Мета:
Навчати дітей розрізняти пори року .Вивчення нового матеріалу. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [о], позначенням його буквою
«Оо». Збагачувати активний словник дітей.
- Дітки ,чи знаєте Ви ,як виглядає потяг?(нижче - картинка потягу)
- Потяг складається з першого вагона, де сидять люди, які керують потягом(машиністи).У нього є колеса, які їдуть по рейках. Рейки-це залізні палки у два ряди. До першого вагона чіпляються інші вагони, які перевозять пасажирів-людей ,яким потрібно дібратись з одного місця в інше. На першому вагоні у потяга є димохід, з якого виходить дим, коли у холодну пору року пропалюються вагони, щоб людям було тепло.
Вивчення звука /у/ ,букви «У,у». Друкування цифри 2. Штрихування. Вправи на розвиток уваги та пам’яті (гра «Меморі»). Геометричні фігури (коло, квадрат, прямокутник, трикутник). Аплікація.
Мета:
Навчати дітей розрізняти геометричні фігури .Вивчення нового матеріалу. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [у], позначенням його буквою
«Уу». Збагачувати активний словник дітей.
Сформувати у діток уявлення про різноманітність геометричних фігур. Виховувати старанність, посидючість, активність.
Друкування букви «У». Рослини лісу, поля, саду (дерева, кущі, трави). Розвиток мовлення (порівняння фігур за кольором, розміром та положенням в просторі). Вивчення цифри 3. Розвиток логіки.
Мета:
Навчати дітей розрізняти рослини лісу, поля, саду. Розвивати моторику руки дитини, розвивати мовлення дітей.
Збагачувати активний словник дітей.
Сформувати у діток уявлення про різноманітність геометричних фігур. Виховувати старанність, посидючість, активність.
-Яку букву Ви вивчали?(У)
-Яку цифру Ви вивчали?(2)
- Які геометричні фігури Ви запам`ятали?
- Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка»)
- Кожна бува має своє місце і дуже важлива у цій родині.
- Повторення віршика про букву «У».
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
Вивчення літери Іі. Групування предметів (дуб, береза – дерева; троянда, ромашка – квіти; смородина, аґрус – кущі). Друкування цифри 3. Змішування кольорів (червоний, жовтий, зелений). Розвиток мислення.
Мета:
Ознайомити учнів з артикуляцією звука [і], позначенням його буквою
«Іі». Навчити друкувати цифру 3. Навчати дітей групувати рослини лісу, поля, саду .Розвивати моторику руки дитини, розвивати мовлення дітей.
Збагачувати активний словник дітей.
Сформувати у діток уявлення про різноманітність кольорів у природі . Виховувати старанність, посидючість, активність, цікавість до навчання.
- Всі букви живуть у великій родині-«Алфавіт»(можна називати «Абетка») .Кожна буква має своє місце і дуже важлива у цій родині.
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
Вивчення та друкування букви « Ее». Що роблять тварини? (презентація). Вправи на розвиток пам’яті (гра «Меморі»).
Вивчення числа і цифри 4.
Мета:
Ознайомити учнів з друкованою буквою «Ее», вчити писати малу й
велику літери. Удосконалювати навички звуко-складового аналізу слів.
Розвивати рухи пальців правої руки . На основі практичних дій з предметами формувати вміння лічити предмети.
Вчити співвідносити число із кількістю предметів.
Ознайомити з назвами цифр.
Виховувати акуратність, уважність. Ознайомити дітей з тваринами та їхніми діями.
2.Повторення Абетки.
Вивчення літери «Ии». Закріплення вивчених літер.
Овочі (казка „Ходить гарбуз по городу”). Друкування цифри 4.
Розвиток пам’яті. Опис малюнка.
Мета:
Вивчити нову літеру. Вчити виділяти звуки в словах. Повторити цифру 4. Учити друкувати цифру 4.Розвивати пам`ять.
Виховувати старанність і посидючість.
Друкування літери «Ии». Асоціації за кольором .Вивчення вірша „Дзінь, дзелень, біжить трамвайчик...” Вивчення цифри 5. Розвиток уваги.
Мета:
Ознайомити учнів з друкованою буквою «Ии», вчити писати малу й велику літери. Удосконалювати навички виокремлення звуку зі слів.
Розвивати рухи пальців правої руки . На основі практичних дій з предметами формувати вміння лічити предмети.
Вчити співвідносити число з кількістю предметів; ознайомити з назвою цифри 5. Розвивати пам`ять за допомогою асоціацій.
Виховувати акуратність,уважність.
Вивчення літери Мм. Орієнтація в просторі (зліва, справа).
Вправи на закріплення та друкування цифри 5.
Поняття «порівну, однаково». Знак «дорівнює».
Вправи на розвиток мислення (знайди відмінності між двома малюнками).
Мета:
Розвиток мислення, пам’яті; засвоєння нового матеріалу; розвиток слухового сприйняття.
Друкування складів з літерою «М». Порівняння предметів (більше, менше). Поняття «пара предметів». Вправи на мислення.
Друкування складів з літерою «М». Порівняння предметів (більше, менше). Поняття «пара предметів». Вправи на мислення.
Мета:
Продовжити вивчати літеру «Мм». Удосконалювати навички друкування складів з цією літерою. Розвивати логічне мислення, дрібну моторику. Виховувати інтерес до читання.
- Привітання за допомогою м`ячика.
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
Вивчення та друкування літери «Нн». Математичні знаки при порівнянні предметів (<,>). Згадування вірша «Дзінь-дзелень! —
біжить трамвайчик».
Правила поведінки на дорозі та в транспорті твого міста (опис малюнка). Розвиток уяви.
Мета:
Вивчення нового матеріалу. Розвиток мовлення, уяви. Виховання поведінки у громадських місцях.
- Привітання з дітками за допомогою м’ячика.
- Задаємо запитання:
- Яка пора року?
- Яка сьогодні погода?
- Який у тебе настрій?
Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).
Багато нас, (Пальці розчепірювати).
А він один. (Показуємо тільки один палець).
Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).
Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).
Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).
А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).
Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).
Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
Пограйте в гру на закріплення вивченого матеріалу.Можна роздрукувати,або показати ілюстрації з ноутбука.
Тема:
Читання складів з звуком /Н/. Складання геометричних фігур з паличок (ромб, трапеція, п’ятикутник, шестикутник). Вивчення цифри 6. Правила поведінки на природі. Гриби (їстівні та отруйні). Розвиток логіки.
Мета:
Розвиток навичок читання. Розвиток логіки. Виховання бережливого ставлення до природи.
Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо).
Багато нас, (Пальці розчепірювати).
А він один. (Показуємо тільки один палець).
Ця часточка для їжака, (Пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику).
Ця часточка для стрижа, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для качат, (Відгинаємо наступний пальчик).
Це часточка для кошенят, (Відгинаємо наступний пальчик).
Ця часточка для бобра, (Відгинаємо наступний пальчик).
А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені).
Він сердитий на нас, біда! (Погрозити пальцем).
Розбігайтеся хто куди! (Зімітувати біг пальцями по столу).
- Які правила на дорозі ми з Вами вивчали?
Питання по вивченому матеріалу:
- Яку букву ми сьогодні повторювали?
- Які нові геометричні фігури ви вивчили?
- Які гриби отруйні?(Для закріплення можна переглянути додаток 4)
- Дітки, чи потрібно берегти природу?
- Звичайно ,бо від нас залежить здоров`я тварин, які мешкають в лісі!
- Крім цього ,природа –наш дім! Якщо не берегти її, то надалі і нам не буде де жити.
- Ви сьогодні розумашки! Я впевнена,що такі ,чудові, дітки будуть берегти природу!
Тема:
Вивчення літери «Лл». Друкування цифри 6. Усні вправи на закріплення знаків при порівнянні предметів. Правила поведінки в людних місцях (супермаркет, базар, вокзал, парк). Вправи на розвиток мовлення.
Мета:
Ознайомити дітей з буквою «ел», звуком /л/.Вчити друкувати цифру 6. Розвивати зв’язне мовлення, увагу, мислення. Вдосконалювати обчислювальні навички. Вчити правила поведінки в людних місцях.
Згадайте:
-Який сьогодні день?Яка пора року?Яка погода?...
Перший пальчик – наш дідусь,
Другий пальчик – то бабуся,
Третій пальчик – наш татусь,
А четвертий – то матуся,
А мізинчик – наш малюк,
Він сховався тут.
(Показуємо на пальчик, розминаємо його та кажемо: «перший пальчик…», і продовжуємо з кожним пальчиком).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
-Перегляд відео.
Бесіда:
-Які слова Ви запам`ятали?
-Який звук на початку слова?
1. Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру ми сьогодні вчили?
- Яку цифру друкували?
- Що не можна робити в парках?
- Ви сьогодні розумашки! Наклеїти наліпки у зошит.
Тема:
Друкування літери «Л», читання складів. Розвиток моторики руки (штрихування). Вивчення цифри 7. Кольори веселки.
Мета:
Закріплення літер «Л». Вчимось друкувати літеру «Л», вчити цифру 7, кольори веселки; продовжуємо вчитися читати склади. Розвивати дрібну моторику руки, увагу, мислення. Виховуємо охайність та інтерес до навчання.
- Привітання за допомогою м`ячика.
Перший пальчик – наш дідусь,
Другий пальчик – то бабуся,
Третій пальчик – наш татусь,
А четвертий – то матуся,
А мізинчик – наш малюк,
Він сховався тут.
(Показуємо на пальчик, розминаємо його та кажемо: «перший пальчик…», і продовжуємо з кожним пальчиком).
1. Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру ми сьогодні друкували?
- Яку цифру вчили?
Які кольори веселки?(Для закріплення ,можна переглянути додаток 3)
- Ви сьогодні молодці! Обійміть своїх діток і подякуйте за заняття.
Тема:
Вивчення літери «Бб». Розпорядок дня дитини. Опис малюнка. Пропис цифри 7. Логічні ланцюжки.
Мета:
Ознайомити учнів зі звуком /б/, буквою «бе», що його позначає. Вчити діток правильно артикулювати звук, виділяти його у словах. На основі практичних дій з предметами, формувати в учнів вміння лічити предмети. Вчити співвідносити число з кількістю предметів. Розвивати
спостережливість.Навчити прописувати цифру 7.Розвивати логічне мислення.
За смішинкою смішинку
Знов складаю я в торбинку.
До торбинки поспішіть –
Хай торбинка посмішіть!
Сміх – здоров’я, сміх – для всіх,
Посміятися не гріх.
Регочіть собі, нівроку,
Тільки, цур, не в час уроку!...
-Вивчаємо назви пальчиків.Переглядаємо відео.
-Співайте разом з дитиною!Дітки ,таке полюбляють.Спільна діяльність-зближує з дитиною!
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку букву ми сьогодні вивчали?
- Яку цифру навчились писати?
- Що нового ви дізнались про розпорядок дня першокласника?
Ось скінчилась наша гра.
Все, прощатись нам пора.
Будемо завтра зустрічатись,
В нові ігри будемо гратись.
- Ви сьогодні усі старанно попрацювали. Молодці!
Тема:
Друкування літери «Б». Дія додавання. Знак плюс. Малюнкові приклади. Професії, які допомагають людям. Місце роботи та інструменти праці (будівельник, вихователь, вчитель, садівник, повар). Лабіринт.
Мета:
Закріплення літери «Б». Ознайомлення з дією додавання. Вивчення професій та їх користь для людей. Розвиток мислення. Виховання охайного ставлення до роботи в зошиті.
Привітання "Ланцюжок".
Даємо дитині іграшку.Учасники стають у коло, і кожен представляє себе, продовжуючи фразу: "Мені весело, коли…". Потім передає іграшку іншому учаснику. Варіанти речень : Мій друг сказав би про мене, що…; Мої батьки сказали б про мене, що…; Я відчуваю себе щасливим, коли…; Я мрію про те, як я…; Я люблю, коли…
Ладки-ладки
Ладки-ладки-ладки
Печемо оладки.
Це для тата, для матусі,
Це для діда, для бабусі,
Для маленької Катрусі. (Загинають пальчики на руці)
Ладоньки-ой-ладки
Будуть в нас оладки.
Ням-ням-ням.
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
-Повторюйте разом з дитиною! Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку букву ми сьогодні друкувати?
- Який знак використовується при дії додавання?
- Про які професії ви сьогодні дізнались?
- Ви сьогодні молодці! Оцінити діток, якщо є ,наліпками!
Тема:
Вивчення літери «Вв». Дія віднімання. Знак мінус. Малюнкові приклади. Професії, які допомагають людям. Місце роботи та інструментів праці (перукар, медсестра, лікар, пілот, пожежник, поліцейський). Розвиток уваги.
Мета:
Ознайомлення учнів з новою літерою, знаком мінус, дією віднімання. Продовження вивчення професій. Розвиток уваги, мислення.
Привітання "Ланцюжок". Учасники стають у коло, і кожен представляє себе, продовжуючи фразу: "Мені весело, коли…". Потім передає іграшку іншому учаснику. Варіанти речень : Мій друг сказав би про мене, що…; Мої батьки сказали б про мене, що…; Я відчуваю себе щасливим, коли…; Я мрію про те, як я…; Я люблю, коли…
Ладки-ладки
Ладки-ладки-ладки
Печемо оладки.
Це для тата, для матусі,
Це для діда, для бабусі,
Для маленької Катрусі. (Загинають пальчики на руці)
Ладоньки-ой-ладки
Будуть в нас оладки.
Ням-ням-ням.
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку букву сьогодні вчили?
- Який знак при відніманні ми ставимо?
- Які професії вчили?
- Ви сьогодні молодці!
Тема:
Читання складів з вивченими літерами. Вивчення цифри 8. Закріплення теми «Професії, які допомагають людям. Місце роботи та інструменти праці».
Мета:
Удосконалення навиків читання. Повторення цифр. Вивчення цифри 8. Закріплення знань про професії людей. Виховання шанобливого ставлення до кожної професії.
Привітання "Ланцюжок". Учасники стають у коло, і кожен представляє себе, продовжуючи фразу: "Мені весело, коли…". Потім передає іграшку іншому учаснику. Варіанти речень : Мій друг сказав би про мене, що…; Мої батьки сказали б про мене, що…; Я відчуваю себе щасливим, коли…; Я мрію про те, як я…; Я люблю, коли…
Ладки-ладки
Ладки-ладки-ладки
Печемо оладки.
Це для тата, для матусі,
Це для діда, для бабусі,
Для маленької Катрусі. (Загинають пальчики на руці)
Ладоньки-ой-ладки
Будуть в нас оладки.
Ням-ням-ням.
- Що потрібно перукарю для роботи?(ножиці,гребінець...)
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
Питання по вивченому матеріалу:
- Яку цифру ми сьогодні вивчати?
- Які професії ви запам’ятали?
- А ким ви хочете стати у майбутньому?
- Ви сьогодні молодці!
- Ви сьогодні гарно попрацювали!
Тема:
Друкування слів з вивчених літер. Державні символи України (прапор, герб, гімн, вишиванка, калина). Друкування цифри 8. Вправи на розвиток орієнтації в просторі.
Мета:
Удосконалення навиків друкування слів. Друкування цифр. Розвиток орієнтації в просторі. Знайомство з державними символами України .Розвиток фонематичного слуху, уваги. Виховання патріотичного ставлення до своєї країни.
Допомагайте діткам складати речення.Ви починаєте,а дитина продовжує.
Ластівка, мила ластівка – (Великий палець двічі торкається пальців іншої руки).
Де була й із чим прийшла?-(Великий палець двічі торкається пальців іншої руки).
За морем бувала – (З’єднуємо в кільце великий і вказівний палець).
Весну шукала – (З’єднуємо в кільце великий і середній палець).
Несу весну красну –(З’єднуємо в кільце великої й безіменний палець, потім мізинець).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку цифру ми сьогодні згадували?
- Які є символи України?
- Що означають кольори прапора?
- Ви сьогодні гарно попрацювали!
- Оцінити діток поцілунком, або обіймами))
Тема:
Вивчення та друкування літери Гг. Малюнкові рівності в межах 1-8. Розгадування загадок про тварин. Ігри на розвиток пам’яті.
Мета:
Вивчення та друкування літери «Г». Закріплення знань про рівності. Розвиток мислення, уяви, пам’яті.
Ластівка, мила ластівка – (Великий палець двічі торкається пальців іншої руки).
Де була й із чим прийшла?-(Великий палець двічі торкається пальців іншої руки).
За морем бувала – (З’єднуємо в кільце великий і вказівний палець).
Весну шукала – (З’єднуємо в кільце великий і середній палець).
Несу весну красну –(З’єднуємо в кільце великої й безіменний палець, потім мізинець).
-Співайте разом з дитиною!
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру сьогодні вивчали?
- Давайте пригадаємо віршик?
- Ви сьогодні гарно попрацювали! Молодці!
Тема:
Прості слова та склади з літерою «Г». Малюнкові приклади на додавання в межах 1-8. Водний, повітряний, наземний транспорт. Вправи на розвиток пам’яті (гра «Меморі»).
Мета:
Закріплення вивченої літери. Удосконалення навичок читання та друкування слів. Поглиблення знань про транспорт. Розвиток пам’яті.
Спечем хлібчик
Спечем, спечем хлібчик
Дітям на обiдчик.
Найбільшому - хліб місити,
А тобі - воду носити,
А тобі - в печі палити,
А тобі - дрова рубати,
А малому - замітати.
Тільки хліба напекли - танцювати почали.
Це робота не легка - витинати гопака.
(Розгинаємо пальчики, починаючи з великого. В кінці імітуємо пальчиками танок).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку буквочку сьогодні повторювали?
- Який транспорт належить до повітряного, наземного, водного?
- Ви сьогодні гарно попрацювали! Молодці!
Тема:
Вивчення літери « Зз». Малюнкові приклади на віднімання в межах 1-8. Види посуду (презентація). Його місце та матеріали виготовлення (глиняний, керамічний, металевий, пластиковий). Вправи на розвиток уваги.
Мета:
Вивчення літери «Зз», звука /з/. Закріплення знаків: «-» і «=». Розвиток уваги. Виховання шанобливого ставлення до предметів побуту.
Спечем хлібчик
Спечем, спечем хлібчик
Дітям на обiдчик.
Найбільшому - хліб місити,
А тобі - воду носити,
А тобі - в печі палити,
А тобі - дрова рубати,
А малому - замітати.
Тільки хліба напекли - танцювати почали.
Це робота не легка - витинати гопака.
(Розгинаємо пальчики, починаючи з великого. В кінці імітуємо пальчиками танок).
- Діти будуть будувати літери. Потрібно з кольорового паперу вирізати деталі літер і показати, як складати літери, а потім складає дитина.
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру ми вивчали?
- Який посуд ви запам’ятали?
- А який у вас посуд вдома?
- Ви сьогодні гарно попрацювали! Молодці!
Тема:
Друкування літери «З». Вивчення цифри 9. Відновлення числового ряду 1- 9 . Слова- ознаки. Кольори в природі.
Мета:
Навички друкування літери «З». Вивчення цифри 9. Вивчення слів -ознак. Вивчення кольорів природи. Розвиток пам’яті.
Спечем, спечем хлібчик
Дітям на обiдчик.
Найбільшому - хліб місити,
А тобі - воду носити,
А тобі - в печі палити,
А тобі - дрова рубати,
А малому - замітати.
Тільки хліба напекли - танцювати почали.
Це робота не легка - витинати гопака.
(Розгинаємо пальчики, починаючи з великого. В кінці імітуємо пальчиками танок).
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру ви сьогодні друкували?
- Яку цифру вивчали?
- Назвіть слова – ознаки, до слова СТІЛ(дерев`янний, твердий, круглий..)
- Ви сьогодні гарно попрацювали! Молодці!
Тема:
Вивчення літери «Сс». Друкування цифри 9. Повторення геометричних фігур (малюнок з геометричними фігурами).
Вивчення вірша за мнемотаблицею «Сонце довго вже не світить».
Мета:
Вивчення літери « С», звука /С/. Удосконалення друкування цифр. Закріплення вивчених фігур. Розвиток пам’яті, мислення.
- У Лісі (відео нижче)
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру сьогодні вчили?
- Яку цифру друкували?
- Яка картинка у вас вийшла з аплікації?
- До якого виду транспорту відноситься корабель?
- Ви сьогодні розумашки!
Тема:
Читання та друкування складів з літерою С. Вправи на повторення вивчених цифр. Вправи на розвиток мислення (домальовування фігур). Інструменти в побуті та в роботі.
Мета:
Удосконалення навичок читання. Закріплення вивчених цифр.
Розвиток мислення, уяви.
Пальчикова гра "Рукавичка"
Мишка-матуся знайшла рукавичку,
(Розкрити долоньку, розчепірити пальчики, кілька разів повернути руки то долонями, то зовнішньою стороною вгору.)
Всіх мишеняток до неї покличе.
(Робити закликаючий жест, згинаючи і розгинаючи пальчик.)
Хлібчика скибку дасть покусати,
(Кінчиком великого пальчика по черзі стукати по кінчиках інших пальчиків.)
Їх обійме і вкладатиме спати.
(Складені разом долоньки покласти під щічку).
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Якими інструментами ви користувались та бачили?
- Яку букву ми сьогодні писали?
- Ви сьогодні старанно попрацювали!
Тема:
Вивчення та друкування літери «Тт». Усний порядковий рахунок (перший,
другий, … , дев’ятий). Ігри на розвиток спритності ( лисичка – зайчик, ігри з м’ячами, скакалкою). Опис малюнка. Вправи на розвиток уваги.
Мета:
Вивчення літери «Тт». Удосконалення навичок друкування, порядкового рахунку. Розвиток спритності, уваги, розвиток зв’язного мислення.
Пальчикова гра "Рукавичка"
Мишка-матуся знайшла рукавичку,
(Розкрити долоньку, розчепірити пальчики, кілька разів повернути руки то долонями, то зовнішньою стороною вгору.)
Всіх мишеняток до неї покличе.
(Робити закликаючий жест, згинаючи і розгинаючи пальчик.)
Хлібчика скибку дасть покусати,
(Кінчиком великого пальчика по черзі стукати по кінчиках інших пальчиків.)
Їх обійме і вкладатиме спати.
(Складені разом долоньки покласти під щічку).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру сьогодні вивчали?
- Які слова на неї починаються?
- Давайте порахуємо порядковим рахунком?
- Ви сьогодні старанно попрацювали!
Тема:
Друкування та читання простих слів з літерою «Т». Порядковий рахунок.
Зима ( явища та події в житті тварин, птахів, дерев, людей).
Вправи на розвиток мислення (Що зайве?).
Мета:
Удосконалення навичок читання та друкування. Закріплення порядкового рахунку. Розвиток мислення. Виховання дбайливого ставлення до тварин, птахів.
Пальчикова гра "Рукавичка"
Мишка-матуся знайшла рукавичку,
(Розкрити долоньку, розчепірити пальчики, кілька разів повернути руки то долонями, то зовнішньою стороною вгору.)
Всіх мишеняток до неї покличе.
(Робити закликаючий жест, згинаючи і розгинаючи пальчик.)
Хлібчика скибку дасть покусати,
(Кінчиком великого пальчика по черзі стукати по кінчиках інших пальчиків.)
Їх обійме і вкладатиме спати.
(Складені разом долоньки покласти під щічку).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
- Опрацювати завдання у зошиті !
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру друкували?
- Яку пору року вивчали?
- Як одягаються люди узимку?
- Ви сьогодні старанно попрацювали!(Для різноманітності оцінювання використовуйте дитячі штампики).
Тема:
Вивчення та друкування літери «Пп». Вивчення цифри 0. Поняття: крапка, лінія (пряма, крива, ламана). Вправи на розвиток уваги.
Мета:
Вивчення літери «П». Удосконалення навичок друкування. Вивчення понять: крапка, лінія. Розвиток уваги.
От і осінь. Поспішай - час збирати урожай!
На город ідуть малята, (Крокуємо другим і третім пальцями обох рук у повітрі).
Будуть овочі збирати:
Огірочок, картоплина, (Загинаємо ,по черзі, всі пальчики).
Морква, ріпа, цибулина.
Поможіть порахувати,
Скільки овочів, малята?
Один, два, три, чотири, п'ять. (Рахуємо пальчики, розкриваючи їх, по черзі).
Кругла ,наче буква О,
Цифра нуль або ніщо.
Той її запам’ятає,
Хто віночки заплітає.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру сьогодні вчили?
- Яку цифру вчили?
- На що схожа цифра 0?
- Які є лінії?
- Ви сьогодні старанно попрацювали!(Для різноманітності оцінювання використовуйте дитячі штампики).
Тема:
Друкування та читання складів з літерою «П».
Часові уявлення (день, ніч, частини доби).
Закріплення видів ліній. Усні вправи на закріплення вивчених цифр 0-9. Вправи на розвиток моторики руки.
Мета:
Удосконалення навичок читання та друкування. Вивчення часових уявлень. Закріплення видів ліній, вивчених ліній. Розвиток моторики руки.
От і осінь. Поспішай - час збирати урожай!
На город ідуть малята, (Крокуємо другим і третім пальцями обох рук у повітрі).
Будуть овочі збирати:
Огірочок, картоплина, (Загинаємо ,по черзі, всі пальчики).
Морква, ріпа, цибулина.
Поможіть порахувати,
Скільки овочів, малята?
Один, два, три, чотири, п'ять. (Рахуємо пальчики, розкриваючи їх, по черзі).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру повторювали?
- Давайте порахуємо від 0-10.
- То що ми робимо удень; вночі?
Тема:
Вивчення літери «Кк». Друкування цифри 0. Вправи на розвиток пам’яті засобом ейдетики(вивчення вірша). Вправи на розвиток логіки.
Мета:
Продовження вивчення літер алфавіту. Удосконалення навичок друкування. Розвиток пам’яті, уваги.
От і осінь. Поспішай - час збирати урожай!
На город ідуть малята, (Крокуємо другим і третім пальцями обох рук у повітрі).
Будуть овочі збирати:
Огірочок, картоплина, (Загинаємо ,по черзі, всі пальчики).
Морква, ріпа, цибулина.
Поможіть порахувати,
Скільки овочів, малята?
Один, два, три, чотири, п'ять. (Рахуємо пальчики, розкриваючи їх, по черзі).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру вивчали?
- Яку цифру друкували?
- Давайте пригадаємо вірш про зайчика.
- Ви сьогодні старанно попрацювали!(Для різноманітності оцінювання використовуйте дитячі штампики).
- Ви мої розумашки!
Тема:
Друкування літери «К» та читання складів.
Складання простої історії по малюнку. Вивчення числа 10.
Послідовність подій (немовля, дитини, підліток, чоловік, дідусь).
Мета:
Удосконалення навичок друкування та читання. Вивчення числа 10. Встановлення послідовності подій. Розвиток зв’язного мовлення.
Пальчикова гра "Kвіткa"
Сяє сонечко привітне -
Kвіткa з пуп‘янки розквітне.
(Пучки пальців обох рук зімкнути. Долоньки трішки круглясті, схожі на пуп‘янок. Нижні частини долонь притиснути одну до одної, а пальці широко розставити по колу i трохи вигнути. Утворюється велика квіткa, що розпустилася).
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру сьогодні повторювали?
- Яке число сьогодні вчили?
-З яких цифр воно складається?
- Давайте пригадаємо нашу історію, яку ми склали.
- Ви мої розумашки!
Тема:
Вправи на визначення складів в кінці слова. Друкування цифри 10. Усні приклади в межах 10. Вертикальні та горизонтальні лінії. Вправи на розвиток логіки (знайди 10 відмінностей на малюнку).
Мета:
Удосконалення навичок друкування, вираховування математичних рівностей. Вивчення вертикальних та горизонтальних ліній. Розвиток слухового сприйняття та логіки.
Пальчикова гра "Kвіткa"
Сяє сонечко привітне -
Kвіткa з пуп‘янки розквітне.
(Пучки пальців обох рук зімкнути. Долоньки трішки круглясті, схожі на пуп‘янок. Нижні частини долонь притиснути одну до одної, а пальці широко розставити по колу i трохи вигнути. Утворюється велика квіткa, що розпустилася).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку цифру ми сьогодні друкували?
- Що таке вертикальні лінії?
Що таке горизонтальні лінії?
- Ви сьогодні молодці!
Тема:
Вивчення літери «Жж». Вправи на порівняння цифр (<,>,=). Дні тижня. Вправи на розвиток уваги.
Мета:
Продовжуємо вивчати літери. Вивчення днів тижня. Закріплення знаків порівняння. Розвиток уваги.
Пташенята в гнiздi
Полетіла пташка-мати
Малюкам жуків шукати.
А малята не літають -
Із гніздечка виглядають.
(Bci пальці правої руки обхопити долонею. Утворити „гніздо". Коли ворушити пальцями правої руки, створюється враження, що у „гнiздi" живі пташенята).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру вивчали?
- На що схожа літера Ж?
- Давайте повторимо дні тижня?
- Ви сьогодні молодці! Пограйте з дітками у їхню улюблену гру.)
Тема:
Виокремлення першого складу в словах. Друкування вивчених цифр. Режим дня дитини. Опис малюнка з геометричними фігурами. Вправи на розвиток уваги.
Мета:
Удосконалення навичок друкування цифр. Розвиток зв’язного мовлення, слуху, уваги.
Пташенята в гнiздi
Полетіла пташка-мати
Малюкам жуків шукати.
А малята не літають -
Із гніздечка виглядають.
(Bci пальці правої руки обхопити долонею. Утворити „гніздо". Коли ворушити пальцями правої руки, створюється враження, що у „гнiздi" живі пташенята).
- Повторюємо дні тижня(називаємо усно і переглядаємо відео)
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Який режим дня дитини?
- Давайте переглянемо малюнок з геометричних фігур та пригадаємо з яких частин він складається.
- Ви сьогодні молодці! Пограйте з дітками у їхню улюблену гру.)
Тема:
Друкування та читання складів з літерою «Жж». Зимові види спорту. Лабіринт. Усний рахунок 0-10. Зворотній рахунок 10-0. Приклади.
Мета:
Удосконалення навичок друкування та читання. Вивчення зворотнього рахунку 10-0. Розвиток мислення. Вивчення зимових видів спорту та виховання безпечного поводження під час них.
Задрімав мізинчик трішки,
Безіменний - стриб у ліжко,
А середній там лежить,
Вказівний давно вже спить.
Вранці вci вони схопились враз -
В дитсадочок бігти час.
(По черзі загинаємо пальчики до долоні. Потім великим пальцем торкаємося усіх інших - „будимо". Розкриваємо всі пальці „враз")
-Співайте разом з дитиною!Чітко вимовляйте слова зі звуком /ж/.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру повторювали?
- Давайте порахуємо від 0-10, 10-0.
- Які види спорту запам’ятали?
Ви сьогодні молодці!
-Якщо дітки ще активні, то для закріплення літери «Ж», можна пограти в гру . (Додаток 1)
Тема:
Виокремлення звуків в словах. Одяг, взуття та головний убір взимку. Вправи на розвиток уваги. Об’ємні геометричні фігури ( куб, куля, циліндр).
Мета:
Удосконалення навичок виокремлення звуків в словах. Вивчення об’ємних геометричних фігур. Розвиток уваги.
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Назвіть об’ємні геометричні фігури які ми вивчили.
- Який зимовий одяг ви запам’ятали?
- Що ви одягаєте взимку?
- Ви сьогодні молодці!
Тема:
Вивчення літери «Дд». Слова протилежні за значенням. Цифри – сусіди. Вправи на розвиток уваги.
Мета:
Продовження вивчення літер. Вивчення слів протилежних за значенням. Розвиток уваги.
Задрімав мізинчик трішки,
Безіменний - стриб у ліжко,
А середній там лежить,
Вказівний давно вже спить.
Вранці вci вони схопились враз -
В дитсадочок бігти час.
(По черзі загинаємо пальчики до долоні. Потім великим пальцем торкаємося усіх інших - „будимо". Розкриваємо всі пальці „враз")
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру ми сьогодні вивчали?
- Які сусіди у цифри 4, 6, 2, 8?
- Назвіть слова протилежні до слова: високий, старий, світлий.
- Ви сьогодні молодці!
Тема:
Друкування та читання складів з літерою «Д». Порівняння предметів за розміром (великий-маленький, низький-високий, широкий -вузький). Порядковий рахунок. Орієнтування в просторі: вліво, вправо. Вправи на розвиток зорової пам’яті.
Мета:
Удосконалення навичок читання та друкування. Закріплення порядкового рахунку. Навички орієнтування в просторі. Розвиток пам’яті.
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру повторювали?
- Давайте порахуємо порядковим рахунком.
- Дек права ручка; де ліва ручка?
Тема:
Визначення останнього звука в слові. Асоціації за кольором. Малюнкові приклади. Навички читання малюнкових прикладів. Читання казки. Вправи на розвиток логіки.
Мета:
Навички читання малюнкових прикладів. Розвиток асоціативного мислення. Розвиток фонематичного слуху, логіки.
Задрімав мізинчик трішки,
Безіменний - стриб у ліжко,
А середній там лежить,
Вказівний давно вже спить.
Вранці вci вони схопились враз -
В дитсадочок бігти час.
(По черзі загинаємо пальчики до долоні. Потім великим пальцем торкаємося усіх інших - „будимо". Розкриваємо всі пальці „враз")
-Співайте разом з дитиною!
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Давайте прочитаємо приклади:1+3, 4+2.
- Яку казку ми сьогодні читали?
- Ви сьогодні молодці!
- Потанцюйте з дітками під їх улюблену музику!
Тема:
Вивчення літери «Рр». Вивчення вірша на літеру «Р». Зворотній рахунок 10-0. Усне виокремлення чисел – сусідів. Порівняння предметів за розміром (вузький – широкий, довгий – короткий). Опис малюнка на тему: «Сім’я».
Мета:
Вивчення літер. Закріплення чисел – сусідів. Розвиток зв’язного мовлення. Виховання любові до сім’ї.
Перший пальчик - наш дiдycь,
Другий пальчик - то бабуся,
Третій пальчик - наш татусь,
А четвертий - то матуся,
А мізинчик - наш малюк,
Biн сховався тут.
(Показуємо на пальчик та кажемо: „перший пальчик...", i продовжуємо гру, загинаючи кожен пальчик).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру сьогодні вивчали?
- Порахуємо від 10-0.
- Що таке сім’я?
- Ви сьогодні молодці!
Тема:
Друкування та читання складів з літерою «Р». Порівняння предметів за кількістю. Набір картино з теми «Вчинки: гарні та погані». Лабіринт.
Мета:
Удосконалення навиків друкування та читання. Розвиток навичок порівняння. Розвиток мислення. Виховання гарних вчинків у діток.
Перший пальчик - наш дiдycь,
Другий пальчик - то бабуся,
Третій пальчик - наш татусь,
А четвертий - то матуся,
А мізинчик - наш малюк,
Biн сховався тут.
(Показуємо на пальчик та кажемо : „перший пальчик...", i продовжуємо гру, загинаючи кожен пальчик).
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру ми сьогодні повторювали?
- Які ви сьогодні вчили вчинки?
- Що відноситься до гарних вчинків?
- Що відноситься до поганих вчинків?
- Ви сьогодні молодці!
Тема:
Вправи на визначення останнього складу в словах. Вправи на розвиток уваги. Друкування вивчених цифр. Розвиток моторики руки (штрихування). Опис малюнка.
Мета:
Удосконалення навичок визначення останнього складу в словах. Друкування цифр. Розвиток зв’язного мовлення, уваги, моторики руки.
Перший пальчик - наш дiдycь,
Другий пальчик - то бабуся,
Третій пальчик - наш татусь,
А четвертий - то матуся,
А мізинчик - наш малюк,
Biн сховався тут.
(Показуємо на пальчик та кажемо : „перший пальчик...", i продовжуємо гру, загинаючи кожен пальчик).
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Які цифри ми сьогодні друкували?
- То як ми можемо допомагати птахам взимку!
- Ви сьогодні молодці!
Тема:
Вивчення літери «Фф». Орієнтація у просторі (вперед-назад, вліво-вправо). Встановлення послідовності дій. Різновиди музичних інструментів (духові, шумові, струнні, ударні). Малюнкова задача на додавання.
Мета:
Вивчення літери «ф». Удосконалення навичок орієнтації в просторі. Встановлення послідовності дій. Ознайомлення з малюнковою задачею.
Перший пальчик - наш дiдycь,
Другий пальчик - то бабуся,
Третій пальчик - наш татусь,
А четвертий - то матуся,
А мізинчик - наш малюк,
Biн сховався тут.
(Показуємо на пальчик та кажемо : „перший пальчик...", i продовжуємо гру, загинаючи кожен пальчик).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру сьогодні вивчали?
Які музичні інструменти ви сьогодні вивчили?
- Ви сьогодні молодці!
Тема:
Друкування літери та слів з літерою «Фф». Вправи на закріплення вивчених цифр. Вправи на розвиток мислення. Усне утворення словосполучень (зелене ліжко, зелений шарф, зелена куля).
Мета:
Удосконалення навичок друкування літер та цифр. Розвиток мислення. Розвиток навичок утворення словосполучень.
Перший пальчик - наш дiдycь,
Другий пальчик - то бабуся,
Третій пальчик - наш татусь,
А четвертий - то матуся,
А мізинчик - наш малюк,
Biн сховався тут.
(Показуємо на пальчик і кажемо : „перший пальчик...", i продовжуємо гру, загинаючи кожен пальчик).
-Після перегляду відео,назвіть з дитиною дні тижня.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яку літеру сьогодні друкували?
- А зараз я вам починаю словосполучення а ви продовжуєте.
- Червоне (яблуко, м’яч, полуниця…), зелений ( кубик, автомобіль, горох…), жовте ( сонечко, грушка, лимон…).
- Ви сьогодні молодці!(Заохочення і оцінювання діток на розсуд батьків, вихователів…)
Тема:
Вивчення літери «Хх» та друкування. Дія віднімання. Письмо. Вправи на розвиток уваги. Опис малюнка .
Мета:
Вивчити нову літеру «Х» та читати склади з нею. Повторити дію віднімання та знак “-“.Розвивати мовлення та збагачувати словниковий запас діток.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Згадати ще інші професії .
- Описати професію «Художника».
-Які Ви сьогодні молодці!
- Обійняти та поцілувати дитя за старанність.)
Тема:
Друкування літери «Х». Звук [х] у словах. Рахунок 0 – 10.
Усне утворення слів.
Мета:
Розвиток мислення, вчити виокремлювати звук[х] з-поміж інших. Повторити цифри, вчитися ставити запитання до слів.
- Обговорення погоди цього дня та опис пори року.
- Вірш - руханка.
Черепаха тягне шию,
Хоче бачити усе,
Може хтось капусти листя
Чи морквину принесе.
Чіпси їй даю смачні,
Черепаха каже-НІ.
Про здоров’я вона дбає
Вітаміни споживає.(Рухи вигадуєте за змістом вірша).
-Співайте разом з дитиною!Дітки це полюбляють.Це теж спільна діяльність.
1.Питання по вивченому матеріалу.
- Яка тваринка тобі подобається ?
-Чому?
- Які тваринки є у тебе вдома ?
-Намалюй їх.(За бажанням дитини).
-Які Ви сьогодні молодці!
- Обійняти та поцілувати дитя за старанність.)
Тема:
Сприйняття звуків у словах. Підібрати потрібну „латку”. Друкування вивчених цифр. Герої мультфільмів.
Мета:
В ігровій формі вчити чути звуки у словах.Розвивати мислення та пам’ять.Вчити концентрувати увагу на дрібних деталях.
- Обговорення погоди цього дня та опис пори року.
"Чарівний м'ячик"Ми січем,січем капусту(руки ніби ножі, ріжуть)
І гарненько моркву трем(кулачками терти один об один)
І ще солі додаєм(імітуємо соління)
Кладемо усе до бочки(плескаємо )
Гарно котим бочку в льох(крутимо руками)
Як стомилися ми «ОХ!!!!»(витираємо лоб і промовляємо ОХ)
1.Питання по вивченому матеріалу.
1.Розкажи про свій улюблений мультик чи казочку та його героїв.
2.Намалюй їх.(За бажанням)
- Подякувати та похвалити за старанність.