1
1 заняття
Тема:

Ігри на знайомство. Пальчикові вірші. Ігри з предметами червоного кольору.
Асоціативне вивчення букви А. Поняття: багато, один. Іграшки. Розвиток мислення.

Мета:
вивчення червоного кольору, букви А, поняття: багато та один; розвиток мислення; знайомство з новим колективом та виховання дружнього ставлення один до одного.

Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! В добру путь !

2
2 заняття
Тема:


Друкування літери «Аа», та цифри 1.
Особливості кожної пори року.
Опис малюнка.
Вправи на розвиток мислення.
Розвиток моторики руки.
Мета:
Навчити дітей розрізняти пори року. Пояснити дітям написання літери «Аа» та цифри 1.Розвивати мовлення, мислення. Виховувати старанність, посидючість.
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

3
3 заняття
Тема:


Вивчення літери «О,о». Частини потягу. Поняття – перший, останній, посередині. Осінні явища в природі та звички людей (збір урожая, опади, одяг, тварини, птахи, комахи). Усне вивчення числа і цифри 2.

Мета:

Навчати дітей розрізняти пори року .Вивчення нового матеріалу. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [о], позначенням його буквою

«Оо». Збагачувати активний словник дітей.

Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

4
4 заняття
Тема:

Вивчення звука /у/ ,букви «У,у». Друкування цифри 2. Штрихування. Вправи на розвиток уваги та пам’яті (гра «Меморі»). Геометричні фігури (коло, квадрат, прямокутник, трикутник). Аплікація.

Мета:

Навчати дітей розрізняти геометричні фігури .Вивчення нового матеріалу. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [у], позначенням його буквою

«Уу». Збагачувати активний словник дітей.

Сформувати у діток уявлення про різноманітність геометричних фігур. Виховувати старанність, посидючість, активність.

Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

5
5 заняття
Тема:

Друкування букви «У». Рослини лісу, поля, саду (дерева, кущі, трави). Розвиток мовлення (порівняння фігур за кольором, розміром та положенням в просторі). Вивчення цифри 3. Розвиток логіки.

Мета:

Навчати дітей розрізняти рослини лісу, поля, саду. Розвивати моторику руки дитини, розвивати мовлення дітей.

Збагачувати активний словник дітей.

Сформувати у діток уявлення про різноманітність геометричних фігур. Виховувати старанність, посидючість, активність.

Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу! Ви побачите ще кращі результати!

6
6 заняття
Тема:

Вивчення літери Іі. Групування предметів (дуб, береза – дерева; троянда, ромашка – квіти; смородина, аґрус – кущі). Друкування цифри 3. Змішування кольорів (червоний, жовтий, зелений). Розвиток мислення.

Мета:

Ознайомити учнів з артикуляцією звука [і], позначенням його буквою

«Іі». Навчити друкувати цифру 3. Навчати дітей групувати рослини лісу, поля, саду .Розвивати моторику руки дитини, розвивати мовлення дітей.

Збагачувати активний словник дітей.

Сформувати у діток уявлення про різноманітність кольорів у природі . Виховувати старанність, посидючість, активність, цікавість до навчання.

Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу! Ви побачите ще кращі результати!

7
7 заняття
Тема:

Вивчення та друкування букви « Ее». Що роблять тварини? (презентація). Вправи на розвиток пам’яті (гра «Меморі»).

 Вивчення числа і цифри 4.

Мета:

Ознайомити учнів з друкованою буквою «Ее», вчити писати малу й

велику літери. Удосконалювати навички звуко-складового аналізу слів.

Розвивати рухи пальців правої руки . На основі практичних дій з предметами формувати вміння лічити предмети.

Вчити співвідносити число із кількістю предметів.

Ознайомити з назвами цифр.

 Виховувати акуратність, уважність. Ознайомити дітей з тваринами та їхніми діями.

- Шановні батьки та вчителі , не жалійте похвали для своїх діток!
-Не хвилюйтесь ,якщо Ваша дитина ,не впоралась з останнім завданням. Їй ще бракує вміння виконати цю роботу.
-У неї буде ще безліч можливостей розвивати своє логічне мислення, протягом нашого навчального курсу «Весела Навчалочка» .
- Обійміть свою малечу за гарну роботу!




8
8 заняття
Тема:

Вивчення літери «Ии». Закріплення вивчених літер.

Овочі (казка „Ходить гарбуз по городу”). Друкування цифри 4.

Розвиток пам’яті. Опис малюнка.

Мета:

Вивчити нову літеру. Вчити виділяти звуки в словах. Повторити цифру 4. Учити друкувати цифру 4.Розвивати пам`ять.

Виховувати старанність і посидючість.

-Шановні батьки та вчителі ,не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!



9
9 заняття
Тема:

Друкування літери «Ии». Асоціації за кольором .Вивчення вірша „Дзінь, дзелень, біжить трамвайчик...” Вивчення цифри 5. Розвиток уваги.

Мета:

Ознайомити учнів з друкованою буквою «Ии», вчити писати малу й велику літери. Удосконалювати навички виокремлення звуку зі слів.

Розвивати рухи пальців правої руки . На основі практичних дій з предметами формувати вміння лічити предмети.

Вчити співвідносити число з кількістю предметів; ознайомити з назвою цифри 5. Розвивати пам`ять за допомогою асоціацій.

 Виховувати акуратність,уважність.


10
10 заняття
Тема:

Вивчення літери Мм. Орієнтація в просторі (зліва, справа).

Вправи на закріплення та друкування цифри 5.

Поняття «порівну, однаково». Знак «дорівнює».

Вправи на розвиток мислення (знайди відмінності між двома малюнками).

Мета:

Розвиток мислення, пам’яті; засвоєння нового матеріалу; розвиток слухового сприйняття.


11
11заняття
Тема:

Друкування складів з літерою «М». Порівняння предметів (більше, менше). Поняття «пара предметів». Вправи на мислення.

Друкування складів з літерою «М». Порівняння предметів (більше, менше). Поняття «пара предметів». Вправи на мислення.

Мета:

Продовжити вивчати літеру «Мм». Удосконалювати навички друкування складів з цією літерою. Розвивати логічне мислення, дрібну моторику. Виховувати інтерес до читання.

- Обійміть свою малечу за гарну роботу!



12
12 заняття
Тема:

Вивчення та друкування літери «Нн». Математичні знаки при порівнянні предметів (<,>). Згадування вірша «Дзінь-дзелень! —

біжить трамвайчик».

Правила поведінки на дорозі та в транспорті твого міста (опис малюнка). Розвиток уяви.

Мета:

Вивчення нового матеріалу. Розвиток мовлення, уяви. Виховання поведінки у громадських місцях.

Шановні батьки ,в знак подяки за гарну роботу, пограйте з дитиною в гру,яку вона полюбляє!



13
13 заняття

Тема:

Читання складів з звуком /Н/. Складання геометричних фігур з паличок (ромб, трапеція, п’ятикутник, шестикутник). Вивчення цифри 6. Правила поведінки на природі. Гриби (їстівні та отруйні). Розвиток логіки.

Мета:

Розвиток навичок читання. Розвиток логіки. Виховання бережливого ставлення до природи.

-Дитина набагато охочіше прийме вказівки, радо виконуватиме їх, якщо буде переконаною в тому, що її люблять. 
-Постарайтеся поменше читати мораль, установлювати заборони, указувати, карати, тиснути і побільше виявляйте тепла, доброзичливості, спокою, терпіння, ласки, поблажливості, навіть ціною деяких компромісів.                                      



14
14 заняття

Тема:

Вивчення літери «Лл». Друкування цифри 6. Усні вправи на закріплення знаків при порівнянні предметів. Правила поведінки в людних місцях (супермаркет, базар, вокзал, парк). Вправи на розвиток мовлення.

Мета:

Ознайомити дітей з буквою «ел», звуком /л/.Вчити друкувати цифру 6. Розвивати зв’язне мовлення, увагу, мислення. Вдосконалювати обчислювальні навички. Вчити правила поведінки в людних місцях.