ВСЕБІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИИ
програма для дітей віком від 3-4 років

про курс
Дошкільний вік – час інтенсивного розвитку фізіології та інтелекту дитини. Дитина потребує нових знань, практичних вмінь та вчиться вправно їх застосовувати.
Саме у дошкільному віці доцільно привчити дитину до систематичної роботи (тоді буде простіше збільшувати навантаження у школі), збагатити малюка знаннями про навколишній світ.
Починаючи із занять для дітей 3-х років, де навчання представляється грою, важливо перейти до занять для дітей 4-х та 5-ти років, де елементи навчання вносять свою лепту в підготовку майбутнього школяра.

Ви отримаєте розвиваючі заняття для дітей 3-4 років,які впливають на основні пізнавальні процеси дитини:

1
ВІДЧУТТЯ І СПРИЙМАННЯ
Відчуття і сприймання є базовими пізнавальними процесами людини. Вони закладають основу утворення та розвитку вищих психічних функцій: сприймання,пам’яті, уяви, мовлення, мислення. Формуються вони в дитини найпершими з-поміж усіх пізнавальних процесів, і саме за їх допомогою малюк отримує інформацію про навколишній світ!

2
МИСЛЕННЯ
Процес перетворення фактів, інформації, емоцій на цілісне й упорядковане знання. Мислення є фундаментальною властивістю людини, і через цю фундаментальність йому важко дати означення, спираючись на простіші поняття. Консенсусу щодо того, як визначити та розуміти мислення немає.
3
УЯВА
Уява- це психічний процес створення людиною нових образів на основі її попереднього досвіду.Уява бере активну участь у процесі навчання дитини й розвитку її інтелекту. Практично всі техніки запам`ятовування не можуть обійтися без уяви. І власне навчання, пояснення тих чи тих явищ для їх ліпшого розуміння й засвоєння потребує активізації уяви дитини. Відповідно, ми прагнемо активізувати дитячу уяву, пристосовуючи, змінюючи та збагачуючи завдання для дітей.


4
ПАМ'ЯТЬ
Пам’ять – це психічний пізнавальний процес, який полягає у фіксації, збереженні та відтворенні попереднього досвіду.
Немає поганої пам’яті, а є невміння нею правильно користуватися.
Ми творчо застосовуємо ейдетичні прийоми, штучно наділяємо інформативний матеріал смисловими зв’язками, змістом, значенням, залучаючи різні види пам’яті.
Обробляємо інформацію для запам’ятовування, порівнюючи різні дані, спираючись на асоціації, виділяючи опорні сигнали.
Коли дитина щось вивчає,налаштовуйте її на уявлення, а не на запам’ятовування.
Шановні батьки, не варто забувати, що важливою умовою ефективного запам’ятовування є дотримання певних правил.
5
МОВЛЕННЯ
Мовлення – це процес спілкування опосередкований мовою. У дошкільному віці дуже активно проходить розвиток комунікативних форм та функцій мовної діяльності, удосконалюються практичні мовні навички, поповнюється словниковий запас. Саме тому, коли дитині три-чотири роки, батькам варто звернути увагу на те, як вона розмовляє.
Мовлення є основним засобом спілкування. С. Аксаков писав: « Слово є перша ознака свідомого, розумного життя. Слово є відтворення усередині себе світу». Відтворення це йде все життя, але особливо інтенсивно – у перші роки життя. І дуже важливо допомогти дитині якомога успішніше оволодіти прекрасним даром. Дитина повинна чути правильну, виразну, багату мову. Без помилок і недоліків.

6
УВАГА
Увага - це зосередженість на чомусь. Вона пов’язана з інтересами, схильностями, покликанням людини, від її особливостей залежать спостережливість, здатність бачити в предметах чи явищах малопомітні, але суттєві деталі.
У дітей увага з’являється досить рано. Пізніше обсяг уваги дитини збільшується .У зв’язку з тим, що багато з рухів (дій) малюка доводяться до автоматизму, зростає можливість розподілу уваги.
Найкращий спосіб стимулювати розвиток уваги в малюка – це підтримувати його допитливість.За допомогою гри та цікавих занять ми розвиваємо увагу діток!
важлива інформація

Що Ви отримаєте від програми «Чомучки»?

СИСТЕМНІСТЬ – До Вашої уваги пропонуються не окремі завдання, а складені у єдину програму уроки, які поєднані між собою задля досягнення конкретної мети – навчити читати, рахувати тощо. Методичні рекомендації до вправ нададуть Вам можливість доступно роз’яснити матеріал дитині та збагатять Вас, дорослих, необхідними знаннями для підтримки дитини у навчанні.
КОПМЛЕКСНІСТЬ – Досягати справжніх успіхів можна лише наполегливою працею та розвиваючи основні пізнавальні психічні процеси одночасно. Кожен урок, незалежно від програми, поєднує в собі роботу мислення, уваги, сприйняття, пам’яті, уяви та інших пізнавальних психічних процесів дитини.
ДІЄВА МЕТОДИКА та ДОСВІД– Протягом десяти років ми день за днем працювали з дітьми і виявляли, що для них працює краще, а що гірше, що є складним, а що простим, як діти реагують на ускладнення в навчанні та який вік найліпше сприймає ту чи іншу інформацію. Як наслідок – схема навчання, яка працює! Використання лише ефективних завдань, повне врахування вікових особливостей та прихованих можливостей дітей:) , точне дозування інтелектуального навантаження та безмірна любов до дітей у кожному завданні – основа нашої роботи.
ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА – Складнощі у роботі з дітьми можуть виникнути у будь-кого, навіть у досвідченого педагога і завзятої мами. Продовжувати навчання, коли Ви не знаєте відповідей на всі запитання і не бачите точного плану розвитку в тому чи іншому напрямку, не раціонально. Ми пропонуємо Вам звернутись до нас в розділі «Контакти» та отримати безкоштовну і не одноразову допомогу у розв’язанні Вашого навчального питання.
МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ та ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ – Задати запитання з приводу вибору програми чи особливостей навчання Вашої дитини !

Програма занять на 1 місяць.

Програма 3-4


1. Ігри на знайомство. Пальчикові вірші. Ігри з предметами червоного кольору. Асоціативне вивчення букви А. Поняття: багато, один. Іграшки. Розвиток мислення.

2. Вправи на розвиток моторики руки. Вивчення жовтого кольору. Домашні тварини. Ігри на орієнтацію в просторі (вперед, попереду, перший). Лабіринт. Вивчення літери О. Розвиток уваги.

3. Вивчення зеленого кольору. Знаходження однакових зображень. Моя сім’я (родичі дитини, хто вона – донька чи син, прізвище, ім’я). Дитинчата домашніх тварин (пазли). Ігри на орієнтацію в просторі (назад, позаду, останній). Вивчення літери У. Рвана аплікація. Обведення по контуру.

4. Вивчення синього кольору. Поняття „широкий, вузький”. Вивчення літери І. Виокремлення першого звуку в словах. Лісові тварини. Ігри на закріплення понять „перший, останній, попереду, позаду, вперед, назад. ”

5. Ігри на групування предметів по кольору. Вивчення оранжевого кольору. Поняття „високий, низький”. Дитинчата лісових тварин (комп’ютерна презентація). Вивчення літери Е.

6. Вивчення фіолетового кольору. Вивчення літери и. Тварини – хто що їсть, хто де живе. Поняття „великий, маленький”. Вправи на розвиток дрібної моторики.

7. Вивчення коричневого кольору. Повторення літер А,О,У,І, Е, и. Фрукти (наочна презентація). Поняття „довгий, короткий”. Розвиток логічного мислення (що зайве).

8. Вивчення рожевого кольору. Овочі (дидактичні ігри – вгадати за описом, за дотиком). Поняття „вгорі, внизу, глибоко ,мілко” (опис малюнка). Геометрична фігура: коло, круг. Вивчення літери М.
Як проходять уроки і хто їх проводить?
Всі уроки проводять батьки(няні,домашні вчителі,вихователі), але не поспішайте турбуватись! Ми надаємо великий перелік допоміжної літератури, аудіо-відео-фото матеріалів, робочі зошити, набір ігор для друку, та найголовніше - чіткі методичні рекомендації для зручності проведення занять.
Ми навчимо Вас заохочувати дитину, тримати інтерес. Ми використовуємо сучасні методи педагогіки для дітей. Ви отримаєте макисмально зручний прописаний план на заняття.Слідуючи якому ,Вам буде легко і зручно проводити заняття для дитини.
До кожної вправи програми є чіткі методичні рекомендації для батьків, щоб зробити навчальний процес максимально зрозумілим, приємним і ефективним.
На який розвиток дитини розрахована програма?
Програма розрахована на діток 3- 4 років.
Скільки занять входить у програму?
В програмі 90 комплексних занять.
Якою мовою заняття?
Програма складена українською мовою.
Який допоміжний матеріал надаєтья батькам?
До кожного заняття є чіткі методичні рекомендації для батьків, щоб зробити навчальний процес максимально зрозумілим, приємним і ефективним.
Також у вартість курсу входять допоміжні матеріали:
  • Спеціальний зошит із завданнями у PDF форматі
  • Відео із навчальним конетном у мультиплікаційному форматі
  • Ігри для друку
  • Аудіо, фото матеріали.
вартість курсу

Ви можете отримати перше безкоштовне пробне заняття,

щоб зрозуміти чи підходить вам наш курс.

Безкоштовне заняття
Доступ надається протягом трьох робочих днів!Якщо Ви бажаєте швидкого доступу,то зателефонуйте до нас за тел.0673966402 ,або зареєструйтесь на сайті і вкажіть свій номер телефону для зв`язку з Вам!
Безкоштовно
  • Пробне заняття

Набір педагогічних матеріалів

Замовити
Click to order
Придбати курс
Total: