Кругозір

На наших заняттях діти займаються у ігровій формі.Ми спрямовуємо завдання на розвиток логіки, мислення, мовлення, сенсорики,моторики ручки, фантазії.
Заняття проходять у зручних кімнатах з застосуванням різних цікавих і яскравих матеріалів.

Основне завдання “Навчалочки” викликати максимум позитиву у Ваших діток !

В подальшому, від цього залежить бажання чи не бажання вашої дитини взагалі навчатися!

Вам буде запропоновано зручний час для занять.

Ми підходимо до кожного нашого вихованця індивідуально і впевнені ,що можемо порозумітися і з Вами!

Заняття проводяться два раза в тиждень по годині . Пропонуються денні і вечірні групи. Час узгоджуеться з батьками групи в якій Ви займаєтесь.

Програма дітям віком від 3 до 4 років

Для дітей четвертого року життя характерна підвищена пізнавальна активність, допитливість, тому й називають цей вік «віком запитань», «віком чомусиків», а ще подолання «кризи» трьох років. Міняється характер і зміст діяльності, провідною стає – ігрова. Малюки починають діяти відповідно до поставленої мети. Обдумано зображують предмети, вміють враховувати властивості предметів, а також – сенсорні еталони. Істотні зміни в розвитку мови: значно збільшується словниковий запас, з’являються елементарні судження про навколишню дійсність . Діти у тому віці дуже чутливі до тону, настрою і ставлення до себе дорослих, вони легко заражаються емоційним настроєм ровесників і дорослих.

У віковій групі «Чомусиків» заняття спрямовані на

  • формування життєвих компетенцій дитини;
  • розвиток самостійності та впевненості;
  • стимулювання пізнавальних психічних процесів;
  • збагачення словникового запасу, розвиток активного мовлення;
  • забезпечення фізичного розвитку;
  • ознайомлення з буквами, цифрами;
  • ознайомлення з творами мистецтва, художніми творами;
  • формування навиків малювання, ліплення, аплікація, конструювання, плямографії, орігамі, техніки штампу, відбитку тощо;
  • цікаві експерименти та досліди.

Програма дітям віком від 4 до 5 років

П’ятий рік життя є періодом інтенсивного росту та розвитку організму дитини. Посилюється прагнення дітей до самостійності, збільшуються можливості її реалізації в різних видах діяльності.

У цьому віці істотне значення мають дидактичні і рухливі ігри. У цих іграх в дітей формуються пізнавальні процеси, розвиваються спостережливість, уміння дотримуватись правил, формуються навички поведінки, планувати свої дії і втілювати задум. Поруч із ігровою діяльністю розвивається продуктивна. Під впливом виховання у дітей починають формуватися почуття, які виражають ставлення до людей і явищ, а також уміння підкоряти свої бажання вимогам дорослих. Підвищується здатність відгукуватись на цікавий зміст пісні, картини, казки, вірша.

У віковій групі «Знайки» заняття спрямовані на:

  • збагачення словникового запасу, розвиток активного мовлення мовлення;мовленнєвий етикет;
  • розширення уявлення про предмети і явища навколишнього світу;
  • стимулювання розвитку творчих здібностей, бажання займатись художньою діяльністю;
  • формування в дітей практичних навиків: вміння читати, рахувати, розв’язувати приклади і задачі, логічні вправи;
  • ознайомлення із художньою літературою, творами мистецтва
  • підготовки руки до письма;
  • розвивати допитливість за допомогою цікавих дослідів і експериментів;
  • розвивати навики малювання, аплікації, ліплення, купажу, орігамі тощо.

І ще багато – багато цікавого!