Всебічний розвиток дитини 4-5 років

Що відрізняє зошит «Весела навчалочка» від інших зошитів?

Сьогодні хочемо звернути Вашу увагу на робочі зошити, в яких Ви з малюком виконуєте завдання. Видавництв мільйон, методик сотні, кількість зошитів у книгарнях величезна і, напевно, у всіх є вдома книжечки для письма, вивчення літер, цифр і т.д. Я хочу поговорити з Вами про необхідну кількість їх у вашій домашній бібліотеці. Я впевнена (так як бачила на практиці), що займатися мамі з дитиною вдома і мати хороший результат можна, потрібно лише мати стійкий намір, щире бажання і не забувати діяти.
Ми вирішили зробити акцент на зошитах, так як часто можна зустріти гори робочого матеріалу вдома у діток і жодного виконаного зошита до кінця.
Для того ,щоб Вам було легше, ми створили комплексні зошити! В них зібрані всі завдання ,які дитині потрібні для розвитку! Кожна вікова категорія потребує свого навантаження! Ми до цього підійшли з великою відповідальністю. За цими зошитами працювали дітки і мали гарні результати. Тому ,ми вирішили ними поділитись і з Вами!
У наших зошитах ми звернули увагу на такі напрямки роботи: мислення, увага, пам’ять ; читання (або букви, залежно від віку); математика (відповідно до віку); письмо.
Тому ,Вам не потрібна велика кількість різноманітних зошитів! У них дитина обов`язково заплутається ,а їх кількість її налякає!
Наші зошити поділені на заняття !Одного заняття достатньо в день, щоб комплексно розвивати дитя. Якщо систематично працювати, то заняття проводяться два рази на тиждень(більше не потрібно перевантажувати малюка).
Не обов’язково у зошитах працювати кожного дня. Добре буде виробити графік і діяти по ньому.
У дитини не повинна голова йти обертом від кількості. І повинна вироблятися відповідальність. А для цього дитина повинна мати змогу запам’ятати, що у зошиті вона робить.
Робіть закладки на сторінці, яку будете виконувати наступною. Малюйте смайлики або клейте наліпки там, де робота зроблена (тільки наліпки не опуклі, щоб вони не заважали писати і малювати на наступних сторінках); смайликів уникайте сумних, навіть якщо зроблено було не дуже, так як діти часто засмучуються сумним обличчям у себе на сторінках і відмовляються працювати далі. Малюйте переляканих, здивованих, раптом що. Тоді малюк намагається виправитися, щоб наступного разу смайлик знову посміхався.
Обов’язково доробляти розпочате заняття в зошиті, навіть якщо вже “дуже хочеться їсти” і “не можу, як сильно я втомився”. Ваша відповідь при цьому – “Ось ще трішки, і ти будеш переможцем!”
Бажаємо Вам успіху!