Мета:
Навчати дітей розрізняти пори року .Вивчення нового матеріалу. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [о], позначенням його буквою
«Оо». Збагачувати активний словник дітей.
- Дітки ,чи знаєте Ви ,як виглядає потяг?(нижче - картинка потягу)
- Потяг складається з першого вагона, де сидять люди, які керують потягом(машиністи).У нього є колеса, які їдуть по рейках. Рейки-це залізні палки у два ряди. До першого вагона чіпляються інші вагони, які перевозять пасажирів-людей ,яким потрібно дібратись з одного місця в інше. На першому вагоні у потяга є димохід, з якого виходить дим, коли у холодну пору року пропалюються вагони, щоб людям було тепло.
Вивчення звука /у/ ,букви «У,у». Друкування цифри 2. Штрихування. Вправи на розвиток уваги та пам’яті (гра «Меморі»). Геометричні фігури (коло, квадрат, прямокутник, трикутник). Аплікація.
Мета:
Навчати дітей розрізняти геометричні фігури .Вивчення нового матеріалу. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [у], позначенням його буквою
«Уу». Збагачувати активний словник дітей.
Сформувати у діток уявлення про різноманітність геометричних фігур. Виховувати старанність, посидючість, активність.
Друкування букви «У». Рослини лісу, поля, саду (дерева, кущі, трави). Розвиток мовлення (порівняння фігур за кольором, розміром та положенням в просторі). Вивчення цифри 3. Розвиток логіки.
Мета:
Навчати дітей розрізняти рослини лісу, поля, саду. Розвивати моторику руки дитини, розвивати мовлення дітей.
Збагачувати активний словник дітей.
Сформувати у діток уявлення про різноманітність геометричних фігур. Виховувати старанність, посидючість, активність.
-Яку букву Ви вивчали?(У)
-Яку цифру Ви вивчали?(2)
- Які геометричні фігури Ви запам`ятали?
- Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка»)
- Кожна бува має своє місце і дуже важлива у цій родині.
- Повторення віршика про букву «У».
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
Вивчення літери Іі. Групування предметів (дуб, береза – дерева; троянда, ромашка – квіти; смородина, аґрус – кущі). Друкування цифри 3. Змішування кольорів (червоний, жовтий, зелений). Розвиток мислення.
Мета:
Ознайомити учнів з артикуляцією звука [і], позначенням його буквою
«Іі». Навчити друкувати цифру 3. Навчати дітей групувати рослини лісу, поля, саду .Розвивати моторику руки дитини, розвивати мовлення дітей.
Збагачувати активний словник дітей.
Сформувати у діток уявлення про різноманітність кольорів у природі . Виховувати старанність, посидючість, активність, цікавість до навчання.
- Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка») .Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
Вивчення та друкування букви « Ее». Що роблять тварини? (презентація). Вправи на розвиток пам’яті (гра «Меморі»).
Вивчення числа і цифри 4.
Мета:
Ознайомити учнів з друкованою буквою «Ее», вчити писати малу й
велику літери. Удосконалювати навички звуко-складового аналізу слів.
Розвивати рухи пальців правої руки . На основі практичних дій з предметами формувати вміння лічити предмети.
Вчити співвідносити число із кількістю предметів.
Ознайомити з назвами цифр.
Виховувати акуратність, уважність. Ознайомити дітей з тваринами та їхніми діями.
2.Повторення Абетки.
Вивчення літери «Ии». Закріплення вивчених літер.
Овочі (казка „Ходить гарбуз по городу”). Друкування цифри 4.
Розвиток пам’яті. Опис малюнка.
Мета:
Вивчити нову літеру. Вчити виділяти звуки в словах. Повторити цифру 4. Учити друкувати цифру 4.Розвивати пам`ять.
Виховувати старанність і посидючість.
Друкування літери «Ии». Асоціації за кольором .Вивчення вірша „Дзінь, дзелень, біжить трамвайчик...” Вивчення цифри 5. Розвиток уваги.
Мета:
Ознайомити учнів з друкованою буквою «Ии», вчити писати малу й велику літери. Удосконалювати навички виокремлення звуку зі слів.
Розвивати рухи пальців правої руки . На основі практичних дій з предметами формувати вміння лічити предмети.
Вчити співвідносити число з кількістю предметів; ознайомити з назвою цифри 5. Розвивати пам`ять за допомогою асоціацій.
Виховувати акуратність,уважність.
Вивчення літери Мм. Орієнтація в просторі (зліва, справа).
Вправи на закріплення та друкування цифри 5.
Поняття «порівну, однаково». Знак «дорівнює».
Вправи на розвиток мислення (знайди відмінності між двома малюнками).
Мета:
Розвиток мислення, пам’яті; засвоєння нового матеріалу; розвиток слухового сприйняття.
Друкування складів з літерою «М». Порівняння предметів (більше, менше). Поняття «пара предметів». Вправи на мислення.
Друкування складів з літерою «М». Порівняння предметів (більше, менше). Поняття «пара предметів». Вправи на мислення.
Мета:
Продовжити вивчати літеру «Мм». Удосконалювати навички друкування складів з цією літерою. Розвивати логічне мислення, дрібну моторику. Виховувати інтерес до читання.
- Привітання за допомогою м`ячика.
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
Вивчення та друкування літери «Нн». Математичні знаки при порівнянні предметів (<,>). Згадування вірша «Дзінь-дзелень! —
біжить трамвайчик».
Правила поведінки на дорозі та в транспорті твого міста (опис малюнка). Розвиток уяви.
Мета:
Вивчення нового матеріалу. Розвиток мовлення, уяви. Виховання поведінки у громадських місцях.
- Привітання з дітками за допомогою м’ячика.
- Задаємо запитання:
- Яка пора року?
- Яка сьогодні погода?
- Який у тебе настрій?
Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).
Багато нас, (Пальці розчепірювати).
А він один. (Показуємо тільки один палець).
Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).
Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).
Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).
А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).
Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).
Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
Пограйте в гру на закріплення вивченого матеріалу.Можна роздрукувати,або показати ілюстрації з ноутбука.
Тема:
Читання складів з звуком /Н/. Складання геометричних фігур з паличок (ромб, трапеція, п’ятикутник, шестикутник). Вивчення цифри 6. Правила поведінки на природі. Гриби (їстівні та отруйні). Розвиток логіки.
Мета:
Розвиток навичок читання. Розвиток логіки. Виховання бережливого ставлення до природи.
Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).
Багато нас, (Пальці розчепірювати).
А він один. (Показуємо тільки один палець).
Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).
Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).
Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).
А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).
Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).
Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).
- Які правила на дорозі ми з Вами вивчали?
Питання по вивченому матеріалу:
- Яку букву ми сьогодні повторювали?
- Які нові геометричні фігури ви вивчили?
- Які гриби отруйні?(Для закріплення можна переглянути додаток 4)
- Дітки, чи потрібно берегти природу?
- Звичайно ,бо від нас залежить здоров`я тварин, які мешкають в лісі!
- Крім цього ,природа –наш дім! Якщо не берегти її, то надалі і нам не буде де жити.
- Ви сьогодні розумашки! Я впевнена,що такі ,чудові, дітки будуть берегти природу!
Тема:
Вивчення літери «Лл». Друкування цифри 6. Усні вправи на закріплення знаків при порівнянні предметів. Правила поведінки в людних місцях (супермаркет, базар, вокзал, парк). Вправи на розвиток мовлення.
Мета:
Ознайомити дітей з буквою «ел», звуком /л/.Вчити друкувати цифру 6. Розвивати зв’язне мовлення, увагу, мислення. Вдосконалювати обчислювальні навички. Вчити правила поведінки в людних місцях.
Згадайте:
-Який сьогодні день?Яка пора року?Яка погода?...
Перший пальчик – наш дідусь,
Другий пальчик – то бабуся,
Третій пальчик – наш татусь,
А четвертий – то матуся,
А мізинчик – наш малюк,
Він сховався тут.
(Показуємо на пальчик, розминаємо його та кажемо: «перший пальчик…», і продовжуємо з кожним пальчиком).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
-Перегляд відео.
Бесіда:
-Які слова Ви запам`ятали?
-Який звук на початку слова?