49
49 заняття
Тема:

Ігри на знайомство.
Пальчикові вірші.
Поняття: цифра, буква.
Різниця між цими поняттями.
Вивчення звука /а/,букви «Аа».
Вивчення числа і цифри 1.
Вправи на розвиток логіки.
Мета:
Розвивати мовлення, пам’ять, фантазію, мислення. Засвоєння нового матеріалу.
Організаційний момент.Привітання.
- Привітання з дітками ,за допомогою м`ячика.
- Діткам, задаємо запитання. Наприклад: який у тебе настрій?; яка сьогодні погода? (дощ, сонечко, сніг, вітер).
- Кидаємо м`ячик,а дитинка відповідає на запитання і кидає м`ячик у відповідь!
Пальчикові вірші.
Перший пальчик – наш дідусь,
Другий пальчик – то бабуся,
Третій пальчик – наш татусь,
А четвертий – то матуся,
А мізинчик – наш малюк,
Він сховався тут.

(Показуємо на пальчик, розминаємо його та кажемо: «перший пальчик...», і продовжуємо з кожним пальчиком.)

Використовуємо картинку нижче:
Продовження пальчикових віршів.
Я – малий веселий хрущ.
Мене знає кожен кущ.
Маю я великі вуса.
І нікого не боюся
(Стиснути кулачок. вказівний палець і мізинець розвести в різні боки -«вуса», ворушити вусами)
Використовуємо картинку нижче:
Продовження пальчикових віршів.
Ми капусту шаткували!
(Прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири).

Солі в неї ми поклали!
(Пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту»).

Ми капусту м’яли, дерли!
(Енергійно стискаємо пальці в кулачок, то одночасно на двох руках, то по черзі).

Смачну моркву туди терли!
(Пальці однієї руки зжаті в кулак і здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки, після цього міняємо руки).
Вивчення нового матеріалу. Поняття «звук» і «буква».
- Всі звуки мови позначаються буквами.
- Звуки ми вимовляємо і чуємо, а букви пишемо і бачимо
Літера буває велика і мала.
Роздрукувати, або можна показати з екрану ноутбука.
Перегляд відео про букву "А".
- Нажміть на кнопку "Play", та продивіться просте пізнавальне відео із дитиною.Після перегляду проведіть бесіду за змістом відео.
Бесіда:
- Яку літеру Ви бачили?
- Який звук Вона позначає?
- Які слова розпочинаються з даного звуку?
Вивчаємо і аналізуємо літеру "А".
- Погляньте на літеру "А"!
- На що схожа "А"?
(Шпаківня,намет...)
Вивчення віршика про буква "А".
А яка ж та буква А?
Що нагадує вона?
Досить схожих є прикмет:
Мов шпаківня, мов намет,
Мов курінь, що на баштані,
Всі букви живуть у великій родині - «Алфавіт»
(можна називати «Абетка»).

-Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.

Перегляньте відео.
Робота у зошиті. Завдання 1.
-Виконайте завдання у зошиті.Після завершення завдання проведіть руханку !
Поняття «цифра».
- Кожне число має свою назву.
- Для позначення чисел на письмі є спеціальні знаки – цифри.
- Цифра це знак ,яким на письмі позначають певну кількість предметів.
Рахуємо яблучка і гортаємо галерею із картинок вправо.
Отже, одне яблучко - позначають одиницею, два яблучка – двійкою...
- Покажіть дитині картинку для прикладу! Наголосіть ,що один котик-один клубочок,один песик-одна кісточка.І тваринки і предмети - позначаємо цифрою 1.
Ми дізнались, що буква і цифра дуже схожі між собою! Вони використовуються на письмі!
Вивчення нового матеріалу. Робота в зошиті, завдання 2.
-Виконайте завдання у зошиті! Після того,як виконаєте завдання, проведіть руханку.
Вивчення нового матеріалу. Робота в зошиті, завдання 3.
- Виконуємо вправи на розвиток логічного мислення.
Підсумки заняття
Запитання по вивченому матеріалу:
  • Що нового Ви сьогодні вивчали?
  • З якою буквою познайомились?
  • З якою цифрою?

Оцінювання старань діток.
  • Ви були розумниками!
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! В добру путь !

50
50 заняття
Тема:


Друкування літери «Аа», та цифри 1.
Особливості кожної пори року.
Опис малюнка.
Вправи на розвиток мислення.
Розвиток моторики руки.
Мета:
Навчити дітей розрізняти пори року. Пояснити дітям написання літери «Аа» та цифри 1.Розвивати мовлення, мислення. Виховувати старанність, посидючість.
Привітання.
  • Привітання з дітками ,за допомогою м`ячика.
  • Діткам, задаємо запитання. Наприклад: який у тебе настрій?; яка сьогодні погода? (дощ, сонечко, сніг, вітер).
Пальчикові вірші.
Перший пальчик – наш дідусь,
Другий пальчик – то бабуся,
Третій пальчик – наш татусь,
А четвертий – то матуся,
А мізинчик – наш малюк,
Він сховався тут.

(Показуємо на пальчик, розминаємо його та кажемо: «перший пальчик...», і продовжуємо з кожним пальчиком.)

Використовуємо картинку нижче:
Продовження пальчикових віршів.
Я – малий веселий хрущ.
Мене знає кожен кущ.
Маю я великі вуса.
І нікого не боюся

(Стиснути кулачок. вказівний палець і мізинець розвести в різні боки -«вуса», ворушити вусами)

Використовуємо картинку нижче:
Продовження пальчикових віршів.
Ми капусту шаткували!
(Прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири).

Солі в неї ми поклали!
(Пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту»).

Ми капусту м’яли, дерли!
(Енергійно стискаємо пальці в кулачок, то одночасно на двох руках, то по черзі).

Смачну моркву туди терли!
(Пальці однієї руки зжаті в кулак і здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки, після цього міняємо руки).
Яку букву ми вивчали?
-Покажіть картинку.
Яку цифру ми вивчали?
-Покажіть картинку.
Ще кілька питань для повторення матеріалу.
- Що спільного між буквою і цифрою?
(Їх пишуть).

- Повторення віршика про букву А.

А яка ж та буква А?
Що нагадує вона?
Досить схожих є прикмет:
Мов шпаківня, мов намет,
Мов курінь, що на баштані.

-Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка») .

- Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.
Руханка.
-Виконуйте вправи разом з дитиною!
Вивчення нового матеріалу. Робота у зошиті.Завдання 1.
Всі звуки мови позначаються буквами.
Нам потрібно визначити де заховався звук А?
(на початку, всередині, у кінці слова)

Друкування літери А(в зошиті у клітинку).
Друкуємо не більше 1 рядка!
Вивчення нового матеріалу. Робота у зошиті.Завдання 2.
Пропрацюйте завдання у зошиті
Усний рахунок.
- Продивіться галерею, натискаючи на кнопку вправо.Рахуємо до 5!
Друкування цифри 1(в зошиті у клітинку).
- Друкуємо не більше 1 рядка!
- Розвиваємо дрібну моторику руки.
Вивчення нового матеріалу. Робота у зошиті.Завдання 3.
-Виконуємо вправи на логічне мислення.
Вивчення нового матеріалу. Робота у зошиті.Завдання 4.
- Виконайте завдання у зошиті!
Руханка.
-Робіть вправи разом з дитиною!
Пори року. Особливості кожной пори року.
-Перегляньте відео і проведіть бесіду з дитиною(які пори року ти запам`ятав?...)
Підсумок заняття.
Запитання по вивченому матеріалу.
  • Що нового Ви сьогодні вивчали?
  • З якою буквою познайомились?
  • З якою цифрою?
  • Які пори року Ви запам`ятали?
  • Що найбільше Вам сподобалось на занятті?

Оцінювання старань діток.
  • Ви були сьогодні дуже активні і старанні!
  • Якщо є бажання у дитини,можна пограти в гру "Квітка".Для закріплення матеріалу.(за бажанням ,можна роздрукувати і зробити аплікацію з дитиною,або продемонструвати маляті, що і коли відбувається)
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

51
51 заняття
Тема:


Вивчення літери «О,о». Частини потягу. Поняття – перший, останній, посередині. Осінні явища в природі та звички людей (збір урожая, опади, одяг, тварини, птахи, комахи). Усне вивчення числа і цифри 2.

Мета:

Навчати дітей розрізняти пори року .Вивчення нового матеріалу. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [о], позначенням його буквою

«Оо». Збагачувати активний словник дітей.

Привітання.
Треба дружно привітатись.(Помахати долоньками)
-Добрий день- усім сказати.(Повернути голівку в право ,в ліво і покивати нею)
Вліво -вправо поверніться,(Ручки на пояс і повернутися в ліво і в право)
Туди-сюди посміхніться!(Один одному посміхнутися)

Пальчикові вірші.
Перший пальчик – наш дідусь,
Другий пальчик – то бабуся,
Третій пальчик – наш татусь,
А четвертий – то матуся,
А мізинчик – наш малюк,
Він сховався тут.

(Показуємо на пальчик, розминаємо його та кажемо: «перший пальчик...», і продовжуємо з кожним пальчиком.)

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
Узагальнення знань.
- Яку букву ми вивчали?(А)
- Яку цифру?(1)
- Що спільного між буквою і цифрою?(Їх пишуть)

Повторення віршика про букву "А".
А яка ж та буква А?
Що нагадує вона?
Досить схожих є прикмет:
Мов шпаківня, мов намет,
Мов курінь, що на баштані.
Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка») .Кожна бува має своє місце і дуже важлива у цій родині.
(Використовуємо картинку нижче)
Вивчення нового матеріалу.
Пояснення нового матеріалу:
-Сьогодні ми будемо знайомитися з новою літеркою!Переглянемо відео і Ви здогадаєтеся,що це за літера!(переглядаємо відео,яке нижче)
- Яка це літера? Так,це літера "О".(демонструємо літеру "О")
-Дітки літерка буває великою і маленькою!На що схожа літера "О"?(допомагайте дитині і наводьте приклади:бублик...)

Вивчення віршика про букву «О».
Буква «О» на сонце схожа,
І на бублик й на обруч.
Мов кермо, я хочу взяти
Круглу букву обіруч.

-Далі відпочиваємо!

Вивчення понять: останній, перший, посередині.
Гра з іграшками: іграшки потрібно розкласти навколо дитини. Вихователь (батьки) загадують іграшку, а дитина відгадує за допомогою визначень. Вона перед тобою-перша, вона за тобою-остання, ти-посередині.


Робота у зошиті. Завдання 1.
-Визначте, де знаходиться звук /о/:на початку, в кінці чи посередині слова.
-Слова в яких немає звука /о/-закресліть.
-Всі слова вимовляємо чітко і голосно(обов`язково ,разом з дитиною)!


-А далі - відпочиваємо!

Вивчення частин потягу.

- Дітки ,чи знаєте Ви ,як виглядає потяг?(нижче - картинка потягу)

- Потяг складається з першого вагона, де сидять люди, які керують потягом(машиністи).У нього є колеса, які їдуть по рейках. Рейки-це залізні палки у два ряди. До першого вагона чіпляються інші вагони, які перевозять пасажирів-людей ,яким потрібно дібратись з одного місця в інше. На першому вагоні у потяга є димохід, з якого виходить дим, коли у холодну пору року пропалюються вагони, щоб людям було тепло.



Робота у зошиті. Завдання 2.
-Виконуємо завдання в зошиті.Допомагаємо дитині.(за потребою)

Осінні явища в природі та звички людей.
- Переглядаємо відео і ведемо бесіду за змістом відео!
-За бажанням можна пограти у гру "Квітка"(з попереднього заняття).
Ознайомлення з цифрою 2.
-Сьогодні ми з Вами познайомимося з наступною цифрою (демонструємо картинку з цифрою,яка нижче).
-Усний рахунок.
-Дітки ,давайте ми згадаємо цифру 1 і її друзів,з якими ми трішки знайомилися.(1,2,3,4,5)
- Перегляд демонстрації нижче.Перегортаємо слайди,за допомогою стрілки.

Робота у зошиті. Завдання 3.
-Виконуємо завдання в зошиті.Допомагаємо дитині.(за потребою)

Підсумок заняття.
Запитання по вивченому матеріалу:
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-З якою буквою познайомились?
-З якою цифрою?
- Які пори року Ви запам`ятали?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?

Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні дуже активні і старанні!
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

52
52 заняття
Тема:

Вивчення звука /у/ ,букви «У,у». Друкування цифри 2. Штрихування. Вправи на розвиток уваги та пам’яті (гра «Меморі»). Геометричні фігури (коло, квадрат, прямокутник, трикутник). Аплікація.

Мета:

Навчати дітей розрізняти геометричні фігури .Вивчення нового матеріалу. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [у], позначенням його буквою

«Уу». Збагачувати активний словник дітей.

Сформувати у діток уявлення про різноманітність геометричних фігур. Виховувати старанність, посидючість, активність.

Привітання.
Доброго ранку Сонцю! (руки піднімають угору, розводячи в сторони)
Доброго ранку Землі! (руки опускають додолу, вклоняються)
Доброго ранку всім вам! (руки розводять у сторони, усміхаються один одному)
Доброго ранку мені! (руки кладуть на груди)
Доброго ранку, Україно! (широко розводять руки, піднімаючи вгору).
Пальчикові вірші.
Я – малий веселий хрущ.
Мене знає кожен кущ.
Маю я великі вуса
І нікого не боюся.
(Стиснути кулачок. Вказівний палець і мізинець розвести в різні боки («вуса»). Ворушити вусами).

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(О)
- Яку цифру?(2)
- Які частини потяга Ви пам`ятаєте?
Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка») .Кожна бува має своє місце і дуже важлива у цій родині.
Вивчення нового матеріалу.
- Переглянемо відео про букву «У».Після чого,дитина називає слова з буквою "У".
Ознайомлення з буквою «У».
-Яка це буква?(У) (використовуємо картинку нижче)
- На що вона схожа?(на рогатку…)
- Давайте з Вами вивчимо віршик про букву "У"!


Руханка.

-Ось і настав час відпочити!(використокуємо відео нижче)
Робота у зошиті.Завдання 1.

Друкування цифри 2.
- Перед початком написання цифри-показати презентацію,яка нижче.
-У першу чергу вчитель(батько) ознайомлює дітей із поставою під час письма!(сядь рівно,вирівняй спинку,постав ніжки рівненько...)
- І тільки тоді,розпочинаємо друкувати цифру 2.

Робота у зошиті.Завдання 2.
-Якщо є потреба, можна додатково прописати цифру 2 у зошиті в клітинку.
Вивчення геометричних фігур.
- Сьогодні ми з Вами познайомимося з цікавими фігурами: круг, квадрат, трикутник, овал.
-Погляньте на них!(перегляд презентації нижче)
-Демонструєте картинку дитині і чітко називаєте її,а дитина повторює!
-Потім ,Ви демонструєте картинку,а дитина самостійно називає(при потребі допомагаєте,якщо дитині важко).

Руханка.
- Настав час відпочити!
Робота у зошиті. Завдання 3.
-Ви знали, що з геометричних фігур можна створити картину?
-Давайте спробуємо!
-Якщо є ще бажання попрацювати, то пропоную гру на розвиток уваги.
Підсумок заняття.
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-З якою буквою познайомились?
-З якою цифрою?
- Які геометричні фігури запам`ятали?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?

Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні старанні і уважні!(Можна завести спеціальний «блокнот-щоденник», у який дитина буде клеїти «наклейки-оцінки» ).

Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

53
53 заняття
Тема:

Друкування букви «У». Рослини лісу, поля, саду (дерева, кущі, трави). Розвиток мовлення (порівняння фігур за кольором, розміром та положенням в просторі). Вивчення цифри 3. Розвиток логіки.

Мета:

Навчати дітей розрізняти рослини лісу, поля, саду. Розвивати моторику руки дитини, розвивати мовлення дітей.

Збагачувати активний словник дітей.

Сформувати у діток уявлення про різноманітність геометричних фігур. Виховувати старанність, посидючість, активність.

Привітання.
Треба дружно привітатись.(Помахати долоньками)
-Добрий день- усім сказати.(Повернути голівку в право ,в ліво і покивати нею)
Вліво -вправо поверніться,(Ручки на пояс і повернутися в ліво і в право)
Туди-сюди посміхніться!(Один одному посміхнутися)

Пальчикові вірші.
Ми капусту шаткували! (Прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири).
Солі в неї ми поклали! (Пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту»).
Ми капусту м’яли, дерли! (Енергійно стискаємо пальці в кулачок, то одночасно на двох руках, то по черзі).
Смачну моркву туди терли! ( Пальці однієї руки зжаті в кулак і здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки. Після цього міняємо руки).

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.

-Яку букву Ви вивчали?(У)

-Яку цифру Ви вивчали?(2)

- Які геометричні фігури Ви запам`ятали?

- Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка»)

- Кожна бува має своє місце і дуже важлива у цій родині.

- Повторення віршика про букву «У».

Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

Вивчення нового матеріалу.
- Дітки,ми сьогодні з Вами навчимося друкувати літерку "У".Погляньте на картинку.Літери є писані і друковані.Ми з Вами навчимося друкувати. А коли Ви підростете,Ви будете писати писану літерку.

Робота у зошиті. Завдання 1.
- Після того,коли завершили виконувати завдання в зошиті,можна додатково прописати рядок букви "У" (у зошиті в клітинку)
Вивчення числа і цифри 3.
- Дітки,ми сьогодні з Вами познайомимося з новою цифрою.Це цифра 3.Вона позначає на письмі кількість предметів:три яблука,три цукерки,три ляльки,три машинки...
Робота у зошиті. Завдання 2.
-Перед початком роботи в зошиті,перегляньте з дитиною презентацію цифр і зверніть увагу на правильне написання цифри.
Рослини лісу ,поля, саду.
-Дітки люблять гратись і найлегше їм засвоювати матеріал через гру!Тому потрібно роздрукувати гру,яка буде нижче і пограти з дитиною.
-При цьому чітко називати рослину,або плід і місце де вона росте.А потім дитина самостійно розкладає картинки за місцем призначення.Веселої гри!
Порівняння геометричних фігур за кольором, розміром та положенням у просторі.
- Спочатку пригадуємо вивчені фігури! Дитина називає самостійно(при потребі допомагаєте).
-Картинку дивіться нижче.
Робота у зошиті. Завдання 3.
-Опрацюйте завдання в зошиті.Нагадуйте дитині правила сидіння під час письма!Звертайте увагу на поставу дитини,коли вона працює за столиком(пише,малює...).
-Після гарної роботи,потрібно відпочити!Вмикаємо руханку і танцюємо,або виконуємо рухи за зразком вчителя(батьків,вихователя,няні..)!
Творча робота.
- Закріплюємо вивчені геометричні фігури.
- Виконайте аплікацію, за вибором дитини!
- Роздрукуйте і виріжте деталі разом з дитиною.А далі дитина обирає фігуру і наклеює на пусті місця. Ви звертаєте увагу на колір,форму,розмір,положення в просторі.(зелений трикутник,великий,зверху над червоним кругом...)
- Шаблони для друку дивіться нижче.
Підсумок заняття.   
Запитання по вивченому матеріалу:
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-Яку букву навчились писати?
- Які геометричні фігури запам`ятали?
-Які рослини ростуть на полі, в лісі, в саду?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?

Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні старанні і уважні!(Якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу! Ви побачите ще кращі результати!

54
54 заняття
Тема:

Вивчення літери Іі. Групування предметів (дуб, береза – дерева; троянда, ромашка – квіти; смородина, аґрус – кущі). Друкування цифри 3. Змішування кольорів (червоний, жовтий, зелений). Розвиток мислення.

Мета:

Ознайомити учнів з артикуляцією звука [і], позначенням його буквою

«Іі». Навчити друкувати цифру 3. Навчати дітей групувати рослини лісу, поля, саду .Розвивати моторику руки дитини, розвивати мовлення дітей.

Збагачувати активний словник дітей.

Сформувати у діток уявлення про різноманітність кольорів у природі . Виховувати старанність, посидючість, активність, цікавість до навчання.

Привітання.
"Чарівний клубочок"
Діти з батьками сидять на стільцях або на килимі, утворюючи коло. Батько передає клубок ниток дитині, яка намотує нитку на палець і при цьому говорить лагідне слово, або добре побажання, або лагідно називає того, хто сидить біля неї, на ім’я, або вимовляє «чарівне ввічливе слово» тощо. Потім передає клубок наступному...

Пальчикові вірші.
Задрімав мізинчик трішки,
Безіменний- стриб у ліжко,
А середній там лежить,
Вказівний давно вже спить.
Вранці ксі вони схопились враз-
У «Навчалочку» бігти час.
(По черзі загинаємо пальчики до долоні. Потім великим пальцем торкаємося всіх інших-«будимо». Розкриваємо всі пальці «враз»).

Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«У»)
- Яку цифру?(3)
- Які геометричні фігури Ви запам`ятали?

- Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка») .Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.

Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

Вивчення нового матеріалу.
1.Вивчення літери «Іі».
Ознайомлення з буквою.
-Дітки,послухайте і відгадайте ,яка це літера?
- Гей, хлопчику !
-Я не хлопчик.
-Гей ,стовпчику!
-Я не стовпчик.
-Хто ж ти такий?
- Буква І.
-А що в тебе на голові - шапка?
-Ні, крапка !
- Всі звуки мови позначаються буквами. Звуки ми вимовляємо і чуємо, а букви пишемо і бачимо.
- Літера буває велика і мала.
-Роздрукувати, або можна показати на ноутбуку.
-А зараз переглянемо відео про букву «Іі»!
-Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка»).
-Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.

Вивчення нового матеріалу. Продовження.

-А зараз переглянемо відео про букву «Іі»!
-Ви пам`ятаєте,що всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка»).
-Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.

Робота у зошиті.Завдання 1.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Порівняння геометричних фігур за кольором, розміром та положенням у просторі.

Робота у зошиті.Завдання 2.
-Опрацьовуємо завдання 2.
-Будьте уважні і старайтесь!
Розвиток логічного мислення .
-Давайте пограємо в гру «Равлик».
-Потрібно вирізати деталі і менші кружечки класти на більші за зразком! Щоб співпадало і за розміром, і за кольором, як на зразку!(Поскладайте равликів з дитиною наввипередки )
Гру для друку ,дивіться нижче.Якщо немає змоги роздрукувати,то можна використати кольоровий папір.Вирізати кружечки різного розміру і пограти в гру)
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Групування предметів.
-Спочатку з дітками згадайте попередню тему "Що де росте ?"(можна пограти в гру з попереднього заняття,щоб згадати тему)
-Далі,запитуєте у діток ,як можна назвати одним словом троянду і ромашку?Що це ? Так,квіти!А далі, за зразком(дуб,береза-дерева;смородина,аґрус-кущі).

Змішування кольорів.
- Для початку переглядаємо відео ,щоб згадати основні кольори, а потім розповідаємо дитині ,що кольори можна змішувати.
- Погляньте на це чарівне коло.Які кольори Ви бачите?
-Які пелюстки у квіточки?Якого кольру предмети,які нижче?Що ,якій пелюстці належить?

-Дивіться нижче відео і картинки.
Робота у зошиті.Завдання 3.
- Осінь- це дуже кольорова пора року. Вона любить червоний колір, жовтий, помаранчевий…Сьогодні ми будемо справжніми художниками і помічниками ОСЕНІ! Ми навчимося змішувати кольори, щоб утворився новий! Тож, починаємо!
- Розмальовуємо кульки, а потім прописуємо цифру 3 !
- Перед початком написання, переглядаємо презентацію, про написання цифр.
Підсумок заняття.

Запитання по вивченому матеріалу:
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-Яку букву навчились писати?
- Які геометричні фігури запам`ятали?
-Які рослини ростуть на полі, в лісі, в саду?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?
Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні старанні і уважні!(Якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу! Ви побачите ще кращі результати!

55
55 заняття
Тема:

Вивчення та друкування букви « Ее». Що роблять тварини? (презентація). Вправи на розвиток пам’яті (гра «Меморі»).

 Вивчення числа і цифри 4.

Мета:

Ознайомити учнів з друкованою буквою «Ее», вчити писати малу й

велику літери. Удосконалювати навички звуко-складового аналізу слів.

Розвивати рухи пальців правої руки . На основі практичних дій з предметами формувати вміння лічити предмети.

Вчити співвідносити число із кількістю предметів.

Ознайомити з назвами цифр.

 Виховувати акуратність, уважність. Ознайомити дітей з тваринами та їхніми діями.

Привітання.
Треба дружно привітатись.(Помахати долоньками)
-Добрий день- усім сказати.(Повернути голівку в право ,в ліво і покивати нею)
Вліво -вправо поверніться,(Ручки на пояс і повернутися в ліво і в право)
Туди-сюди посміхніться!(Один одному посміхнутися)

Пальчикові вірші.
Задрімав мізинчик трішки,
Безіменний- стриб у ліжко,
А середній там лежить,
Вказівний давно вже спить.
Вранці ксі вони схопились враз-
У «Навчалочку» бігти час.
(По черзі загинаємо пальчики до долоні. Потім великим пальцем торкаємося всіх інших-«будимо». Розкриваємо всі пальці «враз»).

Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«Іі»)
- Яку цифру?(3)
- Які рослини запам`ятали?
- Де вони ростуть?
- Які кольори осені?
- Як вони утворюються?

  2.Повторення Абетки.

Повторення вірша про букву «І».
-Гей, хлопчику!
-Я не хлопчик.
-Гей ,стовпчику!
-Я не стовпчик.
-Хто ж ти такий?
- Буква І.
-А що в тебе на голові - шапка?
-Ні, крапка!
Повторення АБЕТКИ.
- Перегляньте відео !
Вивчення нового матеріалу.
Вивчення літери «Ее».
-Перегляд відео.
Бесіда за змістом відео:
-Які слова починаються на букву "Е"?
- Які слова Ви знаєте?
Ознайомлення з друкованою буквою «Е».
Перегляньте з дитиною картинку !(дивіться нижче)
Запитайте:
Яка літера на малюнку?("Е")
-Літери бувають друковані і писані,великі і малі.
-За бажанням, вивчіть віршик з дитиною.
Робота у зошиті. Завдання 1.
-Сідайте рівно,випряміть спинку,візьміть правильно ручку і починаємо працювати.
-Звертаємо увагу на поставу дитини!
Робота у зошиті. Завдання 2.
- За бажанням, можна додатково надрукувати літеру «Е» у зошиті в клітинку.
Ознайомлення з тваринами.

-Згадаємо ,яких тварин Ви знаєте?
-Тварини є домашні і дикі.
- Домашні - живуть біля людини, а дикі - живуть у лісі.
- Що роблять тварини?Давайте перглянемо відео.
-Відео зупиняють і озвучують вчителі ,батьки,няні...
Гра «Меморі».

Правила гри: Для початку гри потрібно викласти картки сорочкою вниз і дати гравцям 30 секунд, щоб запам'ятати їх розташування. Кожен учасник «Меморі» робить хід по черзі, а саме: вибирає для відкриття по дві картки і якщо вони збігаються за картинками, то гравець залишає їх собі. Чим більше парних зображень збере дитина, тим вище шанси стати переможцем чудесної гри «Меморі» !
 - Роздрукуйте картки у двох екземплярах і повирізайте їх.
Картки нижче.

Вивчення цифри 4.
Сьогодні ми знайомимося з наступною цифрою.
- Це цифра 4. Давайте поглянемо на неї.
-Рахуємо усно.

Робота у зошиті.Завдання 3.
Робота у зошиті.Завдання 4.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Підсумок заняття.

- Сьогодні замість звичних запитань ми пограємо з Вами в гру, яка називається: «Додаємо-віднімаємо».
- Замість чисел тут використовуються слова. І саме з ними діти мають здійснити математичні дії.
Наприклад:
Додавання.
Завдання: Бу + відтінок= квітка, яка ще не розпустилася.
Відповідь: Бу+тон=бутон.
Віднімання.
Завдання: Вид транспорту – о=одиниця вимірювання.
Відповідь: Метро-о=метр.
Приклади завдань:
-к+смугаста комаха=зачіска дівчинки(коса)
- м+суп із риби= комаха(муха)
-посудина-а=там зберігають гроші(банк)
-Це завдання розвиває математичні, мовленнєві здібності і розвиває логічне мислення.
Оцінювання старань діток.
- Ми сьогодні дуже гарно попрацювали, а тепер можна і відпочити!(якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).

- Шановні батьки та вчителі , не жалійте похвали для своїх діток!
-Не хвилюйтесь ,якщо Ваша дитина ,не впоралась з останнім завданням. Їй ще бракує вміння виконати цю роботу.
-У неї буде ще безліч можливостей розвивати своє логічне мислення, протягом нашого навчального курсу «Весела Навчалочка» .
- Обійміть свою малечу за гарну роботу!




56
56 заняття
Тема:

Вивчення літери «Ии». Закріплення вивчених літер.

Овочі (казка „Ходить гарбуз по городу”). Друкування цифри 4.

Розвиток пам’яті. Опис малюнка.

Мета:

Вивчити нову літеру. Вчити виділяти звуки в словах. Повторити цифру 4. Учити друкувати цифру 4.Розвивати пам`ять.

Виховувати старанність і посидючість.

Привітання.
Треба дружно привітатись.(Помахати долоньками)
-Добрий день- усім сказати.(Повернути голівку в право ,в ліво і покивати нею)
Вліво -вправо поверніться,(Ручки на пояс і повернутися в ліво і в право)
Туди-сюди посміхніться!(Один одному посміхнутися)

Чистомовки.
-При можливості роздрукувати, вирізати і показувати діткам, або за допомогою ноутбука.
- Проговорювати чистомовки з вивченими звуками(А,О,У,І,Е),а дітки повторюють за Вами.
- За потребою і бажанням можна використовувати і на наступних заняттях.

Використовуємо картинки нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«Е»)
- Яку цифру?(4)
Розгадування загадок про домашніх тварин.
-Ввімкнути відео і зупиняти його перед відгадкою, щоб дитина могла відгадати загадку.
-Якщо відгадувати замість дитини ,або не надати можливість подумати і відгадати, то може зникнути цікавість до загадок!
Дивіться відео нижче.

Вивчення нового матеріалу.
.Вивчення букви "И".
-Бесіда, після перегляду відео:
-Яку букву ти бачив(бачила)?
-Які слова з цією буквою ти запам`ятав (запам`ятала)?

Слова,які починаються з букви «И».

-Які слова починаються на букву «И»?Назвіть їх!
Вивчення віршика про букву «И».
-Погляньте на картинку!
-Яка це буква?
-На що вона схожа?
-Послухайте віршик про цю буковку!
-Давайте промовимо його разом!

Робота у зошиті. Завдання 1.
-Назви всі літери. З’єднай та розфарбуй в один колір предмет та літеру, з якої починається його назва. Зверни увагу, що немає малюнка, назва якого починалася б на літеру „И”. Які слова ти знаєш,які починаються на літеру "И" ?Назви їх.
Робота у зошиті. Завдання 2.
-Перегляньте з дитиною картинку,як пишеться цифра 4 і приступайте до роботи у зошиті.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Робота у зошиті. Завдання 3.
-Порахуйте предмети і впишіть правельну цифру.
Овочі.Народна пісня «Ходить гарбуз по городу».
- Переглянути відео і знайти в тексті назви овочів.Вчитель читає текст пісні ,а дитина хлопає,коли чує назву овочів.
Текст пісні:
Ходить гарбуз по городу...
(Українська народна пісня)
Ходить гарбуз по городу,
Питається свого роду:
— Ой, чи живі, чи здорові
Всі родичі гарбузові?
Обізвалась жовта диня,
Гарбузова господиня:
— Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!
Обізвались огірочки,
Гарбузові сини й дочки:
— Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!
Обізвалася квасоля,
А за нею бараболя:
— Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!
Обізвались буряки,
Гарбузові свояки:
— Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!
Обізвався старий біб:
— Я піддержав увесь рід!
Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!
— Ой, гарбузе, ти перістий,
Із чим тебе будем їсти?
— Миска пшона, шматок сала —
От до мене вся приправа.    

Підсумок заняття.

Запитання по вивченому матеріалу:
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-З якою буквою познайомилися ?
-З якою цифрою?
Оцінювання старань діток.
- Ми сьогодні дуже гарно попрацювали, а тепер можна і відпочити!(якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).
Для відпочинку і для закріплення вивчених літер можна пограти у гру.
-Гра «Побудуй лутеру».
Завдання: скласти з дітками вивчені літери. Можна використовувати всі підручні матеріали.
Дивіться елементи гри нижче.

-Шановні батьки та вчителі ,не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!



57
57 заняття
Тема:

Друкування літери «Ии». Асоціації за кольором .Вивчення вірша „Дзінь, дзелень, біжить трамвайчик...” Вивчення цифри 5. Розвиток уваги.

Мета:

Ознайомити учнів з друкованою буквою «Ии», вчити писати малу й велику літери. Удосконалювати навички виокремлення звуку зі слів.

Розвивати рухи пальців правої руки . На основі практичних дій з предметами формувати вміння лічити предмети.

Вчити співвідносити число з кількістю предметів; ознайомити з назвою цифри 5. Розвивати пам`ять за допомогою асоціацій.

 Виховувати акуратність,уважність.

Привітання.
Треба дружно привітатись.(Помахати долоньками)
-Добрий день- усім сказати.(Повернути голівку в право ,в ліво і покивати нею)
Вліво -вправо поверніться,(Ручки на пояс і повернутися в ліво і в право)
Туди-сюди посміхніться!(Один одному посміхнутися)

Пальчикові вірші.
-За зразком виконуємо діїї.

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
--        Яку букву ми вивчали?(Ии)
-        Повторення вірша про букву «И».
-        Повторення АБЕТКИ
-        Яку цифру Ви вивчили?(4)
-        Які овочі запам`ятали?
-        Де вони ростуть?
Співаємо пісеньки "Ходить гарбуз по городу" та "Абетку"
Вивчення нового матеріалу.
- Дітки,ми сьогодні з Вами навчимося друкувати літерку "И".Погляньте на картинку.Літери є писані і друковані.Ми з Вами навчимося друкувати. А коли Ви підростете,Ви будете писати писану літерку.

Робота у зошиті. Завдання 1.
- Після того,коли завершили виконувати завдання в зошиті,можна додатково прописати рядок букви "И" (у зошиті в клітинку)
Робота у зошиті.Завдання 2 .
-Асоціації за кольором.Виконайте завдання в зошиті ,а потім випробуйте свою увагу.Пограйте в додаткову гру.
Додатково: Гра «Кольори і тіні».
Дивіться нижче.

Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Робота у зошиті.Завдання 3 .
-Попередньо повторити з дітками рахунок до 5 і ознайомити їх з цифрою 5.

Вірш: «Дзінь,дзелень ! – біжить трамвайчик!» ( Анатолій Камінчук)

-- Вивчити вірш за допомогою мнемотехніки. Роздрукуйте додаток і за допомогою малюнка вивчіть текст.
Трамвайчик Дзінь-дзелень! —
біжить трамвайчик,
У вагоні лис і зайчик,
Бегемотик, слоник, котик,
Песик, вовчик, коник, кротик.
— Не дивуйтесь! —
каже зайчик.—
В зоопарк іде трамвайчик !

Підсумок заняття.

Підсумок заняття.   
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-Яку букву друкували?
- Яку цифру Ви вивчили?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?


Оцінювання старань діток.
- Ми сьогодні дуже гарно попрацювали, а тепер можна і відпочити!(якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).


58
58 заняття
Тема:

Вивчення літери Мм. Орієнтація в просторі (зліва, справа).

Вправи на закріплення та друкування цифри 5.

Поняття «порівну, однаково». Знак «дорівнює».

Вправи на розвиток мислення (знайди відмінності між двома малюнками).

Мета:

Розвиток мислення, пам’яті; засвоєння нового матеріалу; розвиток слухового сприйняття.

Привітання
- Привітання з дітками за допомогою м’ячика.
- Задаємо запитання:
- Яка пора року?
- Яка сьогодні погода?
- Який у тебе настрій?

Пальчикові вірші.
Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).
Багато нас, (Пальці розчепірювати).
А він один. (Показуємо тільки один палець).
Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).
Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).
Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).
А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).
 Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).
Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«Ии»)
- Повторення вірша:«Дзінь,дзелень ! – біжить трамвайчик!»
- Яку цифру Ви вивчили?(5)
-Повторення АБЕТКИ.
Вивчення нового матеріалу.
Вивчення літери «Мм».
- На вашу думку, яку ми будемо вчити сьогодні букву?(демонструєте ілюстрації,які нижче)
- На що схожа буква «М»?
- На яку букву починається твоє ім`я?
- Які ви знаєте слова, які починаються на звук «М»?
- Давайте розглянемо картинки та назвемо все, що на них зображено?
Ілюстраціїї нижче:

Вірш про букву "М".
-Вивчіть з дитиною вірш,який на ілюстрації.Вчитель (батько) читаєте вірш,а дитина повторює.
Вивчення нового матеріалу.Продовження.
- А зараз переглянемо відео.
- Яку літеру Ви там бачили?
- Які слова розпочинаються з цієї літери?

Робота у зошиті .Завдання 1.
-Розфарбуй літеру „М” та з’єднай назви предметів, які починаються на цю літеру.
Разом з дітками називаєте предмети чітко і голосно.Виділяєте перший звук і з`єднуєте картинку з буквою,яка позначає перший звук слова.
Орієнтація в просторі.
- Діти, підніміть свою праву руку. Давайте по черзі назвемо хто у вас сусіди справа?; зліва?(можна покласти іграшки біля дитини )
- Гра «Заводна лялька».
-Діти, пропоную вам пограти гру.
Правила гри:Уявіть ,що ви іграшки на пульті управління, які вміють точно виконувати команди свого інструктора. Я говорю команди, а ви маєте їх виконати! - Іграшки, зробіть два кроки вперед, поворот ліворуч.
- Руки за спину, один крок назад.
- Руку праву вгору, три кроки вперед і т.д.
- Гра «Що справа? Що зліва?»(можна роздрукувати,або користуватись з ноутбука)
Поняття «порівну, однаково».
Робота у зошиті.Завдання 3.
- Чи однакова кількість риб пливе у праву сторону?
- У ліву?.
- Давайте поставимо знак. Як ви думаєте який?(показати дитині ілюстрацію)
- Правильно. Це знак «=». Цей знак ми ставимо, коли з однієї та іншої сторони, однакова кількість предметів.
Ілюстрація нижче.

Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Вправи на закріплення та друкування цифри 5.
- Рахунок 1-5. (рахуємо усно)
- Відповідність цифри до числа. Скільки паличок ми поставимо до кожної цифри.(Можна використовувати олівці, зубочистки, камінчики…).
-Дитині показуєте цифру,а Вона відраховує кількість камінчиків чи олівчиків...Показуєте цифри до 5.

Робота у зошиті.Завдання 2.
-Спочатку вчитель (батько)друкує першу цифру,як зразок,а далі дитина пробує самостійно.Якщо дитині важко,то вчитель допомагає.Бере ручку дитини і обводить цифру разом з нею. 
-За бажанням можна надрукувати цифру 5 в зошиті у клітинку.

Розвиток мислення.
-Дітки, розгляньте малюнок. Будьте дуже уважні,як справжні розвідники!
-Знайдіть відмінності!
-Скажіть ,що відрізняється на картинці?
Дивіться ілюстрацію нижче.
Підсумок заняття.

Підсумок заняття.   
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-Яку букву друкували?
- Яку цифру Ви вивчили?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?


Оцінювання старань діток.
- Ми сьогодні дуже гарно попрацювали, а тепер можна і відпочити!(якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).


59
59 заняття
Тема:

Друкування складів з літерою «М». Порівняння предметів (більше, менше). Поняття «пара предметів». Вправи на мислення.

Друкування складів з літерою «М». Порівняння предметів (більше, менше). Поняття «пара предметів». Вправи на мислення.

Мета:

Продовжити вивчати літеру «Мм». Удосконалювати навички друкування складів з цією літерою. Розвивати логічне мислення, дрібну моторику. Виховувати інтерес до читання.

Привітання.

-       Привітання за допомогою м`ячика.



Пальчикові вірші.
Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).
Багато нас, (Пальці розчепірювати).
А він один. (Показуємо тільки один палець).
Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).
Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).
Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).
А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).
 Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).
Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
1.Актуалізація знань.
-       Яку букву ми вивчали?(«М»)
-       Яку цифру?(5)
-       Який знак?(Дорівнює)

Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

Вивчення нового матеріалу.
- Повторення вивчених літер.
- Повторення слів які починаються на звук /м/.
Вчимося читати.
Робота у зошиті .Завдання 1.
- Виконайте завдання в зошиті.
- Звертайте увагу на поставу дитини під час письма.
 Поняття «пара предметів».
- Як ви думаєте, що таке пара предметів?
- Правильно. Пара предметів – це два предмета. Наприклад, два кубика, два м’ячика, два олівця.
- Гра з предметами. Потрібно знайти два однакових предмета.(Використати можна іграшки, олівці, кульки…)

Робота у зошиті. Завдання 2.
-Виконайте завдання в зошиті.Звертайте увагу дитини,на те ,що потрібно виконувати завдання охайно,не поспішаючи.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Порівняння предметів (більше, менше). 
- Сьогодні будемо знайомитись із новими математичними знаками.
-  Їх звати Більше і Менше. Кожен з них любить їсти різні предмети. Більше любить їсти предмети, яких більше і завжди відкриває до них ротик, а менше – їсть предмети, яких менше. Давайте спробуємо їх написати.

Картки для порівняння більше, менше предметів. На кожному малюнку рахуємо кількість предметів і запитуємо у дитини: де більше предметів ,а де менше?І демонструємо знак «<, >» і згадуємо знак "=".
Картки дивіться нижче.Їх можна роздрукувати,або показати на ноутбуці.

Робота у зошиті.Завдання 3.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Підсумок заняття.
- Яку літеру ми сьогодні повторювали?
- Що теке пара?

Оцінювання старань діток.
-       Ви сьогодні усі старанно попрацювали. Молодці!

- Обійміть свою малечу за гарну роботу!



60
60 заняття
Тема:

Вивчення та друкування літери «Нн». Математичні знаки при порівнянні предметів (<,>). Згадування вірша «Дзінь-дзелень! —

біжить трамвайчик».

Правила поведінки на дорозі та в транспорті твого міста (опис малюнка). Розвиток уяви.

Мета:

Вивчення нового матеріалу. Розвиток мовлення, уяви. Виховання поведінки у громадських місцях.

Привітання.

- Привітання з дітками за допомогою м’ячика.

- Задаємо запитання:

 - Яка пора року?

- Яка сьогодні погода?

- Який у тебе настрій?

Пальчикові вірші.

Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).

Багато нас, (Пальці розчепірювати).

А він один. (Показуємо тільки один палець).

Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).

Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).

Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).

Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).

Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).

А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).

 Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).

Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).

Повторення вивченого матеріалу.
-      Повторення вивчених літер.
-      Яку цифру Ви вивчили?(5)
-      Давайте порахуємо!(1-5)

Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

Вивчення нового матеріалу.
Вивчення та друкування літери «Нн».
Сьогодні ми будемо вчити нову літеру «Н». Давайте поміркуємо, на що схожа літера «Н»?
Ілюстрацію дивіться нижче.
За бажанням,можна вивчити з дитиною віршик.
Вивчення нового матеріалу. Продовження.

-А зараз переглянемо відео про букву «Н»!
-Ви пам`ятаєте,що всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка»).
-Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.

Читання складів із звуком /н/.

Варіант пояснення.
- Попросіть дитину назвати звуки [а] [н],разом з дитиною назвіть склад «ан».
-Попросіть дитину назвати звуки [н] [а], разом з дитиною ,протяжно, назвіть склад «на». 
- Таким способом прочитайте інші склади!


Робота у зошиті.Завдання 1.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Робота у зошиті.Завдання 2.
- Опрацюйте завдання у зошиті!Повторіть з дитиною знаки порівняння і що вони означають.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Робота у зошиті.Завдання 3.
- Опрацюйте завдання у зошиті!Обговоріть з дитиною,чому саме цей предмет Вона обрала?
Правила поведінки на дорозі та в транспорті твого міста.

-Який громадський транспорт є у нашому місті? (тролейбус,автобус...)
Перегляньте ілюстрації.
Опис малюнка.

- Хто з дітей поводить себе не правильно?
- Чому ви так вважаєте?
- Як потрібно поводити себе?
- А як потрібно поводити себе на дорозі, коли ти її переходиш?
- В якому місці можна переходити дорогу?
- На який колір світлофора?

Підсумок заняття.
Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру ми сьогодні повторювали?
- Які знаки сьогодні приходили до вас на заняття?
- Як потрібно себе поводити в громадських місця , в транспорті і на дорозі?

Пограйте в гру на закріплення вивченого матеріалу.Можна роздрукувати,або показати ілюстрації з ноутбука.

Оцінювання старань діток.
-       Ви сьогодні усі старанно попрацювали. Молодці!(Намалюйте зірочку в зошиті ,чи у «щоденничку» з наліпками)

Шановні батьки ,в знак подяки за гарну роботу, пограйте з дитиною в гру,яку вона полюбляє!