Знайомство дітей з музичними інструментами починається вже в ранньому віці. Навчання починається з групи ударних інструментів, які не мають звукоряду. Діти грають на бубнах, дерев’яних ложках, кубиках, брязкальцях, музичних молоточках, дзвіночках. У цьому віці вони знайомляться з металофоном. У старшому віці діти починають грати на музичних інструментах які мають звукоряд. Існує кілька способів навчання грі на мелодійних музичних інструментах: по нотах, за колірним і цифровим позначенням, по слуху.
Найбільший розвиваючий ефект навчання досягається лише при грі по слуху. Цей спосіб вимагає постійного розвитку слуху, серйозної слуховий підготовки. Починаючи з молодшого віку ми спонукаємо дітей прислухатися до звуків мелодії, порівнювати їх, розрізняти по висоті. Щоб накопичувати слуховий досвід, розвивати слухове увагу у дітей, ми використовуємо дидактичні посібники, що моделюють рух мелодії вгору, вниз, на місці
Всі музично-дидактичні ігри відповідають віку дітей. На заняттях ми використовуємо прості, доступні і цікаві музично-дидактичні ігри, які спонукають дітей грати на різних музичних інструментах.
У процесі музично-дидактичних ігор у дошкільнят формується почуття товариства, відповідальності.
Цей вид діяльності розвиває пам’ять, почуття ритму, допомагає активізувати сором’язливих дітей.
Особливу роль в інструментуванні відводиться партії фортепіано, яку виконує наш музичний керівник!