1
1 заняття
Тема:

Ігри на знайомство. Пальчикові вірші. Ігри з предметами червоного кольору.
Асоціативне вивчення букви А. Поняття: багато, один. Іграшки. Розвиток мислення.

Мета:
вивчення червоного кольору, букви А, поняття: багато та один; розвиток мислення; знайомство з новим колективом та виховання дружнього ставлення один до одного.

Організаційний момент.Привітання.
- Доброго дня дітки! Я буду вас навчати та з вами гратись.
- Давайте ми пограємо гру та познайомимось з вами.
Гра «Чарівна квітка»
У вчителя, а потім і у учнів, у руках квітка. Дітки мають сказати, як їх звати, скільки їм рочків та чим вони полюбляють займатись.
- От ми з вами і познайомились. А тепер давайте з вами почнемо вивчати щось нове та цікаве!
Пальчикові вірші.
- Кожного ранку ви робите ранкову гімнастику, а зараз ми з вами зробимо гімнастику для ваших пальчиків. Таку зарядку ми будемо робити на кожному занятті.
- Гуси
Сірі гуси налетіли (поворушили пальчиками у повітрі)
І на лузі тихо сіли. (покласти долоні на стіл)
Походили, походили («ходити» пальчиками по столу)
Попоїли, попоїли, (стукати пальчиками по столу)
Знялися і полетіли. (поворушити пальчиками у повітрі)
- Гриби
Диб – диб – диб, (постукати кулачком по столу)
Диб – диб – диб, (постукати пальчиками по столу)
Біля пенька гриб – (малювати пальчиками обох рук контур гриба)
Отакий товстезний, (великим і вказівним пальцями обох рук утворити кільце)
Отакий грубезний, ( стиснути кулачки)
Бриль на голові. (одночасно пальчиками обох рук малювати шапочку гриба)
1. Ігри з предметами червоного кольору.
- Дітки, а ви знаєте кольори?
- А які кольори ви знаєте? (Демонстрація різних кольорів)
- А цей колір ви знаєте? (Демонстрація червоного кольору)
- Які предмети можуть бути червоного кольору? ( Помідор, яблуку, квітка)
- Давайте ми з вами пограємо в гру. Серед запропонованих предметів вам потрібно знайти предмети червоного кольору. (Потрібно взяти предмети різного кольору та запропонувати дітям серед цих предметів знайти предмети червоного кольору)
- Робота у зошиті. Заняття 1, завдання 1.
Ми капусту шаткували!
(Прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири).

Солі в неї ми поклали!
(Пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту»).

Ми капусту м’яли, дерли!
(Енергійно стискаємо пальці в кулачок, то одночасно на двох руках, то по черзі).

Смачну моркву туди терли!
(Пальці однієї руки зжаті в кулак і здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки, після цього міняємо руки).
Вивчення нового матеріалу. Поняття: багато, один.
- Покажіть мені багато пальчиків.
- А тепер покажіть один пальчик.
- А тепер пограємо у гру. Коли я буду говорити «багато» ви повинні показати багато пальчиків, а коли я буду говорити «один» - показати один пальчик. Починаємо гру.
- А тепер давайте повернемось до нашого завдання у зошиті. Чого у нас там більше?
- А чого по одному?
Літера буває велика і мала.
Роздрукувати, або можна показати з екрану ноутбука.
Перегляд відео про букву "А".
- Нажміть на кнопку "Play", та продивіться просте пізнавальне відео із дитиною.Після перегляду проведіть бесіду за змістом відео.
Бесіда:
- Яку літеру Ви бачили?
- Який звук Вона позначає?
- Які слова розпочинаються з даного звуку?
Вивчаємо і аналізуємо літеру "А".
- Погляньте на літеру "А"!
- На що схожа "А"?
(Шпаківня,намет...)
Вивчення віршика про буква "А".
А яка ж та буква А?
Що нагадує вона?
Досить схожих є прикмет:
Мов шпаківня, мов намет,
Мов курінь, що на баштані,
Всі букви живуть у великій родині - «Алфавіт»
(можна називати «Абетка»).

-Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.

Перегляньте відео.
Робота у зошиті. Завдання 1.
-Виконайте завдання у зошиті.Після завершення завдання проведіть руханку !
Поняття «цифра».
- Кожне число має свою назву.
- Для позначення чисел на письмі є спеціальні знаки – цифри.
- Цифра це знак ,яким на письмі позначають певну кількість предметів.
Рахуємо яблучка і гортаємо галерею із картинок вправо.
Отже, одне яблучко - позначають одиницею, два яблучка – двійкою...
- Покажіть дитині картинку для прикладу! Наголосіть ,що один котик-один клубочок,один песик-одна кісточка.І тваринки і предмети - позначаємо цифрою 1.
Ми дізнались, що буква і цифра дуже схожі між собою! Вони використовуються на письмі!
Вивчення нового матеріалу. Робота в зошиті, завдання 2.
-Виконайте завдання у зошиті! Після того,як виконаєте завдання, проведіть руханку.
Вивчення нового матеріалу. Робота в зошиті, завдання 3.
- Виконуємо вправи на розвиток логічного мислення.
Підсумки заняття
Запитання по вивченому матеріалу:
  • Що нового Ви сьогодні вивчали?
  • З якою буквою познайомились?
  • З якою цифрою?

Оцінювання старань діток.
  • Ви були розумниками!
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! В добру путь !

2
2 заняття
Тема:


Друкування літери «Аа», та цифри 1.
Особливості кожної пори року.
Опис малюнка.
Вправи на розвиток мислення.
Розвиток моторики руки.
Мета:
Навчити дітей розрізняти пори року. Пояснити дітям написання літери «Аа» та цифри 1.Розвивати мовлення, мислення. Виховувати старанність, посидючість.
Привітання.
  • Привітання з дітками ,за допомогою м`ячика.
  • Діткам, задаємо запитання. Наприклад: який у тебе настрій?; яка сьогодні погода? (дощ, сонечко, сніг, вітер).
Пальчикові вірші.
Перший пальчик – наш дідусь,
Другий пальчик – то бабуся,
Третій пальчик – наш татусь,
А четвертий – то матуся,
А мізинчик – наш малюк,
Він сховався тут.

(Показуємо на пальчик, розминаємо його та кажемо: «перший пальчик...», і продовжуємо з кожним пальчиком.)

Використовуємо картинку нижче:
Продовження пальчикових віршів.
Я – малий веселий хрущ.
Мене знає кожен кущ.
Маю я великі вуса.
І нікого не боюся

(Стиснути кулачок. вказівний палець і мізинець розвести в різні боки -«вуса», ворушити вусами)

Використовуємо картинку нижче:
Продовження пальчикових віршів.
Ми капусту шаткували!
(Прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири).

Солі в неї ми поклали!
(Пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту»).

Ми капусту м’яли, дерли!
(Енергійно стискаємо пальці в кулачок, то одночасно на двох руках, то по черзі).

Смачну моркву туди терли!
(Пальці однієї руки зжаті в кулак і здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки, після цього міняємо руки).
Яку букву ми вивчали?
-Покажіть картинку.
Яку цифру ми вивчали?
-Покажіть картинку.
Ще кілька питань для повторення матеріалу.
- Що спільного між буквою і цифрою?
(Їх пишуть).

- Повторення віршика про букву А.

А яка ж та буква А?
Що нагадує вона?
Досить схожих є прикмет:
Мов шпаківня, мов намет,
Мов курінь, що на баштані.

-Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка») .

- Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.
Руханка.
-Виконуйте вправи разом з дитиною!
Вивчення нового матеріалу. Робота у зошиті.Завдання 1.
Всі звуки мови позначаються буквами.
Нам потрібно визначити де заховався звук А?
(на початку, всередині, у кінці слова)

Друкування літери А(в зошиті у клітинку).
Друкуємо не більше 1 рядка!
Вивчення нового матеріалу. Робота у зошиті.Завдання 2.
Пропрацюйте завдання у зошиті
Усний рахунок.
- Продивіться галерею, натискаючи на кнопку вправо.Рахуємо до 5!
Друкування цифри 1(в зошиті у клітинку).
- Друкуємо не більше 1 рядка!
- Розвиваємо дрібну моторику руки.
Вивчення нового матеріалу. Робота у зошиті.Завдання 3.
-Виконуємо вправи на логічне мислення.
Вивчення нового матеріалу. Робота у зошиті.Завдання 4.
- Виконайте завдання у зошиті!
Руханка.
-Робіть вправи разом з дитиною!
Пори року. Особливості кожной пори року.
-Перегляньте відео і проведіть бесіду з дитиною(які пори року ти запам`ятав?...)
Підсумок заняття.
Запитання по вивченому матеріалу.
  • Що нового Ви сьогодні вивчали?
  • З якою буквою познайомились?
  • З якою цифрою?
  • Які пори року Ви запам`ятали?
  • Що найбільше Вам сподобалось на занятті?

Оцінювання старань діток.
  • Ви були сьогодні дуже активні і старанні!
  • Якщо є бажання у дитини,можна пограти в гру "Квітка".Для закріплення матеріалу.(за бажанням ,можна роздрукувати і зробити аплікацію з дитиною,або продемонструвати маляті, що і коли відбувається)
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

3
3 заняття
Тема:


Вивчення літери «О,о». Частини потягу. Поняття – перший, останній, посередині. Осінні явища в природі та звички людей (збір урожая, опади, одяг, тварини, птахи, комахи). Усне вивчення числа і цифри 2.

Мета:

Навчати дітей розрізняти пори року .Вивчення нового матеріалу. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [о], позначенням його буквою

«Оо». Збагачувати активний словник дітей.

Привітання.
Треба дружно привітатись.(Помахати долоньками)
-Добрий день- усім сказати.(Повернути голівку в право ,в ліво і покивати нею)
Вліво -вправо поверніться,(Ручки на пояс і повернутися в ліво і в право)
Туди-сюди посміхніться!(Один одному посміхнутися)

Пальчикові вірші.
Перший пальчик – наш дідусь,
Другий пальчик – то бабуся,
Третій пальчик – наш татусь,
А четвертий – то матуся,
А мізинчик – наш малюк,
Він сховався тут.

(Показуємо на пальчик, розминаємо його та кажемо: «перший пальчик...», і продовжуємо з кожним пальчиком.)

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
Узагальнення знань.
- Яку букву ми вивчали?(А)
- Яку цифру?(1)
- Що спільного між буквою і цифрою?(Їх пишуть)

Повторення віршика про букву "А".
А яка ж та буква А?
Що нагадує вона?
Досить схожих є прикмет:
Мов шпаківня, мов намет,
Мов курінь, що на баштані.
Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка») .Кожна бува має своє місце і дуже важлива у цій родині.
(Використовуємо картинку нижче)
Вивчення нового матеріалу.
Пояснення нового матеріалу:
-Сьогодні ми будемо знайомитися з новою літеркою!Переглянемо відео і Ви здогадаєтеся,що це за літера!(переглядаємо відео,яке нижче)
- Яка це літера? Так,це літера "О".(демонструємо літеру "О")
-Дітки літерка буває великою і маленькою!На що схожа літера "О"?(допомагайте дитині і наводьте приклади:бублик...)

Вивчення віршика про букву «О».
Буква «О» на сонце схожа,
І на бублик й на обруч.
Мов кермо, я хочу взяти
Круглу букву обіруч.

-Далі відпочиваємо!

Вивчення понять: останній, перший, посередині.
Гра з іграшками: іграшки потрібно розкласти навколо дитини. Вихователь (батьки) загадують іграшку, а дитина відгадує за допомогою визначень. Вона перед тобою-перша, вона за тобою-остання, ти-посередині.


Робота у зошиті. Завдання 1.
-Визначте, де знаходиться звук /о/:на початку, в кінці чи посередині слова.
-Слова в яких немає звука /о/-закресліть.
-Всі слова вимовляємо чітко і голосно(обов`язково ,разом з дитиною)!


-А далі - відпочиваємо!

Вивчення частин потягу.

- Дітки ,чи знаєте Ви ,як виглядає потяг?(нижче - картинка потягу)

- Потяг складається з першого вагона, де сидять люди, які керують потягом(машиністи).У нього є колеса, які їдуть по рейках. Рейки-це залізні палки у два ряди. До першого вагона чіпляються інші вагони, які перевозять пасажирів-людей ,яким потрібно дібратись з одного місця в інше. На першому вагоні у потяга є димохід, з якого виходить дим, коли у холодну пору року пропалюються вагони, щоб людям було тепло.



Робота у зошиті. Завдання 2.
-Виконуємо завдання в зошиті.Допомагаємо дитині.(за потребою)

Осінні явища в природі та звички людей.
- Переглядаємо відео і ведемо бесіду за змістом відео!
-За бажанням можна пограти у гру "Квітка"(з попереднього заняття).
Ознайомлення з цифрою 2.
-Сьогодні ми з Вами познайомимося з наступною цифрою (демонструємо картинку з цифрою,яка нижче).
-Усний рахунок.
-Дітки ,давайте ми згадаємо цифру 1 і її друзів,з якими ми трішки знайомилися.(1,2,3,4,5)
- Перегляд демонстрації нижче.Перегортаємо слайди,за допомогою стрілки.

Робота у зошиті. Завдання 3.
-Виконуємо завдання в зошиті.Допомагаємо дитині.(за потребою)

Підсумок заняття.
Запитання по вивченому матеріалу:
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-З якою буквою познайомились?
-З якою цифрою?
- Які пори року Ви запам`ятали?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?

Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні дуже активні і старанні!
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

4
4 заняття
Тема:

Вивчення звука /у/ ,букви «У,у». Друкування цифри 2. Штрихування. Вправи на розвиток уваги та пам’яті (гра «Меморі»). Геометричні фігури (коло, квадрат, прямокутник, трикутник). Аплікація.

Мета:

Навчати дітей розрізняти геометричні фігури .Вивчення нового матеріалу. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [у], позначенням його буквою

«Уу». Збагачувати активний словник дітей.

Сформувати у діток уявлення про різноманітність геометричних фігур. Виховувати старанність, посидючість, активність.

Привітання.
Доброго ранку Сонцю! (руки піднімають угору, розводячи в сторони)
Доброго ранку Землі! (руки опускають додолу, вклоняються)
Доброго ранку всім вам! (руки розводять у сторони, усміхаються один одному)
Доброго ранку мені! (руки кладуть на груди)
Доброго ранку, Україно! (широко розводять руки, піднімаючи вгору).
Пальчикові вірші.
Я – малий веселий хрущ.
Мене знає кожен кущ.
Маю я великі вуса
І нікого не боюся.
(Стиснути кулачок. Вказівний палець і мізинець розвести в різні боки («вуса»). Ворушити вусами).

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(О)
- Яку цифру?(2)
- Які частини потяга Ви пам`ятаєте?
Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка») .Кожна бува має своє місце і дуже важлива у цій родині.
Вивчення нового матеріалу.
- Переглянемо відео про букву «У».Після чого,дитина називає слова з буквою "У".
Ознайомлення з буквою «У».
-Яка це буква?(У) (використовуємо картинку нижче)
- На що вона схожа?(на рогатку…)
- Давайте з Вами вивчимо віршик про букву "У"!


Руханка.

-Ось і настав час відпочити!(використокуємо відео нижче)
Робота у зошиті.Завдання 1.

Друкування цифри 2.
- Перед початком написання цифри-показати презентацію,яка нижче.
-У першу чергу вчитель(батько) ознайомлює дітей із поставою під час письма!(сядь рівно,вирівняй спинку,постав ніжки рівненько...)
- І тільки тоді,розпочинаємо друкувати цифру 2.

Робота у зошиті.Завдання 2.
-Якщо є потреба, можна додатково прописати цифру 2 у зошиті в клітинку.
Вивчення геометричних фігур.
- Сьогодні ми з Вами познайомимося з цікавими фігурами: круг, квадрат, трикутник, овал.
-Погляньте на них!(перегляд презентації нижче)
-Демонструєте картинку дитині і чітко називаєте її,а дитина повторює!
-Потім ,Ви демонструєте картинку,а дитина самостійно називає(при потребі допомагаєте,якщо дитині важко).

Руханка.
- Настав час відпочити!
Робота у зошиті. Завдання 3.
-Ви знали, що з геометричних фігур можна створити картину?
-Давайте спробуємо!
-Якщо є ще бажання попрацювати, то пропоную гру на розвиток уваги.
Підсумок заняття.
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-З якою буквою познайомились?
-З якою цифрою?
- Які геометричні фігури запам`ятали?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?

Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні старанні і уважні!(Можна завести спеціальний «блокнот-щоденник», у який дитина буде клеїти «наклейки-оцінки» ).

Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

5
5 заняття
Тема:

Друкування букви «У». Рослини лісу, поля, саду (дерева, кущі, трави). Розвиток мовлення (порівняння фігур за кольором, розміром та положенням в просторі). Вивчення цифри 3. Розвиток логіки.

Мета:

Навчати дітей розрізняти рослини лісу, поля, саду. Розвивати моторику руки дитини, розвивати мовлення дітей.

Збагачувати активний словник дітей.

Сформувати у діток уявлення про різноманітність геометричних фігур. Виховувати старанність, посидючість, активність.

Привітання.
Треба дружно привітатись.(Помахати долоньками)
-Добрий день- усім сказати.(Повернути голівку в право ,в ліво і покивати нею)
Вліво -вправо поверніться,(Ручки на пояс і повернутися в ліво і в право)
Туди-сюди посміхніться!(Один одному посміхнутися)

Пальчикові вірші.
Ми капусту шаткували! (Прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири).
Солі в неї ми поклали! (Пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту»).
Ми капусту м’яли, дерли! (Енергійно стискаємо пальці в кулачок, то одночасно на двох руках, то по черзі).
Смачну моркву туди терли! ( Пальці однієї руки зжаті в кулак і здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки. Після цього міняємо руки).

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.

-Яку букву Ви вивчали?(У)

-Яку цифру Ви вивчали?(2)

- Які геометричні фігури Ви запам`ятали?

- Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка»)

- Кожна бува має своє місце і дуже важлива у цій родині.

- Повторення віршика про букву «У».

Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

Вивчення нового матеріалу.
- Дітки,ми сьогодні з Вами навчимося друкувати літерку "У".Погляньте на картинку.Літери є писані і друковані.Ми з Вами навчимося друкувати. А коли Ви підростете,Ви будете писати писану літерку.

Робота у зошиті. Завдання 1.
- Після того,коли завершили виконувати завдання в зошиті,можна додатково прописати рядок букви "У" (у зошиті в клітинку)
Вивчення числа і цифри 3.
- Дітки,ми сьогодні з Вами познайомимося з новою цифрою.Це цифра 3.Вона позначає на письмі кількість предметів:три яблука,три цукерки,три ляльки,три машинки...
Робота у зошиті. Завдання 2.
-Перед початком роботи в зошиті,перегляньте з дитиною презентацію цифр і зверніть увагу на правильне написання цифри.
Рослини лісу ,поля, саду.
-Дітки люблять гратись і найлегше їм засвоювати матеріал через гру!Тому потрібно роздрукувати гру,яка буде нижче і пограти з дитиною.
-При цьому чітко називати рослину,або плід і місце де вона росте.А потім дитина самостійно розкладає картинки за місцем призначення.Веселої гри!
Порівняння геометричних фігур за кольором, розміром та положенням у просторі.
- Спочатку пригадуємо вивчені фігури! Дитина називає самостійно(при потребі допомагаєте).
-Картинку дивіться нижче.
Робота у зошиті. Завдання 3.
-Опрацюйте завдання в зошиті.Нагадуйте дитині правила сидіння під час письма!Звертайте увагу на поставу дитини,коли вона працює за столиком(пише,малює...).
-Після гарної роботи,потрібно відпочити!Вмикаємо руханку і танцюємо,або виконуємо рухи за зразком вчителя(батьків,вихователя,няні..)!
Творча робота.
- Закріплюємо вивчені геометричні фігури.
- Виконайте аплікацію, за вибором дитини!
- Роздрукуйте і виріжте деталі разом з дитиною.А далі дитина обирає фігуру і наклеює на пусті місця. Ви звертаєте увагу на колір,форму,розмір,положення в просторі.(зелений трикутник,великий,зверху над червоним кругом...)
- Шаблони для друку дивіться нижче.
Підсумок заняття.   
Запитання по вивченому матеріалу:
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-Яку букву навчились писати?
- Які геометричні фігури запам`ятали?
-Які рослини ростуть на полі, в лісі, в саду?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?

Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні старанні і уважні!(Якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу! Ви побачите ще кращі результати!

6
6 заняття
Тема:

Вивчення літери Іі. Групування предметів (дуб, береза – дерева; троянда, ромашка – квіти; смородина, аґрус – кущі). Друкування цифри 3. Змішування кольорів (червоний, жовтий, зелений). Розвиток мислення.

Мета:

Ознайомити учнів з артикуляцією звука [і], позначенням його буквою

«Іі». Навчити друкувати цифру 3. Навчати дітей групувати рослини лісу, поля, саду .Розвивати моторику руки дитини, розвивати мовлення дітей.

Збагачувати активний словник дітей.

Сформувати у діток уявлення про різноманітність кольорів у природі . Виховувати старанність, посидючість, активність, цікавість до навчання.

Привітання.
"Чарівний клубочок"
Діти з батьками сидять на стільцях або на килимі, утворюючи коло. Батько передає клубок ниток дитині, яка намотує нитку на палець і при цьому говорить лагідне слово, або добре побажання, або лагідно називає того, хто сидить біля неї, на ім’я, або вимовляє «чарівне ввічливе слово» тощо. Потім передає клубок наступному...

Пальчикові вірші.
Задрімав мізинчик трішки,
Безіменний- стриб у ліжко,
А середній там лежить,
Вказівний давно вже спить.
Вранці ксі вони схопились враз-
У «Навчалочку» бігти час.
(По черзі загинаємо пальчики до долоні. Потім великим пальцем торкаємося всіх інших-«будимо». Розкриваємо всі пальці «враз»).

Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«У»)
- Яку цифру?(3)
- Які геометричні фігури Ви запам`ятали?

- Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка») .Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.

Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

Вивчення нового матеріалу.
1.Вивчення літери «Іі».
Ознайомлення з буквою.
-Дітки,послухайте і відгадайте ,яка це літера?
- Гей, хлопчику !
-Я не хлопчик.
-Гей ,стовпчику!
-Я не стовпчик.
-Хто ж ти такий?
- Буква І.
-А що в тебе на голові - шапка?
-Ні, крапка !
- Всі звуки мови позначаються буквами. Звуки ми вимовляємо і чуємо, а букви пишемо і бачимо.
- Літера буває велика і мала.
-Роздрукувати, або можна показати на ноутбуку.
-А зараз переглянемо відео про букву «Іі»!
-Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка»).
-Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.

Вивчення нового матеріалу. Продовження.

-А зараз переглянемо відео про букву «Іі»!
-Ви пам`ятаєте,що всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка»).
-Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.

Робота у зошиті.Завдання 1.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Порівняння геометричних фігур за кольором, розміром та положенням у просторі.

Робота у зошиті.Завдання 2.
-Опрацьовуємо завдання 2.
-Будьте уважні і старайтесь!
Розвиток логічного мислення .
-Давайте пограємо в гру «Равлик».
-Потрібно вирізати деталі і менші кружечки класти на більші за зразком! Щоб співпадало і за розміром, і за кольором, як на зразку!(Поскладайте равликів з дитиною наввипередки )
Гру для друку ,дивіться нижче.Якщо немає змоги роздрукувати,то можна використати кольоровий папір.Вирізати кружечки різного розміру і пограти в гру)
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Групування предметів.
-Спочатку з дітками згадайте попередню тему "Що де росте ?"(можна пограти в гру з попереднього заняття,щоб згадати тему)
-Далі,запитуєте у діток ,як можна назвати одним словом троянду і ромашку?Що це ? Так,квіти!А далі, за зразком(дуб,береза-дерева;смородина,аґрус-кущі).

Змішування кольорів.
- Для початку переглядаємо відео ,щоб згадати основні кольори, а потім розповідаємо дитині ,що кольори можна змішувати.
- Погляньте на це чарівне коло.Які кольори Ви бачите?
-Які пелюстки у квіточки?Якого кольру предмети,які нижче?Що ,якій пелюстці належить?

-Дивіться нижче відео і картинки.
Робота у зошиті.Завдання 3.
- Осінь- це дуже кольорова пора року. Вона любить червоний колір, жовтий, помаранчевий…Сьогодні ми будемо справжніми художниками і помічниками ОСЕНІ! Ми навчимося змішувати кольори, щоб утворився новий! Тож, починаємо!
- Розмальовуємо кульки, а потім прописуємо цифру 3 !
- Перед початком написання, переглядаємо презентацію, про написання цифр.
Підсумок заняття.

Запитання по вивченому матеріалу:
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-Яку букву навчились писати?
- Які геометричні фігури запам`ятали?
-Які рослини ростуть на полі, в лісі, в саду?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?
Оцінювання старань діток.
- Ви були сьогодні старанні і уважні!(Якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу! Ви побачите ще кращі результати!

7
7 заняття
Тема:

Вивчення та друкування букви « Ее». Що роблять тварини? (презентація). Вправи на розвиток пам’яті (гра «Меморі»).

 Вивчення числа і цифри 4.

Мета:

Ознайомити учнів з друкованою буквою «Ее», вчити писати малу й

велику літери. Удосконалювати навички звуко-складового аналізу слів.

Розвивати рухи пальців правої руки . На основі практичних дій з предметами формувати вміння лічити предмети.

Вчити співвідносити число із кількістю предметів.

Ознайомити з назвами цифр.

 Виховувати акуратність, уважність. Ознайомити дітей з тваринами та їхніми діями.

Привітання.
Треба дружно привітатись.(Помахати долоньками)
-Добрий день- усім сказати.(Повернути голівку в право ,в ліво і покивати нею)
Вліво -вправо поверніться,(Ручки на пояс і повернутися в ліво і в право)
Туди-сюди посміхніться!(Один одному посміхнутися)

Пальчикові вірші.
Задрімав мізинчик трішки,
Безіменний- стриб у ліжко,
А середній там лежить,
Вказівний давно вже спить.
Вранці ксі вони схопились враз-
У «Навчалочку» бігти час.
(По черзі загинаємо пальчики до долоні. Потім великим пальцем торкаємося всіх інших-«будимо». Розкриваємо всі пальці «враз»).

Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«Іі»)
- Яку цифру?(3)
- Які рослини запам`ятали?
- Де вони ростуть?
- Які кольори осені?
- Як вони утворюються?

  2.Повторення Абетки.

Повторення вірша про букву «І».
-Гей, хлопчику!
-Я не хлопчик.
-Гей ,стовпчику!
-Я не стовпчик.
-Хто ж ти такий?
- Буква І.
-А що в тебе на голові - шапка?
-Ні, крапка!
Повторення АБЕТКИ.
- Перегляньте відео !
Вивчення нового матеріалу.
Вивчення літери «Ее».
-Перегляд відео.
Бесіда за змістом відео:
-Які слова починаються на букву "Е"?
- Які слова Ви знаєте?
Ознайомлення з друкованою буквою «Е».
Перегляньте з дитиною картинку !(дивіться нижче)
Запитайте:
Яка літера на малюнку?("Е")
-Літери бувають друковані і писані,великі і малі.
-За бажанням, вивчіть віршик з дитиною.
Робота у зошиті. Завдання 1.
-Сідайте рівно,випряміть спинку,візьміть правильно ручку і починаємо працювати.
-Звертаємо увагу на поставу дитини!
Робота у зошиті. Завдання 2.
- За бажанням, можна додатково надрукувати літеру «Е» у зошиті в клітинку.
Ознайомлення з тваринами.

-Згадаємо ,яких тварин Ви знаєте?
-Тварини є домашні і дикі.
- Домашні - живуть біля людини, а дикі - живуть у лісі.
- Що роблять тварини?Давайте перглянемо відео.
-Відео зупиняють і озвучують вчителі ,батьки,няні...
Гра «Меморі».

Правила гри: Для початку гри потрібно викласти картки сорочкою вниз і дати гравцям 30 секунд, щоб запам'ятати їх розташування. Кожен учасник «Меморі» робить хід по черзі, а саме: вибирає для відкриття по дві картки і якщо вони збігаються за картинками, то гравець залишає їх собі. Чим більше парних зображень збере дитина, тим вище шанси стати переможцем чудесної гри «Меморі» !
 - Роздрукуйте картки у двох екземплярах і повирізайте їх.
Картки нижче.

Вивчення цифри 4.
Сьогодні ми знайомимося з наступною цифрою.
- Це цифра 4. Давайте поглянемо на неї.
-Рахуємо усно.

Робота у зошиті.Завдання 3.
Робота у зошиті.Завдання 4.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Підсумок заняття.

- Сьогодні замість звичних запитань ми пограємо з Вами в гру, яка називається: «Додаємо-віднімаємо».
- Замість чисел тут використовуються слова. І саме з ними діти мають здійснити математичні дії.
Наприклад:
Додавання.
Завдання: Бу + відтінок= квітка, яка ще не розпустилася.
Відповідь: Бу+тон=бутон.
Віднімання.
Завдання: Вид транспорту – о=одиниця вимірювання.
Відповідь: Метро-о=метр.
Приклади завдань:
-к+смугаста комаха=зачіска дівчинки(коса)
- м+суп із риби= комаха(муха)
-посудина-а=там зберігають гроші(банк)
-Це завдання розвиває математичні, мовленнєві здібності і розвиває логічне мислення.
Оцінювання старань діток.
- Ми сьогодні дуже гарно попрацювали, а тепер можна і відпочити!(якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).

- Шановні батьки та вчителі , не жалійте похвали для своїх діток!
-Не хвилюйтесь ,якщо Ваша дитина ,не впоралась з останнім завданням. Їй ще бракує вміння виконати цю роботу.
-У неї буде ще безліч можливостей розвивати своє логічне мислення, протягом нашого навчального курсу «Весела Навчалочка» .
- Обійміть свою малечу за гарну роботу!




8
8 заняття
Тема:

Вивчення літери «Ии». Закріплення вивчених літер.

Овочі (казка „Ходить гарбуз по городу”). Друкування цифри 4.

Розвиток пам’яті. Опис малюнка.

Мета:

Вивчити нову літеру. Вчити виділяти звуки в словах. Повторити цифру 4. Учити друкувати цифру 4.Розвивати пам`ять.

Виховувати старанність і посидючість.

Привітання.
Треба дружно привітатись.(Помахати долоньками)
-Добрий день- усім сказати.(Повернути голівку в право ,в ліво і покивати нею)
Вліво -вправо поверніться,(Ручки на пояс і повернутися в ліво і в право)
Туди-сюди посміхніться!(Один одному посміхнутися)

Чистомовки.
-При можливості роздрукувати, вирізати і показувати діткам, або за допомогою ноутбука.
- Проговорювати чистомовки з вивченими звуками(А,О,У,І,Е),а дітки повторюють за Вами.
- За потребою і бажанням можна використовувати і на наступних заняттях.

Використовуємо картинки нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«Е»)
- Яку цифру?(4)
Розгадування загадок про домашніх тварин.
-Ввімкнути відео і зупиняти його перед відгадкою, щоб дитина могла відгадати загадку.
-Якщо відгадувати замість дитини ,або не надати можливість подумати і відгадати, то може зникнути цікавість до загадок!
Дивіться відео нижче.

Вивчення нового матеріалу.
.Вивчення букви "И".
-Бесіда, після перегляду відео:
-Яку букву ти бачив(бачила)?
-Які слова з цією буквою ти запам`ятав (запам`ятала)?

Слова,які починаються з букви «И».

-Які слова починаються на букву «И»?Назвіть їх!
Вивчення віршика про букву «И».
-Погляньте на картинку!
-Яка це буква?
-На що вона схожа?
-Послухайте віршик про цю буковку!
-Давайте промовимо його разом!

Робота у зошиті. Завдання 1.
-Назви всі літери. З’єднай та розфарбуй в один колір предмет та літеру, з якої починається його назва. Зверни увагу, що немає малюнка, назва якого починалася б на літеру „И”. Які слова ти знаєш,які починаються на літеру "И" ?Назви їх.
Робота у зошиті. Завдання 2.
-Перегляньте з дитиною картинку,як пишеться цифра 4 і приступайте до роботи у зошиті.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Робота у зошиті. Завдання 3.
-Порахуйте предмети і впишіть правельну цифру.
Овочі.Народна пісня «Ходить гарбуз по городу».
- Переглянути відео і знайти в тексті назви овочів.Вчитель читає текст пісні ,а дитина хлопає,коли чує назву овочів.
Текст пісні:
Ходить гарбуз по городу...
(Українська народна пісня)
Ходить гарбуз по городу,
Питається свого роду:
— Ой, чи живі, чи здорові
Всі родичі гарбузові?
Обізвалась жовта диня,
Гарбузова господиня:
— Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!
Обізвались огірочки,
Гарбузові сини й дочки:
— Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!
Обізвалася квасоля,
А за нею бараболя:
— Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!
Обізвались буряки,
Гарбузові свояки:
— Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!
Обізвався старий біб:
— Я піддержав увесь рід!
Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!
— Ой, гарбузе, ти перістий,
Із чим тебе будем їсти?
— Миска пшона, шматок сала —
От до мене вся приправа.    

Підсумок заняття.

Запитання по вивченому матеріалу:
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-З якою буквою познайомилися ?
-З якою цифрою?
Оцінювання старань діток.
- Ми сьогодні дуже гарно попрацювали, а тепер можна і відпочити!(якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).
Для відпочинку і для закріплення вивчених літер можна пограти у гру.
-Гра «Побудуй лутеру».
Завдання: скласти з дітками вивчені літери. Можна використовувати всі підручні матеріали.
Дивіться елементи гри нижче.

-Шановні батьки та вчителі ,не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!



9
9 заняття
Тема:

Друкування літери «Ии». Асоціації за кольором .Вивчення вірша „Дзінь, дзелень, біжить трамвайчик...” Вивчення цифри 5. Розвиток уваги.

Мета:

Ознайомити учнів з друкованою буквою «Ии», вчити писати малу й велику літери. Удосконалювати навички виокремлення звуку зі слів.

Розвивати рухи пальців правої руки . На основі практичних дій з предметами формувати вміння лічити предмети.

Вчити співвідносити число з кількістю предметів; ознайомити з назвою цифри 5. Розвивати пам`ять за допомогою асоціацій.

 Виховувати акуратність,уважність.

Привітання.
Треба дружно привітатись.(Помахати долоньками)
-Добрий день- усім сказати.(Повернути голівку в право ,в ліво і покивати нею)
Вліво -вправо поверніться,(Ручки на пояс і повернутися в ліво і в право)
Туди-сюди посміхніться!(Один одному посміхнутися)

Пальчикові вірші.
-За зразком виконуємо діїї.

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
--        Яку букву ми вивчали?(Ии)
-        Повторення вірша про букву «И».
-        Повторення АБЕТКИ
-        Яку цифру Ви вивчили?(4)
-        Які овочі запам`ятали?
-        Де вони ростуть?
Співаємо пісеньки "Ходить гарбуз по городу" та "Абетку"
Вивчення нового матеріалу.
- Дітки,ми сьогодні з Вами навчимося друкувати літерку "И".Погляньте на картинку.Літери є писані і друковані.Ми з Вами навчимося друкувати. А коли Ви підростете,Ви будете писати писану літерку.

Робота у зошиті. Завдання 1.
- Після того,коли завершили виконувати завдання в зошиті,можна додатково прописати рядок букви "И" (у зошиті в клітинку)
Робота у зошиті.Завдання 2 .
-Асоціації за кольором.Виконайте завдання в зошиті ,а потім випробуйте свою увагу.Пограйте в додаткову гру.
Додатково: Гра «Кольори і тіні».
Дивіться нижче.

Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Робота у зошиті.Завдання 3 .
-Попередньо повторити з дітками рахунок до 5 і ознайомити їх з цифрою 5.

Вірш: «Дзінь,дзелень ! – біжить трамвайчик!» ( Анатолій Камінчук)

-- Вивчити вірш за допомогою мнемотехніки. Роздрукуйте додаток і за допомогою малюнка вивчіть текст.
Трамвайчик Дзінь-дзелень! —
біжить трамвайчик,
У вагоні лис і зайчик,
Бегемотик, слоник, котик,
Песик, вовчик, коник, кротик.
— Не дивуйтесь! —
каже зайчик.—
В зоопарк іде трамвайчик !

Підсумок заняття.

Підсумок заняття.   
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-Яку букву друкували?
- Яку цифру Ви вивчили?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?


Оцінювання старань діток.
- Ми сьогодні дуже гарно попрацювали, а тепер можна і відпочити!(якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).


10
10 заняття
Тема:

Вивчення літери Мм. Орієнтація в просторі (зліва, справа).

Вправи на закріплення та друкування цифри 5.

Поняття «порівну, однаково». Знак «дорівнює».

Вправи на розвиток мислення (знайди відмінності між двома малюнками).

Мета:

Розвиток мислення, пам’яті; засвоєння нового матеріалу; розвиток слухового сприйняття.

Привітання
- Привітання з дітками за допомогою м’ячика.
- Задаємо запитання:
- Яка пора року?
- Яка сьогодні погода?
- Який у тебе настрій?

Пальчикові вірші.
Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).
Багато нас, (Пальці розчепірювати).
А він один. (Показуємо тільки один палець).
Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).
Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).
Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).
А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).
 Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).
Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«Ии»)
- Повторення вірша:«Дзінь,дзелень ! – біжить трамвайчик!»
- Яку цифру Ви вивчили?(5)
-Повторення АБЕТКИ.
Вивчення нового матеріалу.
Вивчення літери «Мм».
- На вашу думку, яку ми будемо вчити сьогодні букву?(демонструєте ілюстрації,які нижче)
- На що схожа буква «М»?
- На яку букву починається твоє ім`я?
- Які ви знаєте слова, які починаються на звук «М»?
- Давайте розглянемо картинки та назвемо все, що на них зображено?
Ілюстраціїї нижче:

Вірш про букву "М".
-Вивчіть з дитиною вірш,який на ілюстрації.Вчитель (батько) читаєте вірш,а дитина повторює.
Вивчення нового матеріалу.Продовження.
- А зараз переглянемо відео.
- Яку літеру Ви там бачили?
- Які слова розпочинаються з цієї літери?

Робота у зошиті .Завдання 1.
-Розфарбуй літеру „М” та з’єднай назви предметів, які починаються на цю літеру.
Разом з дітками називаєте предмети чітко і голосно.Виділяєте перший звук і з`єднуєте картинку з буквою,яка позначає перший звук слова.
Орієнтація в просторі.
- Діти, підніміть свою праву руку. Давайте по черзі назвемо хто у вас сусіди справа?; зліва?(можна покласти іграшки біля дитини )
- Гра «Заводна лялька».
-Діти, пропоную вам пограти гру.
Правила гри:Уявіть ,що ви іграшки на пульті управління, які вміють точно виконувати команди свого інструктора. Я говорю команди, а ви маєте їх виконати! - Іграшки, зробіть два кроки вперед, поворот ліворуч.
- Руки за спину, один крок назад.
- Руку праву вгору, три кроки вперед і т.д.
- Гра «Що справа? Що зліва?»(можна роздрукувати,або користуватись з ноутбука)
Поняття «порівну, однаково».
Робота у зошиті.Завдання 3.
- Чи однакова кількість риб пливе у праву сторону?
- У ліву?.
- Давайте поставимо знак. Як ви думаєте який?(показати дитині ілюстрацію)
- Правильно. Це знак «=». Цей знак ми ставимо, коли з однієї та іншої сторони, однакова кількість предметів.
Ілюстрація нижче.

Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Вправи на закріплення та друкування цифри 5.
- Рахунок 1-5. (рахуємо усно)
- Відповідність цифри до числа. Скільки паличок ми поставимо до кожної цифри.(Можна використовувати олівці, зубочистки, камінчики…).
-Дитині показуєте цифру,а Вона відраховує кількість камінчиків чи олівчиків...Показуєте цифри до 5.

Робота у зошиті.Завдання 2.
-Спочатку вчитель (батько)друкує першу цифру,як зразок,а далі дитина пробує самостійно.Якщо дитині важко,то вчитель допомагає.Бере ручку дитини і обводить цифру разом з нею. 
-За бажанням можна надрукувати цифру 5 в зошиті у клітинку.

Розвиток мислення.
-Дітки, розгляньте малюнок. Будьте дуже уважні,як справжні розвідники!
-Знайдіть відмінності!
-Скажіть ,що відрізняється на картинці?
Дивіться ілюстрацію нижче.
Підсумок заняття.

Підсумок заняття.   
-Що нового Ви сьогодні вивчали?
-Яку букву друкували?
- Яку цифру Ви вивчили?
- Що найбільше Вам сподобалось на занятті?


Оцінювання старань діток.
- Ми сьогодні дуже гарно попрацювали, а тепер можна і відпочити!(якщо Ви уже завели «блокнот-щоденник», то оцініть старання дитини наліпкою ).


11
11заняття
Тема:

Друкування складів з літерою «М». Порівняння предметів (більше, менше). Поняття «пара предметів». Вправи на мислення.

Друкування складів з літерою «М». Порівняння предметів (більше, менше). Поняття «пара предметів». Вправи на мислення.

Мета:

Продовжити вивчати літеру «Мм». Удосконалювати навички друкування складів з цією літерою. Розвивати логічне мислення, дрібну моторику. Виховувати інтерес до читання.

Привітання.

-       Привітання за допомогою м`ячика.



Пальчикові вірші.
Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).
Багато нас, (Пальці розчепірювати).
А він один. (Показуємо тільки один палець).
Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).
Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).
Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).
А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).
 Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).
Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).

Використовуємо картинку нижче:
Повторення вивченого матеріалу.
1.Актуалізація знань.
-       Яку букву ми вивчали?(«М»)
-       Яку цифру?(5)
-       Який знак?(Дорівнює)

Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

Вивчення нового матеріалу.
- Повторення вивчених літер.
- Повторення слів які починаються на звук /м/.
Вчимося читати.
Робота у зошиті .Завдання 1.
- Виконайте завдання в зошиті.
- Звертайте увагу на поставу дитини під час письма.
 Поняття «пара предметів».
- Як ви думаєте, що таке пара предметів?
- Правильно. Пара предметів – це два предмета. Наприклад, два кубика, два м’ячика, два олівця.
- Гра з предметами. Потрібно знайти два однакових предмета.(Використати можна іграшки, олівці, кульки…)

Робота у зошиті. Завдання 2.
-Виконайте завдання в зошиті.Звертайте увагу дитини,на те ,що потрібно виконувати завдання охайно,не поспішаючи.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Порівняння предметів (більше, менше). 
- Сьогодні будемо знайомитись із новими математичними знаками.
-  Їх звати Більше і Менше. Кожен з них любить їсти різні предмети. Більше любить їсти предмети, яких більше і завжди відкриває до них ротик, а менше – їсть предмети, яких менше. Давайте спробуємо їх написати.

Картки для порівняння більше, менше предметів. На кожному малюнку рахуємо кількість предметів і запитуємо у дитини: де більше предметів ,а де менше?І демонструємо знак «<, >» і згадуємо знак "=".
Картки дивіться нижче.Їх можна роздрукувати,або показати на ноутбуці.

Робота у зошиті.Завдання 3.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Підсумок заняття.
- Яку літеру ми сьогодні повторювали?
- Що теке пара?

Оцінювання старань діток.
-       Ви сьогодні усі старанно попрацювали. Молодці!

- Обійміть свою малечу за гарну роботу!



12
12 заняття
Тема:

Вивчення та друкування літери «Нн». Математичні знаки при порівнянні предметів (<,>). Згадування вірша «Дзінь-дзелень! —

біжить трамвайчик».

Правила поведінки на дорозі та в транспорті твого міста (опис малюнка). Розвиток уяви.

Мета:

Вивчення нового матеріалу. Розвиток мовлення, уяви. Виховання поведінки у громадських місцях.

Привітання.

- Привітання з дітками за допомогою м’ячика.

- Задаємо запитання:

 - Яка пора року?

- Яка сьогодні погода?

- Який у тебе настрій?

Пальчикові вірші.

Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).

Багато нас, (Пальці розчепірювати).

А він один. (Показуємо тільки один палець).

Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).

Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).

Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).

Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).

Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).

А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).

 Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).

Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).

Повторення вивченого матеріалу.
-      Повторення вивчених літер.
-      Яку цифру Ви вивчили?(5)
-      Давайте порахуємо!(1-5)

Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

Вивчення нового матеріалу.
Вивчення та друкування літери «Нн».
Сьогодні ми будемо вчити нову літеру «Н». Давайте поміркуємо, на що схожа літера «Н»?
Ілюстрацію дивіться нижче.
За бажанням,можна вивчити з дитиною віршик.
Вивчення нового матеріалу. Продовження.

-А зараз переглянемо відео про букву «Н»!
-Ви пам`ятаєте,що всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка»).
-Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.

Читання складів із звуком /н/.

Варіант пояснення.
- Попросіть дитину назвати звуки [а] [н],разом з дитиною назвіть склад «ан».
-Попросіть дитину назвати звуки [н] [а], разом з дитиною ,протяжно, назвіть склад «на». 
- Таким способом прочитайте інші склади!


Робота у зошиті.Завдання 1.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Робота у зошиті.Завдання 2.
- Опрацюйте завдання у зошиті!Повторіть з дитиною знаки порівняння і що вони означають.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Робота у зошиті.Завдання 3.
- Опрацюйте завдання у зошиті!Обговоріть з дитиною,чому саме цей предмет Вона обрала?
Правила поведінки на дорозі та в транспорті твого міста.

-Який громадський транспорт є у нашому місті? (тролейбус,автобус...)
Перегляньте ілюстрації.
Опис малюнка.

- Хто з дітей поводить себе не правильно?
- Чому ви так вважаєте?
- Як потрібно поводити себе?
- А як потрібно поводити себе на дорозі, коли ти її переходиш?
- В якому місці можна переходити дорогу?
- На який колір світлофора?

Підсумок заняття.
Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру ми сьогодні повторювали?
- Які знаки сьогодні приходили до вас на заняття?
- Як потрібно себе поводити в громадських місця , в транспорті і на дорозі?

Пограйте в гру на закріплення вивченого матеріалу.Можна роздрукувати,або показати ілюстрації з ноутбука.

Оцінювання старань діток.
-       Ви сьогодні усі старанно попрацювали. Молодці!(Намалюйте зірочку в зошиті ,чи у «щоденничку» з наліпками)

Шановні батьки ,в знак подяки за гарну роботу, пограйте з дитиною в гру,яку вона полюбляє!



13
13 заняття

Тема:

Читання складів з звуком /Н/. Складання геометричних фігур з паличок (ромб, трапеція, п’ятикутник, шестикутник). Вивчення цифри 6. Правила поведінки на природі. Гриби (їстівні та отруйні). Розвиток логіки.

Мета:

Розвиток навичок читання. Розвиток логіки. Виховання бережливого ставлення до природи.

Привітання.
- Привітання за допомогою м`ячика.


Пальчикові вірші.

Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).

Багато нас, (Пальці розчепірювати).

А він один. (Показуємо тільки один палець).

Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).

Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).

Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).

Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).

Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).

А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).

 Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).

Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).

Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«Н»)
- Яку цифру?(5)

- Які правила на дорозі ми з Вами вивчали?

Вивчення нового матеріалу.
- Повторення вивчених літер та слова, які на них починаються (вчитель називає літеру,а дитина слово,яке починається на цю літеру).
- Читання складів зі звуком /Н/.
Гра «Вчимося читати склади».
(Бажано роздрукувати гру .Вона потрібна буде не одноразово.)

Робота у зошиті.Завдання 1.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Геометричні фігури.
Перегляд відео про геометричні фігури.
Бесіда:
-Які фігури Ви запам`ятали?
-Які мають куточки?
-Які не мають кутів?
-Які об`ємні фігури ти побачив (побачила)?
Вивчення цифри 6.
- Рахунок 1-5.(усно рахуємо від 1 до 5)
-На що схожа цифра 6? (демонструєте ілюстрацію дитині)
Робота у зошиті.Завдання 2.
- Опрацюйте завдання у зошиті!
Правила поведінки на природі.
- Спочатку опрацьовуємо ілюстрацію "Правила поведінки на природі"(ілюстрація знаходиться нижче).
- Отже ,не все можна чіпати , їсти…

Правила поведінки на природі.
- А ось одні друзі не знали цього і не дотримувались правил поводження в лісі!
- Давайте переглянемо ,що з цього вийшло !(Відео переглядайте нижче)
Бесіда після перегляду відео:
- Дітки,яких тваринок Ви запам`ятали?
-Чи можна їсти все,що знаходиш?
-Чи правильно поводили себе тваринки?
- Але ,це тваринки, які хотіли їсти, а знайшли зіпсовані продукти, які викинули люди!
- Хто вчинив не правильно ?(Люди, які залишили сміття і наражали на небезпеку тварин!)

Гриби.

Крім цього у лісі ростуть гриби, які теж не всі можна їсти! Гриби є їстівні і отруйні.
- Дітки, які ви знаєте гриби?Давайте поглянемо,які ще є грибочки.
- Переглядаємо відео.Проводимо бесіду після перегляду.
- Які гриби не можна їсти?
- Які можна їсти?
-Які гриби Ви кштували?

Робота у зошиті.Завдання 3.
- Опрацюйте завдання у зошиті!Завдання розраховане на розвиток логічного мислення дитини!
Підсумок заняття.

Питання по вивченому матеріалу:

- Яку букву ми сьогодні повторювали?

- Які нові геометричні фігури ви вивчили?

- Які гриби отруйні?(Для закріплення можна переглянути додаток 4)

- Дітки, чи потрібно берегти природу?

- Звичайно ,бо від нас залежить здоров`я тварин, які мешкають в лісі!

- Крім цього ,природа –наш дім! Якщо не берегти її, то надалі і нам не буде де жити.

Оцінювання знань діток.

- Ви сьогодні розумашки! Я впевнена,що такі ,чудові, дітки будуть берегти природу!

-Дитина набагато охочіше прийме вказівки, радо виконуватиме їх, якщо буде переконаною в тому, що її люблять. 
-Постарайтеся поменше читати мораль, установлювати заборони, указувати, карати, тиснути і побільше виявляйте тепла, доброзичливості, спокою, терпіння, ласки, поблажливості, навіть ціною деяких компромісів.                                      



14
14 заняття

Тема:

Вивчення літери «Лл». Друкування цифри 6. Усні вправи на закріплення знаків при порівнянні предметів. Правила поведінки в людних місцях (супермаркет, базар, вокзал, парк). Вправи на розвиток мовлення.

Мета:

Ознайомити дітей з буквою «ел», звуком /л/.Вчити друкувати цифру 6. Розвивати зв’язне мовлення, увагу, мислення. Вдосконалювати обчислювальні навички. Вчити правила поведінки в людних місцях.

Привітання.

Згадайте:

-Який сьогодні день?Яка пора року?Яка погода?...

Пальчикові вірші.

Перший пальчик – наш дідусь,

Другий пальчик – то бабуся,

Третій пальчик – наш татусь,

А четвертий – то матуся,

А мізинчик – наш малюк,

Він сховався тут.

(Показуємо на пальчик, розминаємо його та кажемо: «перший пальчик…», і продовжуємо з кожним пальчиком).

Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?(«Н»)
- Яку цифру?(6)
- Який знак?(Дорівнює)

Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.

Вивчення нового матеріалу.
Вивчення літери «Лл».
- Сьогодні ми з вами будемо вчити літеру «Л». Давайте подивимось, на що схожа літера «Л».
- Які слова починаються на звук /Л/? (Лелека, лист, лебідь, лисиця)
- Називаємо слова, а дитина ,на слух, виділяє звук /л/ .
- За бажанням ,вивчіть вірш!

Вивчення нового матеріалу.Продовження.

-Перегляд відео.

Бесіда:

-Які слова Ви запам`ятали?

-Який звук на початку слова?

 Робота у зошиті. Завдання 1.

-Виконай завдання в зошиті!
 Робота у зошиті. Завдання 2.

-Виконай завдання в зошиті!За допомогою цього завдання,Ви повторюєте геометричні фігури і розвиваєте логічне мислення дитини!
-Звертайте увагу на охайне виконання роботи,на поставу дитини ,коли вона працює в зошиті.
Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
  Друкування цифри 6.
 - Рахунок 1-6.(переглядаємо відео,яке нижче)
- Відповідність цифри до предмету (на пальчиках).
- Показати дитині цифру, а дитинка загинає пальчики.
- Пригадування на що схожа цифра 6. (на замочок,на яблучко з листочком...)
- Друкування цифри 6 в повітрі.

Робота у зошиті.Завдання 3.
Друкування цифри 6 у повітрі.
-Дитинка бере олівчик в руку і у повітрі ,ніби,друкує цифру 6.Після чого,вчитель або батько нагадує правила сидіння за партою(столиком) під час письма(дивіться нижче).Після цього приступайте до друкування цифри 6 у зошиті.
За бажанням, додатково, можна прописати цифру 6 у зошиті в клітинку. Не більше одного рядочка.


Порівняння предметів.
Повторіть з дитиною знаки (більше,менше,дорівнює) і порівняйте кількість предметів на картинках.Можна роздрукувати,або усно з екрану ноутбука.
Правила поведінки в людних місцях.
-        Бесіда з дитиною ,після перегляду презентації:
-        Як потрібно себе поводити в магазині?
-        Чому ,саме так? …

Підсумок заняття.

1.   Питання по вивченому матеріалу.

-       Яку літеру ми сьогодні вчили?

-       Яку цифру друкували?

-       Що не можна робити в парках?

Оцінювання старань діток.

-       Ви сьогодні розумашки! Наклеїти наліпки у зошит.


15
15 заняття

Тема:

Друкування літери «Л», читання складів. Розвиток моторики руки (штрихування). Вивчення цифри 7. Кольори веселки.

Мета:

Закріплення літер «Л». Вчимось друкувати літеру «Л», вчити цифру 7, кольори веселки; продовжуємо вчитися читати склади. Розвивати дрібну моторику руки, увагу, мислення. Виховуємо охайність та інтерес до навчання.

Привітання.

-       Привітання за допомогою м`ячика.

Пальчикові вірші.

Перший пальчик – наш дідусь,

Другий пальчик – то бабуся,

Третій пальчик – наш татусь,

А четвертий – то матуся,

А мізинчик – наш малюк,

Він сховався тут.

(Показуємо на пальчик, розминаємо його та кажемо: «перший пальчик…», і продовжуємо з кожним пальчиком).

Повторення вивченого матеріалу.
- Повторення вивчених літер.
- На що схожа літера «Л».
- Повторюємо віршик про букву "Л".
Вивчення нового матеріалу.
Робота у зошиті. Завдання 1.
- Друкування літери «Л» в повітрі.
- Друкуємо літеру "Л" у зошиті.Завдання 1.
- При бажанні ,можна прописати 1 рядок літери «Л» у зошиті в клітинку.
Робота у зошиті. Завдання 2.
- Перед початком роботи- розминка для пальчиків. Привітання з кожним пальчиком обома ручками.
- Виконуємо завдання 2. Штрихування(звертайте увагу на поставу дитини під час письма).

Руханка.
- Настав час відпочити ! Танцюйте разом з дитиною і отримуйте позитив від музики і емоцій Вашої крихітки)
Вивчення цифри 7.
- Рахунок 1-7.(усно рахуємо 1,2,3,4,5,6,7)
- Сьогодні ми познайомимося з цифрою 7.Вона позначає сім предметів: сім олівчиків,7 яблучок...
- На що схожа цифра 7? (ілюстрація нижче)
- Відповідність цифри до предмету.(три камінчика-цифра 3,чотири олівця-цифра 4...)

Вивчення кольорів веселки.
Перегляньте відео. Проведіть бесіду за змістом переглянутого.
-Які кольори Ви запам`ятали? Яка їх послідовність у веселки? 
Робота у  зошиті. Завдання 3.
-Вивчення вірша про кольори веселки.
Чапля Осінь Жде Завзято,
Буде Сани Фарбувати.
-А зараз давайте з Вами "оживимо" нашу веселку!Розфарбуємо її і Вона "оживе",стане кольоровою і веселою!

Підсумок заняття.

1.   Питання по вивченому матеріалу.

-       Яку літеру ми сьогодні друкували?

-       Яку цифру вчили?

Які кольори веселки?(Для закріплення ,можна переглянути додаток 3)

Оцінювання старань діток.

-       Ви сьогодні молодці! Обійміть своїх діток і подякуйте за заняття.


16
16 заняття

Тема:

Вивчення літери «Бб». Розпорядок дня дитини. Опис малюнка. Пропис цифри 7. Логічні ланцюжки.

Мета:

Ознайомити учнів зі звуком /б/, буквою «бе», що його позначає. Вчити діток правильно артикулювати звук, виділяти його у словах. На основі практичних дій з предметами, формувати в учнів вміння лічити предмети. Вчити співвідносити число з кількістю предметів. Розвивати

спостережливість.Навчити прописувати цифру 7.Розвивати логічне мислення.

Привітання.

За смішинкою смішинку

Знов складаю я в торбинку.

До торбинки поспішіть –

Хай торбинка посмішіть!

Сміх – здоров’я, сміх – для всіх,

Посміятися не гріх.

Регочіть собі, нівроку,

Тільки, цур, не в час уроку!...

Пальчикові вірші.

-Вивчаємо назви пальчиків.Переглядаємо відео.

Повторення вивченого матеріалу.
- Яку букву ми вивчали?
- Яку цифру?
- Назвіть кольори ВЕСЕЛКИ.

Повторення алфавіту.

-Співайте разом з дитиною!Дітки ,таке полюбляють.Спільна діяльність-зближує з дитиною!

Вивчення нового матеріалу.
Вивчення літери «Бб»
Що за дивна непосида
На стежину шишки кида?
З гілки скік та скік на гілку.
- Ви впізнали? Та це ж … (білка).(ілюстрація нижче)
- Що це за літера?(ілюстрація нижче)
-Давайте з Вами вивчемо віршик,про нашу нову літерку!


Вивчення нового матеріалу. Продовження.

-А зараз переглянемо відео про букву «Бб»!
-Які слова починаються зі звука /б/?
Робота у зошиті. Завдання 1.

- Молодці! Зараз переходимо до роботи в зошиті!
- Читаємо склади з літерою "Б".
-  Повторення вивчених літер та слова, які на них починаються.
- Можна використати додаток з попередніх занять -«Вчимося читати склади».