1
1 заняття
Тема:

Ігри на знайомство.
Пальчикові вірші.
Поняття: цифра, буква.
Різниця між цими поняттями.
Вивчення звука /а/,букви «Аа».
Вивчення числа і цифри 1.
Вправи на розвиток логіки.
Мета:
Розвивати мовлення, пам’ять, фантазію, мислення. Засвоєння нового матеріалу.
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! В добру путь !

2
2 заняття
Тема:


Друкування літери «Аа», та цифри 1.
Особливості кожної пори року.
Опис малюнка.
Вправи на розвиток мислення.
Розвиток моторики руки.
Мета:
Навчити дітей розрізняти пори року. Пояснити дітям написання літери «Аа» та цифри 1.Розвивати мовлення, мислення. Виховувати старанність, посидючість.
Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

3
3 заняття
Тема:


Вивчення літери «О,о». Частини потягу. Поняття – перший, останній, посередині. Осінні явища в природі та звички людей (збір урожая, опади, одяг, тварини, птахи, комахи). Усне вивчення числа і цифри 2.

Мета:

Навчати дітей розрізняти пори року .Вивчення нового матеріалу. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [о], позначенням його буквою

«Оо». Збагачувати активний словник дітей.

Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

4
4 заняття
Тема:

Вивчення звука /у/ ,букви «У,у». Друкування цифри 2. Штрихування. Вправи на розвиток уваги та пам’яті (гра «Меморі»). Геометричні фігури (коло, квадрат, прямокутник, трикутник). Аплікація.

Мета:

Навчати дітей розрізняти геометричні фігури .Вивчення нового матеріалу. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [у], позначенням його буквою

«Уу». Збагачувати активний словник дітей.

Сформувати у діток уявлення про різноманітність геометричних фігур. Виховувати старанність, посидючість, активність.

Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!

5
5 заняття
Тема:

Друкування букви «У». Рослини лісу, поля, саду (дерева, кущі, трави). Розвиток мовлення (порівняння фігур за кольором, розміром та положенням в просторі). Вивчення цифри 3. Розвиток логіки.

Мета:

Навчати дітей розрізняти рослини лісу, поля, саду. Розвивати моторику руки дитини, розвивати мовлення дітей.

Збагачувати активний словник дітей.

Сформувати у діток уявлення про різноманітність геометричних фігур. Виховувати старанність, посидючість, активність.

Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу! Ви побачите ще кращі результати!

6
6 заняття
Тема:

Вивчення літери Іі. Групування предметів (дуб, береза – дерева; троянда, ромашка – квіти; смородина, аґрус – кущі). Друкування цифри 3. Змішування кольорів (червоний, жовтий, зелений). Розвиток мислення.

Мета:

Ознайомити учнів з артикуляцією звука [і], позначенням його буквою

«Іі». Навчити друкувати цифру 3. Навчати дітей групувати рослини лісу, поля, саду .Розвивати моторику руки дитини, розвивати мовлення дітей.

Збагачувати активний словник дітей.

Сформувати у діток уявлення про різноманітність кольорів у природі . Виховувати старанність, посидючість, активність, цікавість до навчання.

Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу! Ви побачите ще кращі результати!

7
7 заняття
Тема:

Вивчення та друкування букви « Ее». Що роблять тварини? (презентація). Вправи на розвиток пам’яті (гра «Меморі»).

 Вивчення числа і цифри 4.

Мета:

Ознайомити учнів з друкованою буквою «Ее», вчити писати малу й

велику літери. Удосконалювати навички звуко-складового аналізу слів.

Розвивати рухи пальців правої руки . На основі практичних дій з предметами формувати вміння лічити предмети.

Вчити співвідносити число із кількістю предметів.

Ознайомити з назвами цифр.

 Виховувати акуратність, уважність. Ознайомити дітей з тваринами та їхніми діями.

- Шановні батьки та вчителі , не жалійте похвали для своїх діток!
-Не хвилюйтесь ,якщо Ваша дитина ,не впоралась з останнім завданням. Їй ще бракує вміння виконати цю роботу.
-У неї буде ще безліч можливостей розвивати своє логічне мислення, протягом нашого навчального курсу «Весела Навчалочка» .
- Обійміть свою малечу за гарну роботу!




8
8 заняття
Тема:

Вивчення літери «Ии». Закріплення вивчених літер.

Овочі (казка „Ходить гарбуз по городу”). Друкування цифри 4.

Розвиток пам’яті. Опис малюнка.

Мета:

Вивчити нову літеру. Вчити виділяти звуки в словах. Повторити цифру 4. Учити друкувати цифру 4.Розвивати пам`ять.

Виховувати старанність і посидючість.

-Шановні батьки та вчителі ,не жалійте похвали для своїх діток! Це їх спонукає до нових звершень! Обійміть свою малечу за гарну роботу!



9
9 заняття
Тема:

Друкування літери «Ии». Асоціації за кольором .Вивчення вірша „Дзінь, дзелень, біжить трамвайчик...” Вивчення цифри 5. Розвиток уваги.

Мета:

Ознайомити учнів з друкованою буквою «Ии», вчити писати малу й велику літери. Удосконалювати навички виокремлення звуку зі слів.

Розвивати рухи пальців правої руки . На основі практичних дій з предметами формувати вміння лічити предмети.

Вчити співвідносити число з кількістю предметів; ознайомити з назвою цифри 5. Розвивати пам`ять за допомогою асоціацій.

 Виховувати акуратність,уважність.


10
10 заняття
Тема:

Вивчення літери Мм. Орієнтація в просторі (зліва, справа).

Вправи на закріплення та друкування цифри 5.

Поняття «порівну, однаково». Знак «дорівнює».

Вправи на розвиток мислення (знайди відмінності між двома малюнками).

Мета:

Розвиток мислення, пам’яті; засвоєння нового матеріалу; розвиток слухового сприйняття.


11
11заняття
Тема:

Друкування складів з літерою «М». Порівняння предметів (більше, менше). Поняття «пара предметів». Вправи на мислення.

Друкування складів з літерою «М». Порівняння предметів (більше, менше). Поняття «пара предметів». Вправи на мислення.

Мета:

Продовжити вивчати літеру «Мм». Удосконалювати навички друкування складів з цією літерою. Розвивати логічне мислення, дрібну моторику. Виховувати інтерес до читання.

- Обійміть свою малечу за гарну роботу!



12
12 заняття
Тема:

Вивчення та друкування літери «Нн». Математичні знаки при порівнянні предметів (<,>). Згадування вірша «Дзінь-дзелень! —

біжить трамвайчик».

Правила поведінки на дорозі та в транспорті твого міста (опис малюнка). Розвиток уяви.

Мета:

Вивчення нового матеріалу. Розвиток мовлення, уяви. Виховання поведінки у громадських місцях.

Шановні батьки ,в знак подяки за гарну роботу, пограйте з дитиною в гру,яку вона полюбляє!



13
13 заняття

Тема:

Читання складів з звуком /Н/. Складання геометричних фігур з паличок (ромб, трапеція, п’ятикутник, шестикутник). Вивчення цифри 6. Правила поведінки на природі. Гриби (їстівні та отруйні). Розвиток логіки.

Мета:

Розвиток навичок читання. Розвиток логіки. Виховання бережливого ставлення до природи.

-Дитина набагато охочіше прийме вказівки, радо виконуватиме їх, якщо буде переконаною в тому, що її люблять. 
-Постарайтеся поменше читати мораль, установлювати заборони, указувати, карати, тиснути і побільше виявляйте тепла, доброзичливості, спокою, терпіння, ласки, поблажливості, навіть ціною деяких компромісів.                                      



14
14 заняття

Тема:

Вивчення літери «Лл». Друкування цифри 6. Усні вправи на закріплення знаків при порівнянні предметів. Правила поведінки в людних місцях (супермаркет, базар, вокзал, парк). Вправи на розвиток мовлення.

Мета:

Ознайомити дітей з буквою «ел», звуком /л/.Вчити друкувати цифру 6. Розвивати зв’язне мовлення, увагу, мислення. Вдосконалювати обчислювальні навички. Вчити правила поведінки в людних місцях.


15
15 заняття

Тема:

Друкування літери «Л», читання складів. Розвиток моторики руки (штрихування). Вивчення цифри 7. Кольори веселки.

Мета:

Закріплення літер «Л». Вчимось друкувати літеру «Л», вчити цифру 7, кольори веселки; продовжуємо вчитися читати склади. Розвивати дрібну моторику руки, увагу, мислення. Виховуємо охайність та інтерес до навчання.


16
16 заняття

Тема:

Вивчення літери «Бб». Розпорядок дня дитини. Опис малюнка. Пропис цифри 7. Логічні ланцюжки.

Мета:

Ознайомити учнів зі звуком /б/, буквою «бе», що його позначає. Вчити діток правильно артикулювати звук, виділяти його у словах. На основі практичних дій з предметами, формувати в учнів вміння лічити предмети. Вчити співвідносити число з кількістю предметів. Розвивати

спостережливість.Навчити прописувати цифру 7.Розвивати логічне мислення.


17
17 заняття

Тема:

Друкування літери «Б». Дія додавання. Знак плюс. Малюнкові приклади. Професії, які допомагають людям. Місце роботи та інструменти праці (будівельник, вихователь, вчитель, садівник, повар). Лабіринт.

Мета:

Закріплення літери «Б». Ознайомлення з дією додавання. Вивчення професій та їх користь для людей. Розвиток мислення. Виховання охайного ставлення до роботи в зошиті.

- Шановні батьки підтримуйте своїх діток! Навчання для них-робота.В якій Вони потребують підтримки.



18
18 заняття

Тема:

Вивчення літери «Вв». Дія віднімання. Знак мінус. Малюнкові приклади. Професії, які допомагають людям. Місце роботи та інструментів праці (перукар, медсестра, лікар, пілот, пожежник, поліцейський). Розвиток уваги.

Мета:

Ознайомлення учнів з новою літерою, знаком мінус, дією віднімання. Продовження вивчення професій. Розвиток уваги, мислення.

- Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток!
- Обійміть свою малечу за гарну роботу!




19
19 заняття

Тема:

Читання складів з вивченими літерами. Вивчення цифри 8. Закріплення теми «Професії, які допомагають людям. Місце роботи та інструменти праці».

Мета:

Удосконалення навиків читання. Повторення цифр. Вивчення цифри 8. Закріплення знань про професії людей. Виховання шанобливого ставлення до кожної професії.

- Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток!
-Якщо Ваша дитина ,не впоралась з усіма завданнями самостійно,але старалась і завершувала їх до кінця-це заслуговує найвишої похвали!
- Обійміть свою малечу за гарну роботу і за наполегливість!




20
20 заняття

Тема:

Друкування слів з вивчених літер. Державні символи України (прапор, герб, гімн, вишиванка, калина). Друкування цифри 8. Вправи на розвиток орієнтації в просторі.

Мета:

Удосконалення навиків друкування слів. Друкування цифр. Розвиток орієнтації в просторі. Знайомство з державними символами України .Розвиток фонематичного слуху, уваги. Виховання патріотичного ставлення до своєї  країни.


21
21 заняття

Тема:

Вивчення та друкування літери Гг. Малюнкові рівності в межах 1-8. Розгадування загадок про тварин. Ігри на розвиток пам’яті.

Мета:

Вивчення та друкування літери «Г». Закріплення знань про рівності. Розвиток мислення, уяви, пам’яті.


22
22 заняття

Тема:

Прості слова та склади з літерою «Г». Малюнкові приклади на додавання в межах 1-8. Водний, повітряний, наземний транспорт. Вправи на розвиток пам’яті (гра «Меморі»).

Мета:

Закріплення вивченої літери. Удосконалення навичок читання та друкування слів. Поглиблення знань про транспорт. Розвиток пам’яті.


23
23 заняття

Тема:

Вивчення літери « Зз». Малюнкові приклади на віднімання в межах 1-8. Види посуду (презентація). Його місце та матеріали виготовлення (глиняний, керамічний, металевий, пластиковий). Вправи на розвиток уваги.

Мета:

Вивчення літери «Зз», звука /з/. Закріплення знаків:  «-» і «=». Розвиток уваги. Виховання шанобливого ставлення до предметів побуту.


24
24 заняття

Тема:

Друкування літери «З». Вивчення цифри 9. Відновлення числового ряду 1- 9 . Слова- ознаки. Кольори в природі.

Мета:

Навички друкування літери «З». Вивчення цифри 9. Вивчення слів -ознак. Вивчення кольорів природи. Розвиток пам’яті.

- Шановні батьки ,ось і закінчився перший триместр наших занять.Ми впевнені,що Ви найкращі вчителі для своїх діток! Так тримати!




25
25 заняття

Тема:

Вивчення літери «Сс». Друкування цифри 9. Повторення геометричних фігур (малюнок з геометричними фігурами).

 Вивчення вірша за мнемотаблицею «Сонце довго вже не світить».

Мета:

Вивчення літери « С», звука /С/. Удосконалення друкування цифр. Закріплення вивчених фігур. Розвиток пам’яті, мислення.


26
26 заняття

Тема:

Читання та друкування складів з літерою С. Вправи на повторення вивчених цифр. Вправи на розвиток мислення (домальовування фігур). Інструменти в побуті та в роботі.

Мета:

Удосконалення навичок читання. Закріплення вивчених цифр.

 Розвиток мислення, уяви.


27
27 заняття

Тема:

Вивчення та друкування літери «Тт». Усний порядковий рахунок (перший,

             другий, … , дев’ятий). Ігри на розвиток спритності ( лисичка – зайчик, ігри з м’ячами, скакалкою). Опис малюнка. Вправи на розвиток уваги.

Мета:

Вивчення літери «Тт». Удосконалення навичок друкування, порядкового рахунку. Розвиток спритності, уваги, розвиток зв’язного мислення.

- Шановні батьки та вчителі, не жалійте похвали для своїх діток!
- Дітки можуть бути не завжди уважними,активними,і бажати навчатись,але Ви-дорослі наставники для своєї дитини.І маєте проявляти терплячість і толерантність до своїх малюків!
- Обов`язково обійміть свою малечу за гарну роботу!




28
28 заняття

Тема:

Друкування та читання простих слів з літерою «Т». Порядковий рахунок.

Зима ( явища та події в житті тварин, птахів, дерев, людей).

Вправи на розвиток мислення (Що зайве?).

Мета:

Удосконалення навичок читання та друкування. Закріплення порядкового рахунку. Розвиток мислення. Виховання дбайливого ставлення до тварин, птахів.


29
29 заняття

Тема:

Вивчення та друкування літери «Пп». Вивчення цифри 0. Поняття: крапка, лінія (пряма, крива, ламана). Вправи на розвиток уваги.

Мета:

Вивчення літери «П». Удосконалення навичок друкування. Вивчення понять: крапка, лінія. Розвиток уваги.


30
30 заняття

Тема:

Друкування та читання складів з літерою «П».

Часові уявлення (день, ніч, частини доби).

Закріплення видів ліній. Усні вправи на закріплення вивчених цифр 0-9. Вправи на розвиток моторики руки.

Мета:

Удосконалення навичок читання та друкування. Вивчення часових уявлень. Закріплення видів ліній, вивчених ліній. Розвиток моторики руки.


31
31заняття

Тема:

Вивчення літери «Кк». Друкування цифри 0. Вправи на розвиток пам’яті засобом ейдетики(вивчення вірша). Вправи на розвиток логіки.

Мета:

Продовження вивчення літер алфавіту. Удосконалення навичок друкування. Розвиток пам’яті, уваги.


32
32 заняття

Тема:

Друкування літери «К» та читання складів.

Складання простої історії по малюнку. Вивчення числа 10.

 Послідовність подій (немовля, дитини, підліток, чоловік, дідусь).

Мета:

Удосконалення навичок друкування та читання. Вивчення числа 10. Встановлення послідовності подій. Розвиток зв’язного мовлення.


33
33 заняття

Тема:

Вправи на визначення складів в кінці слова. Друкування цифри 10. Усні приклади в межах 10. Вертикальні та горизонтальні лінії. Вправи на розвиток логіки (знайди 10 відмінностей на малюнку).

Мета:

Удосконалення навичок друкування, вираховування математичних рівностей. Вивчення вертикальних та горизонтальних ліній. Розвиток слухового сприйняття та логіки.

- Шановні батьки та вчителі ,в кінці заняття дитина має залишатись з позитивними емоціями,щоб надалі Вона хотіла навчатися і навчання для неї було цікавим і не обтяжуючим.
-Подякуйте своєму малюку за гарно проведений час!




34
34 заняття

Тема:

Вивчення літери «Жж». Вправи на порівняння цифр (<,>,=). Дні тижня. Вправи на розвиток уваги.

Мета:

Продовжуємо вивчати літери. Вивчення днів тижня. Закріплення знаків порівняння. Розвиток уваги.


35
35 заняття

Тема:

Виокремлення першого складу в словах. Друкування вивчених цифр. Режим дня дитини. Опис малюнка з геометричними фігурами. Вправи на розвиток уваги.

Мета:

Удосконалення навичок друкування цифр. Розвиток зв’язного мовлення, слуху, уваги.


36
36 заняття

Тема:

Друкування та читання складів з літерою «Жж». Зимові види спорту. Лабіринт. Усний рахунок 0-10. Зворотній рахунок 10-0. Приклади.

Мета:

Удосконалення навичок друкування та читання. Вивчення зворотнього рахунку 10-0. Розвиток мислення. Вивчення зимових видів спорту та виховання безпечного поводження під час них.


37
37 заняття

Тема:

Виокремлення звуків в словах. Одяг, взуття та головний убір взимку. Вправи на розвиток уваги. Об’ємні геометричні фігури ( куб, куля, циліндр).

Мета:

Удосконалення навичок виокремлення звуків в словах. Вивчення об’ємних геометричних фігур. Розвиток уваги.


38
38 заняття

Тема:

Вивчення літери «Дд». Слова протилежні за значенням. Цифри – сусіди. Вправи на розвиток уваги.

Мета:

Продовження вивчення літер. Вивчення слів протилежних за значенням. Розвиток уваги.


39
39 заняття

Тема:

Друкування та читання складів з літерою «Д». Порівняння предметів за розміром (великий-маленький, низький-високий, широкий -вузький). Порядковий рахунок. Орієнтування в просторі: вліво, вправо. Вправи на розвиток зорової пам’яті.

Мета:

Удосконалення навичок читання та друкування. Закріплення порядкового рахунку. Навички орієнтування в просторі. Розвиток пам’яті.


40
40 заняття

Тема:

Визначення останнього звука в слові. Асоціації за кольором. Малюнкові приклади. Навички читання малюнкових прикладів. Читання казки. Вправи на розвиток логіки.

Мета:

Навички читання малюнкових прикладів. Розвиток асоціативного мислення. Розвиток фонематичного слуху, логіки.


41
41 заняття

Тема:

Вивчення літери «Рр». Вивчення вірша на літеру «Р». Зворотній рахунок 10-0. Усне виокремлення чисел – сусідів. Порівняння предметів за розміром (вузький – широкий, довгий – короткий). Опис малюнка на тему: «Сім’я».

Мета:

Вивчення літер. Закріплення чисел – сусідів. Розвиток зв’язного мовлення. Виховання любові до сім’ї.


42
42 заняття

Тема:

Друкування та читання складів з літерою «Р». Порівняння предметів за кількістю. Набір картино з теми «Вчинки: гарні та погані». Лабіринт.

Мета:

Удосконалення навиків друкування та читання. Розвиток навичок порівняння. Розвиток мислення. Виховання гарних вчинків у діток.


43
43 заняття

Тема:

Вправи на визначення останнього складу в словах. Вправи на розвиток уваги. Друкування вивчених цифр. Розвиток моторики руки (штрихування). Опис малюнка.

Мета:

Удосконалення навичок визначення останнього складу в словах. Друкування цифр. Розвиток зв’язного мовлення, уваги, моторики руки.


44
44 заняття

Тема:

Вивчення літери «Фф». Орієнтація у просторі (вперед-назад, вліво-вправо). Встановлення послідовності дій. Різновиди музичних інструментів (духові, шумові, струнні, ударні). Малюнкова задача на додавання.

Мета:

Вивчення літери «ф». Удосконалення навичок орієнтації в просторі. Встановлення послідовності дій. Ознайомлення з малюнковою задачею.


45
45 заняття

Тема:

Друкування літери та слів з літерою «Фф». Вправи на закріплення вивчених цифр. Вправи на розвиток мислення. Усне утворення словосполучень (зелене ліжко, зелений шарф, зелена куля).

Мета:

Удосконалення навичок друкування літер та цифр. Розвиток мислення. Розвиток навичок утворення словосполучень.


46
46 заняття

Тема:

Вивчення літери «Хх» та друкування. Дія віднімання. Письмо. Вправи на розвиток уваги. Опис малюнка .

Мета:

Вивчити нову літеру «Х» та читати склади з нею. Повторити дію віднімання та знак  “-“.Розвивати мовлення та збагачувати словниковий запас діток.


47
47 заняття

Тема:

Друкування літери «Х». Звук [х] у словах. Рахунок 0 – 10.

Усне утворення слів.

Мета:

Розвиток мислення, вчити виокремлювати звук[х] з-поміж інших. Повторити цифри, вчитися ставити запитання до слів.


48
48 заняття

Тема:

Сприйняття звуків у словах. Підібрати потрібну „латку”. Друкування вивчених цифр. Герої мультфільмів.

Мета:

В ігровій формі вчити чути звуки у словах.Розвивати мислення та пам’ять.Вчити концентрувати увагу на дрібних деталях.

- Шановні батьки (вчителі,вихователі,няні,домашні вчителі) та дітки ,ось Ви і перейшли екватор програми "Весела Навчалочка"!
- Ми віримо у те,що ця програма принесла тільки користь Вашій дитині.Її сприйняття стало обширніше, увага - більш стійкою,пам`ять -зберігає більшу кількість інформації,уява - розвиненіша (бо розвивається на основі попереднього досвіду дитини),мовлення- чітким і правильним.
- Запрошуємо Вас продовжити працювати за нашою програмою і отримати чудовий результат розвитку Вашої малечі !
- Ставте високі цілі і ніколи не зупиняйтесь на досягнутому!