняття
Тема:

Вивчення та друкування літери Уу. Вправи на друкування вивчених звуків у словах. Вивчення цифри 3. Складання цифри 3 та літери У на геоборді. Опис малюнка про меблі. Аплікація (геометричні фігури та частини меблів). Див.додаток 4.

Мета:

Продовження вивчення літер, цифр;розвиток зв’язного мовлення, творчого мислення; виховання охайного ставлення до робочого місця.

Привітання.
Діти стоять у кружку. Вихователь обходить дітей по колу і промовляє вірш, діти виконують рухи під вірш:
Я по колу ходжу,
Про свій настрій розкажу.
Хто прийшов веселий,
Підстрибни, пострибай;
Руки вгору підніймай-підіймай.
Хто прийшов похмурий,
Присідай-присідай,
Сум свій швидко відпускай-відпускай.
Разом всі давайте скажем:
«Сміх та радісті, йдіть до нас!
Радіймо всі в ранковий час!»
Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«Оо»)
- Яку цифру?(2)

Повторення вірша про букву «Оо».
Повторення АБЕТКИ.
- Перегляньте відео !
Вивчення нового матеріалу.
Вивчення літери «Уу».
-Перегляд відео.
Бесіда за змістом відео:
-Які слова починаються на букву "У"?
- Які слова Ви знаєте?
Ознайомлення з друкованою буквою «У».
Перегляньте з дитиною картинку !(дивіться нижче)
Запитайте:
Яка літера на малюнку?("У")
-Літери бувають друковані і писані,великі і малі.
-На що схожа буква "Уу" ?
-За бажанням, вивчіть віршик з дитиною.

Робота у зошиті. Завдання 1.
-Сідайте рівно,випряміть спинку,візьміть правильно ручку і починаємо працювати.
-Звертаємо увагу на поставу дитини!
Робота у зошиті в клітинку.
- За бажанням, можна додатково надрукувати літеру «Уу» у зошиті в клітинку.
Вправи для закріплення вивчених букв.

- Давайте пригадаємо, які літери ми з вами друкували? (А,О,У).
- Складання літер з рахувальних паличок.
- Щоб закріпити знання букв,складіть вивчені букви з рахувальних палочок,вушних або з зубочисток.
- За бажанням ,можна виліпити їх з пластиліну на дощечці.
Робота у зошиті. Завдання 2.
-Сідайте рівно,випряміть спинку,візьміть правильно ручку і починаємо працювати.
-Звертаємо увагу на поставу дитини!
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Вивчення цифри 3.
- Давайте пригадаємо, які цифри ми вже вивчили?
- На вашу думку, які цифру ми будемо вивчати сьогодні? Правильно цифру
- Давайте поглянемо, на що схожа цифра 3. (Малюнок 2).
- Захуємо :1,2,3.
- Давайте пропишемо цифру 3 у повітрі.

Робота у зошиті.Завдання 3.
- Сідаємо рівненько і починаємо писати цифру 3.
- погляньте навідео і потім приступайте писати самостійно.
Розвиток зв`язного мовлення.

    Опис малюнка про меблі.
-        Робота з малюнком 1:
-        Що зображено на малюнку?
-        Як ви вважаєте, чия це кімната? (Дитяча, кухня, вітальня)
-        Для чого у кімнаті потрібно ліжко; шафа; стіл; стілець?
-        Робота з малюнком 2:
-        Що зображено на першому малюнку?
-        Що зображено на другому малюнку?
-        Яка між ними різниця?
-        Що лежить не на своїх місцях?
Підсумок заняття.

- Яку літеру ми сьогодні вивчали?
- Яку цифру?
- Які меблі Ви запам`ятали ?
Оцінювання старань діток.
- Ми сьогодні дуже гарно попрацювали, а тепер можна і відпочити!(якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).

- Шановні батьки та вчителі , не жалійте похвали для своїх діток!
-Не хвилюйтесь ,якщо Ваша дитина ,не впоралась з певним завданням. Їй ще бракує вміння виконувати все досконало!
-У неї буде ще безліч можливостей розвивати своє логічне мислення, протягом нашого навчального курсу «Дошколярик» .
- Обійміть свою малечу за гарну роботу!




8
8 заняття
Тема:

Письмо в зошиті в косу лінію палочок з заокругленням внизу вправо . Об’ємні геометричні фігури. Обведення по контуру. Вивчення літери «Мм» та позначення приголосного звука. Складання літери М на геоборді. Читання та друкування складів МА,МО, МУ. Геометричний малюнок. Повторення письма цифр 1,2,3. Гра «Шукалочка».

Мета:

Удосконалення навичок письма.Вивчення об’ємних геометричних фігур, літери М.Позначення приголосних звуків. Розвиток уваги.

Привітання.
Діти стоять у колі. Потрібно назвати дитину, яка стоїть ліворуч або праворуч, та додати якусь позитивну якість або приємне слово, наприклад: «Оленко, доброго ранку! У тебе приємна усмішка!»
Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«Уу»)
- Яку цифру?(3)
Вивчення нового матеріалу.
1. Письмо в зошиті в косу лінію похилої з нижнім правим заокругленням.
- Давайте сядемо правильно за парти та відкриємо свої зошити. Спинки рівні, ніжки стоять на підлозі.

Об`ємні геометричні фігури.

- Повторення плоских геометричних фігур та вивчення об’ємних.
Прегляд відео.
- Ви переглянули відео. Як ви вважаєте, яка різниця між плоскими та об’ємними геометричними фігурами?
- Пласкі геометричні геометричні фігури ми малюємо у зошиті, на дошці. Об’ємні геометричні фігури ми можемо потримати у руках. ( Дати дітям об’ємні геометричні фігури: циліндир, кулю, куб або кубик,пірамідку,м`ячик).
Робота у зошиті. Завдання 1.
Робота у зошиті. Завдання 3.
1. Геометричний малюнок. Повторення написання цифр 1,2,3.
Розминка
Лапки в боки, вушка вгору,
(руки на поясі)
Скачуть білочки по бору.
(стрибки)
Кожен ранок на галяві
(зупинились)
Спритно роблять різні вправи.
(довільні рухи)
Притомилися звірята
І пішли відпочивати.
(сідають на місця)
Вивчення літери М та позначення приголосного звука.
- Які літери ми вивчили?
- Сьогодні ми будемо вивчати літеру "М".
- На що схожа літера М? (Малюнок 1)
- Давайте спробуємо її проспівати.
- Співається? (Ні).
- Такі звуки називаються приголосні і позначаються паличкою (Малюнок 2)
(За бажанням ,можна вивчити вірш про букву "М".)
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Робота у зошиті. Завдання 2.
Читання та друкування складів МА, МО, МУ.
Робота у зошиті. Завдання 4.
Гра "Шукалочка".
Підсумок заняття.

Запитання по вивченому матеріалу:
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-З якою буквою познайомилися ?
- Які цифри повторювали?
- Яка різниця між плоскими та об’ємними геометричними фігурами?
Оцінювання старань діток.
- Ми сьогодні дуже гарно попрацювали, а тепер можна і відпочити!(якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).
Для відпочинку і для закріплення вивчених літер можна пограти у гру.
-Гра «Побудуй лутеру».
Завдання: скласти з дітками вивчені літери. Можна використовувати всі підручні матеріали.
Дивіться елементи гри нижче.

-Шановні батьки та вчителі ,не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!



9
9 заняття
Тема:

Друкування кульок. Вивчення поняття «діагональ». Вивчення літери Н, друкування слова НАМ. Читання складів. Вивчення та письмо цифри 4. Складання на геоборді цифру 4 та літеру Н.

Мета:

Вивчення літери Н, цифри 4, поняття діагональ.Розвиток мислення. Виховання охайного ставлення до роботи у зошиті.

Привітання.
- Діти сидять у колі. Вітаються між собою та вчителем даючи один одному «п’ять».
Діти, сьогодні я вам хочу запропонувати привітатись за допомогою емоцій. Якщо у вас гарний настрій – посміхніться, якщо поганий – то покажіть сум.
Пальчикові вірші.
-За зразком виконуємо діїї.

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
- Яку літеру вивчали на минулому занятті?
- Яку цифру вивчали?
- Як позначаються голосні звуки?
- Як позначаються приголосні звуки?
-Давайте повторимо з Вами АБЕТКУ !
Вивчення нового матеріалу.
1. Друкування кульок.
- Сідаємо правильно за парти, ставимо правильно ручки та ножки. Беремо олівці, кладемо правильно зошити і працюємо.

Вивчення літери Н.
- Давайте повторимо голосні літери, які ми вивчили? (А,О,У)
- А тепер приголосні? (М).
- Сьогодні ми будемо вчити літеру Н. Давайте спробуємо її проспівати. Співається? Тоді звук Н у нас приголосний.
- На що схожа літера Н? (Малюнок 1)

Відео про букву "Н"
-    Перегляньте відео про літеру "Н".
-    Скажіть,які слова розпочинаються з літери "Н"?
Робота у зошиті. Завдання 1.
- Після того,коли завершили виконувати завдання в зошиті,можна додатково прописати рядок слова "НАМ" (у зошиті в клітинку).
Робота у зошиті.Завдання 2,3 .
- Попрацюйте у зошиті!Будьте уважні.Чітко вимовляйте склади,а дитина повторює за вчителем чи батьками.

Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Вивчення та письмо цифри 4.
-        Давайте пригадає, які цифри ми уже вивчили?
-        Як ви думаєте, яку цифру ми будемо вивчати сьогодні?
-        Правильно. Це цифра 4.
-        Давайте поглянемо, на що схожа цифра 4? (Малюнок 2)
-        Давайте спробуємо прописати цифру 4 у повітрі.

Робота у зошиті. Завдання 5.
-Звертайте увагу на поставу дитини під час письма.На те,як тримає ручку.На охайність виконання роботи!

Вивчення поняття діагональ.
-        Сьогодні ми будемо ще вивчати, що таке діагональ.
-        Діагональ – це відрізок, який проходить з куточка в куточок. Наприклад з верхнього лівого куточка до нижнього правого куточка.
Погляньте на картинку нижче.
Робота у зошиті. Завдання 4.
-Звертайте увагу на поставу дитини під час письма.На те,як тримає ручку.На охайність виконання роботи!
-Допоможіть жучку дістатись до правильної клітинки.Жучок ходить по прямих доріжках чи по діагоналі також?
- Так ,тільки по прямих доріжках.Діагональ -це коли лінія від кутика до кутика квадратика або прямокутника.

Підсумок заняття.

Підсумок заняття.
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-Яку букву друкували?
- Яку цифру Ви вивчили?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?
- Що таке діагональ?


Оцінювання старань діток.
- Ви сьогодні дуже гарно попрацювали, а тепер можна і відпочити!(якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).


10
10 заняття
Тема:

Письмо в зошиті в косу лінію гачків. Повторення вивчених літер, голосних та приголосних звуків. Вивчення та друкування на дошці (геоборді) літери Лл. Читання та розфарбовування складів. Повторення цифр 1 – 4. Ігри з вивченими цифрами. Перемальовування малюнку за прикладом.

Мета:

Закріплення вивчених літер, цифр.Вивчення літери "Л".Розвиток мислення, пам’яті; розвиток слухового сприйняття.

Привітання
Діти стоять у кружку. Вихователь обходить дітей по колу і промовляє вірш, діти виконують рухи під вірш:
Я по колу ходжу,
Про свій настрій розкажу.
Хто прийшов веселий,
Підстрибни, пострибай;
Руки вгору підніймай-підіймай.
Хто прийшов похмурий,
Присідай-присідай,
Сум свій швидко відпускай-відпускай.
Разом всі давайте скажем:
«Сміх та радісті, йдіть до нас!
Радіймо всі в ранковий час!»
Пальчикові вірші.
Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).
Багато нас, (Пальці розчепірювати).
А він один. (Показуємо тільки один палець).
Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).
Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).
Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).
А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).
 Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).
Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«Нн»)
- Повторення вірша про букву "Н"
- Яку цифру Ви вивчили?(4)
-Повторення АБЕТКИ.
Робота в зошитах в косу лінію.
у1. Письмо похилих подовжених паличок з заокругленням вверху вправо, в зошиті в косу лінію.
- Дітки, готуємось до письма. Кладемо правильно зошити і працюємо. Звертаємо увагу на поставу дитини під час письма.
Зразок напишіть дитині в зошиті.Якщо дитині важко,то пропишіть елементи простим олівцем,а дитя хай обводить.

Вивчення та друкування літери "Лл".
- Сьогодні ми будемо вивчати літеру Л. Давайте спробуємо її проспівати. Співається? Тоді цей звук називається приголосний.
- На що схожа літера Л? (Малюнок 1)
- А тепер спробуємо написати на дошці,в зошиті або на аркуші паперу.
Повторення вивчених літер, голосних та приголосних.
- Давайте пригадаєм які ми вивчили звуки голосні; приголосні?
- А як позначаються голосні звуки; приголосні?
- На дошці або у зошиті в клітинку, діти позначають вивчені звуки в словах. (Каша, лижі, лупа, мама, миша, ложка)
Робота у зошиті .Завдання 1,2,3.
-Виконайте уважно завдання у зошиті!
-Склади промовляйте чітко,а дитина повторює за вчителем чи батьками.
-Закриті склади дітям читати легше.Тому їх читаємо чітко: АЛ,ОЛ,УЛ
-Відкриті склади читати важче,тому їх, наче, проспівуємо:Л-ААА,Л-ООО,Л-УУУ.
Розминка
Тут трава росте висока ,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги —
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком —
Із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п'ятах.
Випростали добре спини
І звели лопатки.
Дорослий показує дитині зразок,а дитина повторює рухи.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Повторення цифр 1-4.
- Рахунок 1-4. (рахуємо усно)
- Відповідність цифри до числа. Скільки паличок ми поставимо до кожної цифри.(Можна використовувати олівці, зубочистки, камінчики…).
-Дитині показуєте цифру,а Вона відраховує кількість камінчиків чи олівчиків...Показуєте цифри до 4.
-Покажіть дитині цифри і запитайте на що вони схожі?
Ігри з вивченими цифрами.
Гра «Що змінилося?».
(Розкладений ряд цифр. Поки діти відвернулись, змінюєте їх місцями. Діти повертаються і говорять, що змінился?")
Гра «На що схожа цифра?»
(Покажіть діткам малюнок з цифрами,який у презентації,а вони називають на що схожа цифра.)

Робота у зошиті.Завдання 4.
-Спочатку рахуємо предмети, а далі, дитина пробує самостійно вписати потрібну цифру.Якщо дитині важко,то вчитель допомагає.Бере ручку дитини і пише цифру разом з нею. 
-За бажанням можна надрукувати вивчені цифри в зошиті у клітинку.Не більше одного рядка.

Робота у зошиті.Завдання 5.
- Дітки, розгляньте малюнок. Будьте дуже уважні!
-Намалюйте такий самий малюнок і розфарбуйте його за бажанням!
Підсумок заняття.

Підсумок заняття.
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-Яку букву друкували?
- Які цифри Ви повторювали?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?


Оцінювання старань діток.
- Ми сьогодні дуже гарно попрацювали, а тепер можна і відпочити!(якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).


11
11заняття
Тема:

Вивчення літери Іі, позначення голосного звука. Друкування в зошиті в клітинку слова МІЛА. Читання простих слів по складах. Числові рівності. Вивчення та друкування цифри 5.

Мета:

Продовження вивчення літер та цифр; розвиток навичок друкування; виховання дбайливого ставлення до шкільного приладдя.

Привітання.

- Діти стоять у колі. Потрібно назвати дитину, яка стоїть ліворуч або праворуч, та додати якусь позитивну якість або приємне слово, наприклад: «Оленко, доброго ранку! У тебе приємна усмішка!»



Пальчикові вірші.
Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).
Багато нас, (Пальці розчепірювати).
А він один. (Показуємо тільки один палець).
Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).
Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).
Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).
А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).
 Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).
Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
1.Актуалізація знань.
- Яку букву ми вивчали?
- Яку цифру?

Вивчення нового матеріалу.
1. Вивчення літери Іі.
- Які літери ми уже з вами вивчили? (А,О,У,М,Н,Л).
- Сьогодні будемо вивчати літеру І. Давайте спробуємо її проспівати. Співається? Правильно. Тоді цей звук голосний і позначається кружечком.
- Давайте поглянемо, на що схожа літера І. (Малюнок 1)
Друкування в зошиті у клітинку.
1.    Друкування в зошиті в клітинку слова "Міла".
-        Готуємось до роботи в зошиті в клітинку. Сідаємо правильно, кладемо правильно ножки, ручки та зошит. Читаємо слово яке будемо друкувати. Правильно. Працюємо.
Робота у зошиті.Завдання 1.
- Попрацюйте в зошиті!Звертайте увагу на поставу дитини під час письма.
Робота у зошиті. Завдання 2.
-Виконайте завдання в зошиті.Звертайте увагу дитини,на те ,що потрібно виконувати завдання охайно,не поспішаючи.
Руханка.
- Настав час відпочити !
- Спочатку виконаємо віршовану зарядку!
Всі ми звикли до порядку,
Дружно робимо зарядку.
Ми на радість цьому дому
Проганяєм сон і втому.

І направо, і наліво,
Щоб нічого не боліло.
Один і два, три і чотири —
Набираємося сили.
Нахилились, повернулись,
До товариша всміхнулись.
- А далі,танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Порівняння предметів (більше, менше). 
- Сьогодні будемо знайомитись із новими математичними знаками.
-  Їх звати Більше і Менше. Кожен з них любить їсти різні предмети. Більше любить їсти предмети, яких більше і завжди відкриває до них ротик, а менше – їсть предмети, яких менше. Давайте спробуємо їх написати.

Картки для порівняння більше, менше предметів. На кожному малюнку рахуємо кількість предметів і запитуємо у дитини: де більше предметів ,а де менше?І демонструємо знак «<, >» і згадуємо знак "=".
Картки дивіться нижче.Їх можна роздрукувати,або показати на ноутбуці.

Робота у зошиті.Завдання 3.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Вивчення та друкування цифри 5.
- Давайте пригадаємо, які цифри ми уже вивчили?
- Давайте подумаємо, яку ж цифру ми будемо сьогодні вивчати. Правильно, це цифра 5.
- На що схожа цифра 5? (Малюнок нижче)
- А давайте порахуємо, скільки пальчиків у нас на правій ручці. Правильно, 5.
- Спробуємо прописати цифру 5 в повітрі.
- Погляньте на наступну картинку і назвіть скільки пелюсток у квітки?Скільки
-Давайте пограємо у гру "Знайди цифру 5" ! (Малюнок нижче)Погляньте на картинки уважно і вкажіть на цифру 5!
Робота у зошиті.Завдання 3.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Робота у зошиті.Завдання 4.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Робота у зошиті.Завдання 5.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Підсумок заняття.
- Яку літеру сьогодні вивчали?
- Вона голосна чи приголосна?
- Яку цифру вивчали?
- Скільки пальчиків на ручці?

Оцінювання старань діток.
-       Ви сьогодні усі старанно попрацювали. Молодці!

- Обійміть свою малечу за гарну роботу!



12
12 заняття
Тема:

Письмо в зошиті елемента в косу лінію на весь рядок . Вивчення та друкування літери и в словах. Диктування слів та запис літер. Домальовування фігур. Складання на геоборді цифри 5 та літеру И. Розвиток мовлення на тему «Захист від інфекцій».

Мета:

Вивчення нового матеріалу. Розвиток мовлення, уяви. Виховання поведінки у громадських місцях.

Привітання.
1.    Привітання

-        Вітаємось даючи один одному «п’ять».

Пальчикові вірші.

Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).

Багато нас, (Пальці розчепірювати).

А він один. (Показуємо тільки один палець).

Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).

Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).

Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).

Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).

Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).

А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).

 Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).

Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).

Повторення вивченого матеріалу.
-        Яку літеру вивчали минулий раз?
-        Яку цифру вивчали?
Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

Вивчення нового матеріалу.
1. Письмо в зошиті елемента в косу лінію на весь рядок.
- Дітки, готуємось до письма.Погляньте на відео,як правильно писати маленький лівий півовал .А великий пишемо так само як маленький,тільки починаємо писати від верхньої міжрядкової лінії.Погляньте на картинку нижче.
1. Вивчення та друкування літери и в словах
- Давайте повторимо, які літери ми вивчили.
- Сьогодні ми будемо вивчати літеру и. давайте спробуємо її проспівати. Співається? Значить цей звук голосний.
- На що схожа літера и.
-За бажанням вивчаємо вірш.


Робота у зошиті.Завдання 1.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Робота у зошиті.Завдання 2.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Руханка.

- Настав час відпочити !
Руки в сторони та вгору —
На носочки піднялись.
Підніми голівку вгору —
Й на долоньки подивись.
Присідати ми почнемо,
Добре ноги розімнемо.
Раз — присіли, руки прямо.
Встали — знову все так само.
Повертаємося вправно,
Все виконуємо гарно.
Вліво-вправо повернулись
І сусіду усміхнулись.
Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Робота у зошиті.Завдання 3.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Робота у зошиті.Завдання 4.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Розвиток мовлення на тему: «Захист від інфекції».
Підсумок заняття.
Питання по вивченому матеріалу:
- Яку літеру сьогодні вивчали?
- Вона голосна чи приголосна?
- Як ми можемо захиститись від інфекції?

Оцінювання старань діток.
-       Ви сьогодні усі старанно попрацювали. Молодці!(Намалюйте зірочку в зошиті ,чи у «щоденничку» з наліпками)

Шановні батьки ,в знак подяки за гарну роботу, пограйте з дитиною в гру,яку вона полюбляє!



13
13 заняття

Тема:

Письмо в зошиті в клітинку . Вивчення та друкування літери Ее. Вправи на письмо з вивченими літерами, читання складів та слів. Вивчення та друкування цифри 6. Вправи на логічне мислення. Розвиток мовлення дикі тварини (опис малюнка).

Мета:

удосконалення навичок письма в клітинку; продовження вивчення літер та цифр; удосконалення навичок читання; розвитек логічного мислення, мовлення.

Привітання.
«Павутинка вітання»
Діти сидят у колі.Їм пропонується привітатись за допомогою клубка ниток. Дитина тримає частину ниток в руці а потім перекочує учню навпроти. При цьому промовляє приємні слова: «вітаю», «радий тебе бачита», «чудово, що ти прийшов». І так утворюється павутинка привітання.


Пальчикові вірші.

Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).

Багато нас, (Пальці розчепірювати).

А він один. (Показуємо тільки один палець).

Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).

Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).

Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).

Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).

Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).

А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).

 Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).

Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).

Повторення вивченого матеріалу.
-        Яку літеру вивчали минулого разу?

-        Вона голосна чи приголосна?

Вивчення нового матеріалу.
- Повторення вивчених літер та слова, які на них починаються (вчитель називає літеру,а дитина слово,яке починається на цю літеру).
1. Вивчення та друкування літери Ее.
- Які літери ми уже вивчили? (А,О,У,И,М,Н,Л,І)
- Сьогодні ми будемо вивчати літеру Е. Спробуємо проспівати. Співається? Це означає що це голосний звук.
- Давайте поглянемо на що схожа літера Е? (Малюнок нижче)
- Друквання літери е в зошиті в клітинку.
Гра «Вчимося читати склади».
(Бажано роздрукувати гру .Вона потрібна буде неодноразово.)

Робота у зошиті.Завдання 1,2,3.

- Опрацюйте завдання у зошиті!
Вправи на письмо з вивченими літерами, читання складів та слів.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
1. Вивчення та друкування цифри 6.
- Які цифри ми уже вивчили?(усно рахуємо від 1 до 5)
- На вашу думку, яку цифру ми будемо вивчати сьогодні? Правильно 6.
- На що схожа цифра 6? Давайте спробуємо її написати у повітрі.
Робота у зошиті.Завдання 5.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
- Вправи на логічне мислення.
Робота у зошиті .Завдання 6.
1.Виконуємо завдання у зошиті .
-Усний рахунок.
-Порівняння за розміром.

Розвиток мовлення.
Опрацьовуємо ілюстрацію .
Бесіда за змістом ілюстрації:
- Які тварини зображені на малюнку?
- Це дикі чи домашні тварини?
- Чим вони харчуються?
- Де мешкають?

Підсумок заняття.
1. Питання по вивченому матеріалі
- Яку літеру сьогодні вивчали?
- Яку цифру?

- З якими тваринами познайомились?

Оцінювання знань діток.

- Ви сьогодні розумашки! Я впевнена,що такі ,чудові, дітки будуть берегти природу і тваринок!

-Дитина набагато охочіше прийме вказівки, радо виконуватиме їх, якщо буде переконаною в тому, що її люблять. 
-Постарайтеся поменше читати мораль, установлювати заборони, указувати, карати, тиснути і побільше виявляйте тепла, доброзичливості, спокою, терпіння, ласки, поблажливості, навіть ціною деяких компромісів.                                      



14
14 заняття

Тема:

Письмо в зошиті в косу лінію . Повторення вивчених літер. Ігри з словом (визначення довжини слова, поділ слова на склади). Розвиток мовлення (на городі). Складання зображення овочів на геоборді (див.додаток 5). Вправи на порівняння, лабіринт.

Мета:

удосконалення навичок письма; закріплення вивчених літер; розвиток мовлення, мислення, уваги

Привітання.
-        Діти сидять у колі. Вітаються між собою та вчителем даючи один одному «п’ять».

Діти, сьогодні я вам хочу запропонувати привітатись зо допомогою емоцій. Якщо у вас гарний настрій – посміхніться, якщо поганий – то покажіть сум.

Повторення вивченого матеріалу.
1. Яку літеру вивчали на минулому занятті?
2. Яку цифру вивчали?
3. Як позначаються голосні звуки?
4. Як позначаються приголосні звуки?
Повторення вивчених літер.

-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

- Дітки, давайте пригадаємо, які літери ми вже вивчили. (М, Н, Л, О, А, У, И, Е, І)
- Давайте пригадаємо на що схожі ці літери. (Дивитись попередні заняття).

- А тепер, я вам даю листочки і буду вам диктувати букви а ви будете писати.

Вивчення нового матеріалу.
1. Письмо в зошиті в косу лінію.
- Дітки, готуємось до письма. Сідаємо рівно, кладемо похило зошити.Починаємо писати.
(Вчитель або батьки ,пишуть зразок у зошиті а дітки прописують.Якщо дитині важко,то для початку, можна елементи прописати тільки біля похилих ліній ,як на зразку).

Розвиток мовлення.
1.Робота з малюнком:
- Що зображено на малюнку?
- Це овочі чи фрукти?
- Де ростуть овочі?
- Які найбільше овочі ви полюбляєте їсти?
2. Складання овочів на геоборді.
(Геоборд можна зробити власноруч.Для цього потрібна дощечка, канцелярські кнопки та резинки.)
Зарядка
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
Руки в боки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Плесніть, діти, кілька раз.
За роботу, все гаразд!
Робота у зошиті. Завдання 1.

-Виконай завдання в зошиті!
Робота у зошиті. Завдання 2.

-Виконай завдання в зошиті!
Усно вимовляєте слово і плескаєте у долоні ,вимовляючи окремо кожен склад: виш-ня,мор-ква,о-гі-рок...Вишня-2 склади,морква-2 склади,огірок-3 склади.Наголошуйте дитині ,що скільки голосних у слові-стільки і складів.
-Звертайте увагу на охайне виконання роботи,на поставу дитини ,коли вона працює в зошиті.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Робота у зошиті.Завдання 3,4.
-Виконання вправ на розвиток уваги дитини.

Підсумок заняття.
Питання по вивченому матеріалу:
- Як позначаються голосні та приголосні звуки?
- Скажіть мені коротке слово?
- Назвіть довге слово?

Оцінювання старань діток.

-       Ви сьогодні розумашки! Наклеїти наліпки у зошит.


15
15 заняття

Тема:

Вивчення літери Рр. Друкування слів РИМА – РІМА – РАМА. Визначення звука [р] в словах. Читання слів по складах. Ігри з цифрами, вивчення цифри 7. Вправи на штрихування.

Мета:

продовження вивчення літер та звуків; удосконалення навичок друкування, навичок читання; вправи на розвиток моторики руки.

Привітання.

- Привітання за допомогою м`ячика.

Кидайте м`ячик дитині і запитуйте:

- Яка пора року?

-Який сьогодні день?

-Який місяць?

-Який настрій у дитинки?...

Пальчикові вірші.
- Вірш для розвитку моторики руки.


Повторення вивченого матеріалу.
- Які літери ми вже вивчили?
- Як позначаються голосні та приголосні звуки?
Вивчення нового матеріалу.Буква "Ер" звук /р/.
- Сьогодні будемо вивчати літеру Р.(діткам не потрібно озвучувати що це буква "ер".Називаємо Р,щоб у них не було потім проблем з читанням)
- Давайте поглянемо на що вона схожа. (Малюнок нижче)
- Давайте спробуємо її проспівати. Співається? (Ні). Тому, звук Р у нас приголосний і позначається паличкою.
- Вивчаємо вірш за бажанням.
Робота у зошиті у клітинку.
- Друкування літери «Р» в повітрі.
- Друкуємо літеру "Р" у зошиті.
- Друкування слів РИМА-РІМА-РАМА.
- Починаємо працювати в зошитах у клітинку.
Робота у зошиті. Завдання 1.
1. Визначення звука р в словах.
Робота у зошиті. Завдання 2.
1. Читання слів по складах.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Вивчення цифри 7.
- Рахунок 1-7.(усно рахуємо 1,2,3,4,5,6,7)
- Сьогодні ми познайомимося з цифрою 7.Вона позначає сім предметів: сім олівчиків,7 яблучок...
- На що схожа цифра 7? (ілюстрація нижче)
- Відповідність цифри до предмету.(три камінчика-цифра 3,чотири олівця-цифра 4...)

Робота у  зошиті. Завдання 3.
Написання цифри 7.
-Слідкуйте за поставою дитини під час письма і за охайністю виконання роботи.

Робота у зошиті. Завдання 4.
Розвиток моторики руки.
-Виконуємо вправи на штрихування.Слідкуємо за тим,як дитина тримає олівець і з яким нахилом лежить зошит.Це дуже важливо для каліграфічного письма.

Підсумок заняття.
1.    Питання по вивченому матеріалі
-        Яку літеру ми сьогодні вивчали?
-        Вона голосна чи приголосна?
-        Яку цифру вивчати?
2.    Підсумок заняття

-        Ви сьогодні гарно попрацювали!

Оцінювання старань діток.

-       Ви сьогодні молодці! Обійміть своїх діток і подякуйте за заняття.


16
16 заняття

Тема:

Пропис в косу лінію . Вивчення та друкування літери Йй. Позначення приголосного м’якого звука. Читання слів та вписування відомих літер у словах. Порядковий рахунок (перший, другий…). Вивчення та друкування цифри 8. Робота з віршем (див. додаток 6).

Мета:

вивчення літери Й, цифри 8; удосконалення навичок письма, друкування, читання; порядковий рахунок; розвиток пам’яті.

Привітання.

За смішинкою смішинку

Знов складаю я в торбинку.

До торбинки поспішіть –

Хай торбинка посмішіть!

Сміх – здоров’я, сміх – для всіх,

Посміятися не гріх.

Регочіть собі, нівроку,

Тільки, цур, не в час уроку!...

Пальчикові вірші.
1.    Вірш для моторики руки
Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо)
Багато нас, (пальці розчепірювати)
А він один. (Показуємо тільки один палець)
Ця часточка для їжака, (пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику) Ця часточка для стрижа, (відгинаємо наступний пальчик)
Це часточка для качат, (відгинаємо наступний пальчик)
Це часточка для кошенят, (відгинаємо наступний пальчик)
Ця часточка для бобра, (відгинаємо наступний пальчик)
А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені)
 Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем)

Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу)

Повторення вивченого матеріалу.
-        Які літери ми вже вивчили?
-        Як позначаються голосні та приголосні звуки?
Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки ,таке полюбляють.Спільна діяльність-зближує з дитиною!

Вивчення нового матеріалу.
1.    Пропис в косу лінію.
-        Зараз ми починаємо працювати в зошитах в косу лінію. Відкриваємо зошити, сідаємо правильно та починаємо працювати.
Вивчення нового матеріалу. Продовження.
1. Вивчення літери Йй.
- Сьогодні ми вивчаємо нову літеру. (перегляд відео)
- Літера Й. Давайте поглянемо на що схожа буква й. (Малюнок нижче)
2. Позначення приголосного м’якого звука
- Давайте пригадаємо, як позначаються голосні та приголосні звуки.
- А тепер зробимо звуковий аналіз слова "роса".
- Звук [й] у нас завжди приголосний м’який. А ви знаєте як позначаються приголосні м’які звуки?
- Приголосні м’які звуки позначаються =. Звк [й] у нас особливий. Він завжди позначається =.
Робота у зошиті. Завдання 1,2.

- Молодці! Зараз переходимо до роботи у зошиті!

Зарядка

Як захочу,—

Так підскочу,

Навіть хату перескочу.

Я по колу стриб та стриб

На одній нозі, як гриб.

Ще й на другій

Стрибу, стрибу...

Вже мені немає стриму.

Вже скачу,

Скачу, скачу.

Наскачуся

Досхочу.

 Порядковий рахунок.
1.    Порядковий рахунок (перший, другий…)
-        Ми з вами уже вміємо рахувати, але ми ще повинні вміти рахувати порядковим рахунком. Стаємо в рядочок і спочатку я вас порахую а потім ви. Починаємо перший, другий, третій… а тепер давайте ви.


Робота у зошиті. Завдання 3.
-Порахуйте ялинки(порядковим рахунком) і виконайте завдання.
Вивчення та друкування цифри 8.
-        Давайте пригадаємо, які цифри ми вже вивчили?
-        Сьогодні ми будемо вивчати цифру 8. Давайте поглянемо, на що вона схожа. (Малюнок нижче)


Робота у зошиті. Завдання 4,5.

- Молодці! Зараз переходимо до наступного завдання!
- Опрацювати в зошиті завдання 4,5 .

Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Розвиток мовлення.Робота з віршем.
Вчитель виразно читає вірш а дитина уважно слухає і намагається запам`ятати імена дітей!Після чого, називає ім`я і з якої літери воно починається .Скільки усього діток було?
При бажанні вивчаєте вірш.
Підсумок заняття.
1. Питання по вивченому матеріалі
- Яку літеру ми сьогодні вивчали?
- Яку цифру вивчали?
- Як позначаються приголосні м’які звуки?

Оцінювання старань діток.

Ось скінчилась наша гра.

Все, прощатись нам пора.

Будемо завтра зустрічатись,

В нові ігри будемо гратись.

- Ви сьогодні усі старанно попрацювали. Молодці!


17
17 заняття

Тема:

Вивчення та друкування літери Б. Читання простих слів по складах. Вправи на вивчення поняття «решта, деякі». Повторення вивчених цифр. Ігри з цифрами.

Мета:

вивчення літери Б; удосконалення навичок читання; вивчення поняття «решта, деякі»; закріплення вивчених цифр.

Привітання.

Привітання "Ланцюжок".

Даємо дитині іграшку.Учасники стають у коло, і кожен представляє себе, продовжуючи фразу: "Мені весело, коли…". Потім передає іграшку іншому учаснику. Варіанти речень : Мій друг сказав би про мене, що…; Мої батьки сказали б про мене, що…; Я відчуваю себе щасливим, коли…; Я мрію про те, як я…; Я люблю, коли…

Пальчикові вірші.

Ладки-ладки

Ладки-ладки-ладки

Печемо оладки.

Це для тата, для матусі,

Це для діда, для бабусі,

Для маленької Катрусі. (Загинають пальчики на руці)

Ладоньки-ой-ладки

Будуть в нас оладки.

Ням-ням-ням.

Повторення вивченого матеріалу.
-        Яку літеру вивчали на минулому занятті?
-        Давайте пригадаємо, як позначаються голосні, приголосні та приголосні м’які звуки.
Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

Повторення цифр.

-Повторюйте разом з дитиною! Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

Вивчення нового матеріалу.
 Вивчення та друкування літери Б.
- Сьогодні ми будемо вивчати літеру Б. Давайте поглянемо на що вона схожа. (Малюнок 1).
- Відкриваємо зошити в клітинку. Будемо друкувати букву Б та слово БАНКА.
- А тепер зробимо звуковий аналіз слова БАНКА.Виконуємо в зошиті у клітинку.
(Б-приголосний твердий,позначаємо рискою,А-голосний,позначаємо кружечком;Н-приголосний твердий,позначаємо рискою;К-приголосний твердий,позначаємо рискою;А-голосний,позначаємо кружечком.)
Робота в зошиті. Завдання 1.
- Виконати завдання у зошиті.Будьте уважні!
Робота у зошиті.Завдання 2.
- Опрацюйте завдання у зошиті!Читання простих слів по складам.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Поняття "решта ,деякі"
Робота у зошиті.Завдання 3.
- Опрацюйте завдання у зошиті!


   Повторення вивчених цифр. Ігри з цифрами
-        Давайте пригадаємо, які цифри ми вивчили?
-        Порахуємо від 1-8, 8-1.
-        Відповідність цифри до предмету. (Беремо набір цифр та набір карток з відповідною кількістю предметів. Пропонуємо дитині порахувати предмети та поставити відповідну цифру).
Робота у зошиті.Завдання 4.
-Виконайте завдання у зошиті.Звертайте увагу на поставу дитини.При ротребі допомагайте.
Підсумок заняття.
1.    Питання по вивченому матеріалі
-        Яку літеру ви сьогодні вивчали?
-        Рахунок 1-8.
-        Як ви можете пояснити поняття «решта»?
2.    Підсумок заняття

-        Ви сьогодні гарно попрацювали! Розумашки!

Оцінювання старань діток.

-       Ви сьогодні молодці! Оцінити діток, якщо є ,наліпками!

- Шановні батьки підтримуйте своїх діток! Навчання для них-робота.В якій Вони потребують підтримки.



18
18 заняття

Тема:

Пропис в косу лінію в тоненькому рядку . Поділ слів на склади. Вивчення літери Пп. Виокремлення першого складу в словах. Вивчення та друкування цифри 9. Вправи на увагу.

Мета:

поділ слів на склади; навички виокремлення першого складу в словах; вивченя та друкування цифри 9, вивчення літери П; розвиток уваги.

Привітання.

Привітання "Ланцюжок". Учасники стають у коло, і кожен представляє себе, продовжуючи фразу: "Мені весело, коли…". Потім передає іграшку іншому учаснику. Варіанти речень : Мій друг сказав би про мене, що…; Мої батьки сказали б про мене, що…; Я відчуваю себе щасливим, коли…; Я мрію про те, як я…; Я люблю, коли…

Пальчикові вірші.

Ладки-ладки

Ладки-ладки-ладки

Печемо оладки.

Це для тата, для матусі,

Це для діда, для бабусі,

Для маленької Катрусі. (Загинають пальчики на руці)

Ладоньки-ой-ладки

Будуть в нас оладки.

Ням-ням-ням.

Повторення вивченого матеріалу.