Загальний розвиток 4-5 років

   «Загальний розвиток. 4-5 років »- це розвиваючі заняття для дітей 4-х років і розвиваючі заняття для дітей 5-ти років, які впливають на основні пізнавальні процеси дитини – відчуття, сприйняття, мислення, уява, пам’ять і увагу.

   Вік перед школою – час інтенсивного розвитку фізіології та інтелекту дитини. Дитина потребує нових знань, практичний вмінь та вчиться вправно їх застосовувати. Саме у дошкільному віці доцільно привчити дитину до систематичної роботи (тоді буде простіше збільшувати навантаження в школі), збагатити малюка знаннями про навколишній світ (це розширить кругозір дитини та додасть впевненості в своїх силах) та сформувати базові вміння школяра молодших класів (читання, арифметичні дії та ін.). Починаючи із занять для дітей 4-х років, де навчання представляється виключно грою, важливо перейти до занять для дітей 5-ти років, де елементи навчання вносять свою лепту в підготовку майбутнього школяра.

На розвиваючих заняттях для дітей 4 і 5-ти років онлайн ми:

  • Виконуємо завдання на підвищення стійкості, концентрації уваги, здатності до переключення уваги, збільшення обсягу уваги – вправи на знаходження тіней, контурів, однакових предметів, елементів від візерунку, відмінностей між малюнками, завдання на вибіркову увагу (серед великої кількості предметів знайти певний, що повторюється декілька разів) та багато інших.
  • Розподіляємо за категоріями, вчимося узагальнювати певну кількість предметів та відносити їх до відповідної категорії, а також виділяти зайвий предмет із запропонованого переліку;
  • Вчимося вловлювати ритм та продовжувати заданий візерунок;
  • Вивчаємо протилежності (високий-низький, порожній-повний тощо);
  • Знайомимося з порами року та основними природними явищами, що для них характерні;
  • Розвиваємо орієнтацію у просторі (ліворуч-праворуч, вгорі-знизу);
  • Відпрацьовуємо знання кольорів (визначення, якими кольорами намальований малюнок та ін.);
  • Працюємо з геометричними фігурами (що на яку фігуру схоже, скласти малюнок з фігур і т.д.);
  • Вчимося складати числовий ряд, визначаємо сусідів числа, формуємо та відпрацьовуємо поняття «більше-менше»;
  • Вивчаємо літери (асоціативним методом), виконуємо завдання на відпрацювання та закріплення вивчених букв.

   На заняттях з дітьми 4-5-ти років ми не вчимо читати та рахувати саме в цій програмі. В нас у переліку програм є окремо «Вчимося читати» та «Вчимося рахувати в межах десяти». Якщо Вашій дитинці чотири з половиною – п’ять років – ви можете поєднувати проходження двох програм одночасно, чергуючи уроки (наприклад, «Загальний розвиток. 4-5 років» + «Вчимося читати»). Проте раджу не проходити два уроки протягом одного дня, щоб не втратити ефективності та інтересу до навчання.

   Програма розрахована на діток, які вже знають цифри. Якщо Вашому малюку потрібно вивчити цифри, зверніться до нашої програми «Цифри» серед загального переліку програм. Також цифри ми вивчаємо у програмі «Загальний розвиток. 3-4 роки».

   В програмі 90 уроків по 5 завдань у кожному уроці.

   Уроки побудовані таким чином, що протягом п`яти завдань залучаються до роботи всі основні пізнавальні психічні процеси дитини, тобто завжди буде завдання і на увагу, і на мислення, а також робота з літерами, кількістю та цифрами. Задля підтримки високого інтересу дітей до завдань протягом всієї програми та дотримання правильного навантаження і порядку виконання вправ з урахуванням вікових особливостей дітей, за умовами програми завдання дитина проходить одноразово. Вправи, націлені на відпрацювання отриманих вмінь та закріплення знань, дитина виконуватиме протягом програми постійно. До кожного уроку додаються домашні завдання для відпрацювання пройденого на уроці матеріалу.

   Середня тривалість одного уроку з дітьми 4-х років – 30 хвилин.

   Програма складена та озвучена українською мовою.

   Виконання завдань відбувається у конкретному порядку (це ДУЖЕ важливо для досягнення якісного результату).